Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on harvinainen kartta?  (Luettu 21391 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.05.2012 22:37:25 »

Indium,
mikä sun  askendentti on jos saa kysyä?
Hectorin Uranusta oon aina sanonut legendaksi jo eläessään
sinä voisit sitten olla legenda jo syntyessäsi..
Ja onko noissa sinun planeetoissa paljon ns. yksinäisiä vaeltajia eli niitä, jotka eivät tee ns. pääaspekteja ollenkaan?
Aspektien puuttuminen symboloi planeetan energian puhtainta ilmiasua, johon ei ole sekoittunut mitään arveluttavaa, kätkettyjä motiiveja tai tietoisia hankkeita ja päämääriä. Ja samainen lehti edelleen..
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #16 : 22.05.2012 22:55:44 »

Nikki, olen  askendentti jousimies.

Kyllä mulla jokainen planeetta tekee ainakin yhden pääaspekteista jonkin muun kanssa, jos nyt oikein siis katson.

Vai että legenda, noh noh. Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #17 : 22.05.2012 22:56:08 »

Kattelin että mitä oon aatellu, niin en oo tainnu ottaa huomioon kun planeetat, kun oon tuota muotoa tutkaillu...kun nuo Chironin ja kumppanit ottaa mukaan, niin sittenhän se on kiikkulauta juu.

En mä oikeesti raaski kuitenkaan  Smiley


Nikkikö sitten tongit kaikki 100 kpl läpi? Shocked

7% ei kyllä ole paljon, ei.

Yodista puhutaan niin paljon, että mulle on jääny käsitys, että se on yleisempikin, mutta ei kai se sitten ole.

Aika jännä, ettei kellään ollut se planeetta tarkalleen akselilla...ei oo mullakaan, 2 ja 1 asteen päässä kyllä. Mutta useampikin asteroidi on ollut ihan akselilla, niinkus vaikka se Urania DC:llä.

 pluto on mulla 29  jousimies ja MC 27, merkki  vaaka

Tarkoitat siis Hectoria, jonka jumala on nukahtanut tai sitten jatkaa luomistaan?

Ohos, vai on kaikki Paavit nousu  kalat? Onko kaikilla siis se Jupiter ascin tuntumassa, vai yleensäkin akselin?

Tuolleko sun vinorastille ei ole ees nimeä olemassa? Very rare  smitten










tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 22.05.2012 23:16:31 »

Äkkiäkös nuo 100 katsoo, kun tietää mitä etsii ja on harjaantunut silmä nimenomaan tarkoille aspekteille.. Smiley
Otantaan ei ihan kaikki 100 tullut mukaan, kun siellä on näitä arviokarttoja klo 12.00 ajalla ja yritysten ja kihlausten karttoja ei lueta..
mutta varmaan sellaset 80 oli tuossa. Että oisko 10 %. Otanta sais olla tuota 1000 luokkaa niin olisi sitten tilastollista arvoa.

Joo, sitä Hectoria..kuunnellaan vaan taivasta ja lumi teki enkelin eteiseen.
Vastaa mulle paavia mennentullen. Hautajaisissani pitää soittaa Hectoria..
En muista oliko kaikki paavit  askendentti kalat mutta aika moni oli.
Ja uskonnollinen saarnaaja  jupiter nimenomaan  askendentti:n tuntumassa, 12 huoneessa usein.
Merkittävillä henkilöillä on planeettoja 12 huoneessa...

On sille vinorastille nimi.. se on kuunkierto...................
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #19 : 22.05.2012 23:24:50 »

Sori, vähän puhuin nyt läpiä päähäni.  uranus on kyllä alle kahden asteen päässä mun  askendentti:sta, mutta  merkurius se siinä on alle yhden asteen päässä.

Pitää hankkia silmät tai mennä nukkumaan.  Embarrassed  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 22.05.2012 23:29:09 »

Synnyitkö sä jalat edellä, perätilassa?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #21 : 22.05.2012 23:31:22 »

Minäkö? En kai, en ole ainakaan sellaista kuullut. Miksi kysyt?  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.05.2012 23:33:33 »

En tiijä, se tuli oikeestaan ensin mieleen tuosta Uranuksesta  askendentti:lla.
Joku yllättävä käänne, ja  jousimies on aikas liiikuvaista sorttia.

Sinullakin muuttuvaa sorttia tuo akseli, jolla sitten  merkurius, niinkuin noissa omissa kartoissa.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #23 : 22.05.2012 23:36:22 »


Merkittävillä henkilöillä on planeettoja 12 huoneessa...

Oon tosi merkittävä koska  venus leijona 12.huone  Cool No eei vitsivitsi. Aspektia se tekee kuitenkin vain  aspect_sex juno ja  aspect_squ keskitaivas . En tiiä oonko liian vähän karttoja vielä katellut, mutta oma karttani on hirveän 'siisti' ja järjestäytyneen oloinen verrattuna niiden muiden kenen oon nähny. Mulla on planeetat jakautunu tosi tasaisesti ja oikeestaan vaan tuo Venus on aika syrjäytynyt muista ja planeettojen muodostamat muutenn kuviot tosi selkeitä.

Mutta asteentarkka Mars aspect_opp pluto ei varmaan hirveän yleinen ole, ainakaan kun siihen liittyy vielä tuo Uranus ( aspect_squ pluto ,  aspect_tri mars ) ja parin asteen päässä Uranuksesta Neptunus vieressä. Ja kuunsolmuakseli menee pari-kolme astetta tuosta mars-pluto-oppositiosta vaan huti eli lähes yhtymässä ne solmutkin vielä siinä.  Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #24 : 22.05.2012 23:47:58 »

No niinnno, Nikki oot  ihan  angel tietysti näissä hommissa, että tuo menee ihan vettä valain Smiley
Hector paaviksi paavin paikalle, kannatetaan Smiley Ei ainakaan huonompaan suuntaan maailma siitä menisi Smiley

Mä oon aina epäillytkin olevani hirveen merkittävä, ja nyt sit tiedän  Cool
Uranus ja Jupiter asteen päässä  jousimies ascista 12 huoneen puolella  :Smiley
Tuleeko musta Paavi?  angel Hector alas! Ei oo nousukalaa, mutta tuo megahyper Neptunus, jonka jo melkein myin  buck2
Btw mä oon syntyny kiireellä ja ihan ennen aikojani ainaskin.

Kuunkierto  Cool

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 23.05.2012 00:17:48 »

Joo tuo 12 huone nyt menee ohi aiheen , vissiin.
Luin vaan illalla Astro Logosta 3 / 2011, jossa oli artikkeli tuosta 12 huoneesta, miten se onkin kuuluisilla tai menestyneillä ihmisillä on painottuneempi 12. huone kuin vahva  10. huone. Kuten  aurinko 12 huoneessa  angel niinku Gandhilla, Madonnalla, George Bushilla ja Rodney Kingillä.
Ja tuosta tuli sitten mieleen, että olisiko tarkka noviili-aspekti harvinainen?
Julkisuutta niittäneellä Breivikillä on  jupiter rx  leijona noviili  saturnus rx  neitsyt, 18 kaariminuuttia vaille tarkka.
 jupiter rx tuolla 12 huoneessa.. et silleesti. Minusta oli kummallista, ettei kukaan kiinnittänyt tuohon noviiliin mitään huomiota.
Retrososiaalisilla pääsi "harmoniaan", mitä nyt muutama teini siinä sivussa taivasten valtakuntaan.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #26 : 23.05.2012 00:29:10 »

Indi, siel on myös kiikkulauta, Stelliumin toisessa päässä on ne 3 taivaankappaletta.   
Teidän kartat kun on melko samannäköiset Wink

Mä en pidä tuota perääntyvää Venustani kovinkaan harvinaisena, paremminkin mietin noissa
otannoissa sitä, että millainen otanta tarttis olla et riittäs antamaan oikean kuvan..
Mutta hei, tää on vaan mun ajatelma kun miettiny et olis hiton hienoa tehdä tuosta tutkimus
mikä on yleisin nousu suomessa..

Katsoin vielä paaveja ja nykyinen paavi Benedict XVI oli Aurinko Oinas, AC Kalat +
Jupiter/Uranus/Merc hässäkkä.
Aloin tuossa ihan kiinnostuksesta katsoa paavien karttoja mutta on sekalaista nousua muilla.
Edeltäjänsä Paavi John Paul II oli Härkä AC Vaaka (ihmeen monella ollut Vaakaa itseasiasiassa)
ja väljästi Mars AC:llä ja DC Oinas, yläsolmu Skorpionissa. Sillä muuten 4.ssa Uranus Kaloissa
niin sillä toimi tuota kautta Wink

Jämähdin ihmetteleen jopa jotain v 1000 paavin karttaa niin on ne aika mielenkiintoisia karttoja
kun niitä katselee.  Mitähän karttoja otetaan seuraavaksi tutkintaan kun paavit on kohta hoidettu..

-M-
 
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 23.05.2012 12:01:48 »

Harvinaisuudesta en tiedä, mutta joskus jotkut kartat näyttävät ensisilmäyksellä hyvin mielenkiintoisilta. Kartan mielenkiintoisuus on varsin subjektiivinen asia ja minun on vaikea sanoa, mitä kukakin tulkitsija pitää mielenkiintoisena.

Minun mielestäni mielenkiintoisia karttoja ovat olleet mm.

-kartat joilta puuttuu jokin elementti tai laatu
-kartat, joissa jokin planeetta on erityisen näkyvällä paikalla ja voimakkaasti aspektoitunut
-kartat, joissa on yksinäisen näköisiä planeettoja
-kartat, joissa on useampia planeettoja/akseleita kahden merkin rajakohdassa (viimeisessä tai ensimmäisessä asteessa)
-kartat, joista saa ensisilmäyksellä "valoisan" vaikutelman
-kartat, joista saa ensisilmäyksellä "rankan" vaikutelman
-kartat, joista tietyt luonteenpiirteet tuntuvat heti pompahtavan silmille

On sitten karttoja, joista en pidä, ja tämä tykkäämättömyyskin on ihan mielenkiintoinen reaktio. En esim. pitänyt mieheni kartasta, kun sen ensi kertaa näin. Emme olleet tuolloin vielä tavanneet kertaakaan, tutustuimme netin välityksellä. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Indium
Vieras
« Vastaus #28 : 23.05.2012 12:35:08 »

Piti oikein kelailla mitä oon omasta syntymästäni kuullut. Kyllä se kai nopeesti ja helposti ohi oli. Oon vaan naureskellut että taisin yrittää hienon näköstä kellonaikaa mutta meni minuutilla ohi (eli ajaksi tuli 11:12) ja siinäpä elämäni ensimmäinen nolo käänne.  Tongue Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 24.05.2012 00:49:33 »

Nolo käänne? Eiks tuossa ole hyvä jatkumo?
Mikähän sun "käänteen" eli Pholuksen asteluku sitten olisi..
Asteluvuista, en tiijä onko harvinaisia, mutta erityisesti kiinnitän huomiota, varsinkin kun unessa kehotettiin ammoin,
toistuviin lukuihin, eli asteluku ja kaariminuutit perässä ovat samat.
Tai aspektit, planeetat, jotka ovat asteiltaan ja minuuteiltaan samat.
Sitten mietin, mahtaako olla harvinaista vai vaan perimästä kertovaa,
että  aurinko skorpioni äiti saa lapsen, joka myös on  aurinko skorpioni,
mutta erikoista on, että lapsen  askendentti skorpioni on kaariminuuttia vaille samanasteinen,
kuin äitinsä  pluto ( skorpioni ja  pluto) joka on tosin eri merkissä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: