Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varsa esittäytyy  (Luettu 3025 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 16.05.2012 21:48:53 »

Heipä hei, kaikki!
Olen Varsa (nimi on pikkuinen "vitsi" ystävieni kesken), astrologiasta ja paranormaaleista ilmiöistä kiinnostunut 22-vuotias nainen Helsingistä. Oma lahjani löytyy tulevaisuuden verhon raottamisesta; löysin kyvyn jo pikkutyttönä ja siitä lähtien olen säännöllisesti harjoittanut sitä. Ennustaminen on silti mielentila eikä suju minultakaan aina, ja mikä harmillisinta, oma tulevaisuuteni on minulle yhä mykkä. Muiden ihmisten tulevaisuuden - erityisesti kaukaisuudessa tapahtuvat ilmiöt - ennustaminen on jo melko helppoa. Kenties voin kokeilla ennustaa myös teille!

Kertoisinko jotain itsestäni? Kuten jo kerroin, asun Helsingissä, seuranani poikaystäväni (joka on ihanan ymmärtäväinen vaikka ei itse kuljekaan henkistä polkua  smitten), sekä tietysti akvaariokalamme Taisto ja Pärsky. Teen töitä kaupan kassana ja samalla opiskelen lääkäriksi. Harrastuksiini kuuluu ennustamisen lisäksi lenkkeily, astanga-jooga sekä luontokuvaaminen. Toivottavasti tämä riitti.  Wink

Toivottavasti tulemme hyvin toimeen!
Rakkaudella,
Varsa
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 17.05.2012 10:00:56 »

Tervetuloa Varsa. varmasti täällä saat harjoittaa taitoasi varmasti aivan tarpeeksi  Smiley. Voit aloittaa minulla, jos tahdot. Mitä näet minun tulevaisuudessa?
tallennettu

minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2 : 20.05.2012 03:23:14 »

Moi varsa ja tervetuloa keskuuteemme Wink

Jos vaan jotain näet tulevaisuudestani kun kuvaani katsot niin ilman muuta kerro vain mitä näet minulle  :Smiley

-M-
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 20.05.2012 08:09:59 »

Terve tuloa minunkin puolesta!  Taidetaan saada susta hyvä lääkäri, sellainen, joka osaa ottaa ihmisen kokonaisuutena, myös henkisenä olentona!

Meimillekin saa katsoa tulevaa, mikäli verho raottuu.  Ellet sitten perusta omaa ketjua?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: