Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shamballa MDH -Reiki?  (Luettu 5822 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« : 31.03.2006 17:06:14 »

Heippa!

Minulle on tarjoutunut mahdollisuus ottaa osaa Shamballa MDH -Reiki kurssille (täällä ulkomailla). Onko kenelläkään kokemusta tästä? Itse olen harjoittanut Usuin Reikiä vuodesta -99, ja tämä Shamballa juttu toisaalta kiinnostaa ja toisaalta epäilyttää.

Että onko tietoa? Onko kukaan edes kuullut tästä..?
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 31.03.2006 17:29:47 »

Hei VE! Tuolla reikifoorumilla olen lukenut, että nämä kaikki energiat  ovat kuitenkin samasta lähteestä tulevia. Ei kai sellä ole merkitystä millä nimellä niitä kutsutaan.  :Smiley Mitä olet mieltä?
 smitten
Libbe
tallennettu

Elon valoa
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #2 : 31.03.2006 19:07:30 »

Jaa niin sellaiselta foorumiltahan sitä tietysti voisi kysellä...

Juu minua vaan jotenkin ihmetyttää että miksi näitä eri Reikejä mainostetaan sillä että "tämä on vahvempi kuin tuo". Eihän se ole tärkeää! Siinä taas juostaan samaan lankaan. Kun tarkoituksenahan on päästää irti (egosta, päämääristä jne), antaa energian virrata, olla vain läsnä  ja luottaa siihen että hoidettava saa tarvitsemansa.

Olen kurssista kiinnostunut lähinnä yleisen uteliaisuuteni vuoksi. Ja eihän oppi ojaan kaada. Kaltaiselleni "perinteitä kunnioittavalle" immeiselle vanha on kuitenkin jotenkin luotettavampaa...
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 31.03.2006 20:49:06 »

Jos tuntuu siltä, että on mentävä kurssille, niin eiköhän se sydän ilmoittele halustaan.  Smiley
Ja jos ei hinta tunnu tappavalta, niin tuskin siitä sen kummempaa haittaakaan on. Smiley
tallennettu

sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2006 21:34:08 »

saiskos sitä Reiki-foorumi linkkiä?
 Itse olen miettinyt, että haluaisin jatkaa kursseja, mutta tarjoutui tilaisuus jatkaa eri masterilla...ja eri suuntaus hänelläkin. Eli siis meneekö homma ihan sekasin, kun vihinnöissä kait saatetaan käyttää eri symboleja tai jotain, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin. Äh, en mä osaaa muotoilla tätä nyt yhtään..  Undecided Siis pitäiskö jatkaa samalla masterilla tai sitten tehdä sen toisen kanssa kaikki alusta?

Metsänneito kiittää  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #5 : 31.03.2006 21:50:51 »

saiskos sitä Reiki-foorumi linkkiä?
 Itse olen miettinyt, että haluaisin jatkaa kursseja, mutta tarjoutui tilaisuus jatkaa eri masterilla...ja eri suuntaus hänelläkin. Eli siis meneekö homma ihan sekasin, kun vihinnöissä kait saatetaan käyttää eri symboleja tai jotain, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin. Äh, en mä osaaa muotoilla tätä nyt yhtään..  Undecided Siis pitäiskö jatkaa samalla masterilla tai sitten tehdä sen toisen kanssa kaikki alusta?

Metsänneito kiittää  smitten
Sen masterin kanssa kurssittelet, jonka kanssa tunnet olevasi oikeilla jalansijoilla. Tai ilman masteriakin jos niin päätät. Tai no tuollainen perinteinen kurssinkäyminen ilman opettajaa taitaa olla vaikeata.  Grin Grin Grin Mutta kuitennii...  Smiley Eivät ne energiat siitä erilaisesta symbolista sekaisin mene. Eikä niitä symboleja välttämättä tarvita aina ollenkaan.
 smitten smitten smitten

Reikifoorumi
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 01.04.2006 13:15:06 »

smitten

Opettajat vaihtuvat,kun se on oppilaalle tarpeen. angel

Kaksi ensimmäistä kurssia kävin samalla masterilla,sitten kuin "itsestään"tuli uusi opettaja eteen.( Kiitos vaan opeista,jos luet  Wink )

Harkitsen myös uutta koulutusta.
En kuitenkaan entisen tilalle,vaan tukemaan ja avartamaan kokemuksiani jo opitusta.

Suurimman osan ajastahan olemme itseksemme oppimassa,oppikirjana elämä.
Hyvä opettaja on taustalla tukena ja osaa antaa neuvoja niin,että oppilas tavallaan itse oivaltaa asian.

Kuuntele vain itseäsi.Sieltä löytyy vastaus,mitä kulloinkin tarvitset. smitten

Symboleista sen verran,,
Christianin kanssa samoilla linjoilla.Ja vaikka millaisia symboleita käyttäisimme,niin energia kulkee juuri siinä muodossa,kuin tarkoitus vastaanottajalle on.

Välittäjiä vain olemme ja oma tahto pitää sulkea muutenkin pois. angel
tallennettu

Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #7 : 01.04.2006 16:33:45 »

Kurssille vaan, jos siltä tuntuu.. silloin se on juuri sinua varten.. smitten smitten smitten
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #8 : 01.04.2006 17:03:22 »

Niinpä vähän ajattelin...siis noista symbolijutuista...mutta kun joillekin ne "merkitsevät" eri asioita...itse olen kyllä ajatellut että kaikki energia on samaa. Kiitos vaan rohkaisusta, sillä olen kuitenkin vähän tällainen pelkuri  Undecided

 smitten  angel  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: