Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpimennyksen vaikutus?  (Luettu 6452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« : 29.03.2006 23:30:12 »

Elikkäs sellaista vain utelisin että...  Cheesy
Vaikuttiko auringonpimennys teihin mitenkään? Tunsitteko värähtelyjä? Shocked


(Tänään se sitten tapahtuu noin kello 14.00, siis auringonpimennys Oinaan merkissä. Kuunnellaampa tarkasti energioiden liikettä ja tunnelmaa. Jotkut ehdottavat maailmanlaajuisia meditaatioita tuonne puolenpäivän tietämille, jotta pystyisimme vastaanottamaan tämän hetken herkät värähtelyt. Tuskin siitä haittaakaan on, joten otetaan pienet rauhoittumiset vaikka iltapäivän kahvitunnilla, ettemme putoa kelkasta.)
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 29.03.2006 23:38:06 »

Empäs kyllä huomannut mitään kummempaa.Paljon sain töitä tehtyä ja ehkä olen ollut hiukan äreä  Cheesy En kyllä muistanut koko auringon pimennystä  idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.2006 23:43:31 »

Kyllä huomasin ja piti kysyä samasta aiheesta,eli miten se yleensä vaikuttaa?

Itse olin myös äreä ja väsynyt.
Päivä oli muutenkin sekava. idiot2

Mutta yksittäisillä ihmisillä vasta huolta ja surua riittikin!Ja masennusta. idiot2

Miten se liittyy,vai oliko vain sattumaa?Kumman paljon oli liikenteessä kuitenkin. Embarrassed
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 29.03.2006 23:58:04 »

Mä kai veskarina kuljin jotenkin 'etuajassa' kun kaksi edellistä päivää oli ihan kauheeta itkua ja vääntöä, mutta tänään oli ihanan vapautunut olo...tietyllä tapaa...  Shocked
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #4 : 30.03.2006 00:02:30 »

Mulla hauskalla tavalla sekava päivä  Cheesy
Synapsit on salamoineet ja välähdelleet vallan levottomasti aivokuorellani tänäpänä.
Rajuja mielialan vaihteluita raikuvasta naurusta ja vitsailusta raivoon, ja vastustamattomaan väsymykseen, joka pian taas rupesi hillittömästi hymyilyttämään... Ilman minkäänlaista loogista järjestystä, siis  Cheesy tickedoff  buck2 2funny

Minulle melkoisen epätyypillistä, ainakin näin rajuina roiskeina.

Mielikuva:
Kristallin tai hiotun timantin läpi liikkuvasta valosta taittuvat, leikittelevät, kirkkaat ja voimakkaat, kuumat spektrit
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 30.03.2006 09:42:31 »

Mie en jälleen muistanut koko juttua. Meillä lopullakin tuli päätökseen kylppäriremppa joten älytön energia oli saada tehtyä perusteellinen suursiivous kotiin.
Eilen siis vaatehuoneesta joka ainut rihmankiertämä ja puteli ulos ja harkintaan onko käyttöä vai lentääkö kierrätykseen..Armaani oli myös energiaa täynnä, matot pesi niin, että saivat kyllä kyytiä.
Ja hiihtämässäkin käytiin.
Saa nähdä, riittääkö papua vielä tälllepäivälle, olisi vuorossa keittiönkaapit ja lopullinen siivous.

Hehee, ja aion sitten kun kaikki on siivottu, käyttää jälleen fengshui temppuja...Merisuolaa nurkkiin ja muutenkin saada energiat liikenteeseen. Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #6 : 30.03.2006 11:51:53 »

Itselläni en huomannut mitään erityistä vaikutusta...  Cheesy
Oli älyttömän tylsin päivä eilen sitten moneen vuoteen...  Huh Undecided

Sen kuitenkin huomasin että tavallisesti rauhallinen vanha kissani oli levoton eikä pysynyt hetkeäkään paikallaan... Liekkö ollut auringonpimennyksen vakutusta vai mitähän sitten...?
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #7 : 30.03.2006 12:10:29 »

Hermo paloi töissä niin totaaliseti, että miltei sanoin muutaman valitun sanan eräälle työkaverille.  tickedoff Toisaalta siinä ei ole mitään uutta.
Nyt kun Pluto transitoi mun Merkkariin muutenkin, on tullut päästettyä sanallisesti näitä höyryjä pihalle ihan ilman auringonpimennystäkin...
Aurinko oli eilen vielä tarkassa oppositiossa mun Marsiin, että ihmekös se jos vähän savua nousi korvista.
Sitä paitsi en lopulta sanonutkaan rumasti, vaikka kielenpäällä oli jo aika meheviä murjauksia. smitten
Tänään kiistan aiheena ollutta asiaa on sitten käsitelty rauhanomaisesti ja jatkotoimenpiteitäkin  kai tehdään, eikä siinä mitään, kun MINÄ olin kerran oikeassa  knuppel2

Noniin, täytyy myöntää, vieläkin keittää vähän yli...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #8 : 30.03.2006 18:54:57 »

Samoissa tuntemuksissa ollaan!

Kun oli aikaa, kokeilin meditaatiota. Aluksi sainkin siitä kiinni, vasenta kättä kutkutti ja kihelmöi kummasti. Sitten jotakin hajosi. En voinut keskittyä, joten lopetin ja ihmettelin koko päivän, että millekkäs rupias.

Rauhaton olo koko päivän. Joten en tehnyt mitään tärkeää!

Astrofoorumillakin tuntui olevan jotenkin niin tyhjää, ei mikään aihekaan innostanut. En pahalla. Tylsyydessään hakee piristystä jostakin, ja manaa kun ei missään tapahdu mitään.  tickedoff Mutta mieltä piti kuitenkin purkaa. Ja se helpotti. Joskus on sellaisia päiviä, liekö tuo pimennöksistä johtunut.  Undecided

Hah, helpotti nytkin! Kiitos purkupaikalle!  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: