Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkäpoju ja Kaksostyttö!  (Luettu 5345 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaksospimu;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 04.05.2012 18:58:19 »

Hei, mulla olis tämmönen pieni juttu yhen härkäpojun kanssa ja siis ite oon kaksonen:) Tiiän että tää on aika nounou yhdistelmä, mutta ku ollaan molemmat nousu skorppareita ja mä oon kuumerkiltä kaksonen ja poika on leijona. Mitäs sanositte? Voisko toimia vaikka aurinkomerkit onki vähä huono yhdistelmä?? Smiley P.S. Tulisia ollaan molemmat ja aika paljo löytyy yhteistä! Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 04.05.2012 19:13:50 »

Totta mooses voi toimia! Aurinkomerkki on vain yksi juttu kartalla ja sen perusteella ei kannata mennä tekemään johtopäätöksiä sopiiko joku vai ei.

Tärkeämpää on esim. juuri Kuumerkkien yhteensopivuus (teillähän se toimii) ja esim. Venuksen suhde toisen planeettoihin ja yleinen synastria.

Ja jos nyt astrologia unohdetaan niin yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet ovat aina yhdistävä tekijä.

Tsemppiä suhteellenne!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
jubilee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2012 16:08:20 »

No, aurinkomerkki on aina aurinkomerkki ja omakohtaisesti voin sanoa että se merkkaa kyllä paljon. Ei mulla synny kemiaa, pitkästä ihmissuhteesta puhumattakaan jos aurinkomerkit ei natsaa. Ihan pintapuolisesti voi tulla toimeen ja hauskaankin olla kenen kanssa tahansa, mutta onko rahkeita enempään niin on jo kysymys erikseen. Esim. kaksoset on mun mielestä hauskaa seuraa viihteelle lähtiessä, mutta heidän tunne-elämäänsä en ymmärrä sitten yhtään  idiot2 ...joskus mietin onko heillä sitä ollenkaan, ovat melko tuuliviirimäisiä ja noh, jotkut mielestäni jopa teennäisiä ja melko imeliä, sori  Wink

Ja härkä ja kaksonen... en kyllä löydä mitään yhteistä näiltä kahdelta merkiltä. Äitini on härkä ja veljeni kaksonen, ja ovat kuin yö ja päivä loppujen lopuksi. On heillä hauskaa ja näin, molemmat huumori-ihmisiä ja sosiaalisia, mutta siihen se jääkin ja loppu onkin sitten  tickedoff kuitenkin ihmisinä niin erilaisia, etteivät varmaa kestäisi toisiaan viikkoa enempää saman katon alla.
tallennettu
Kaksospimu;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 06.05.2012 16:32:05 »

Okei, mullaki on äiti härkä ja mää siis kaksonen ja joskus ku haluisin lähtee jonnekki ni eeeei se haluais ku vaan möllöttää kotona! tylsä!  Angry
tallennettu
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.05.2012 00:31:34 »

No, mun sisko on  kaksoset ja hänen mies on  harka ja pitkä avioliitto on takana, tosi suloinen pari ovat. Mun siskolla on myös  kuu harka joten mä luulen et se auttaa asiaa.  kaksoset on joskus vähän vastarannan kiiski ja välillä kinastelevat hetken kovaankin ääneen, mut  harka sit aina toppuuttelee ja tilanne rauhoittuu. Smiley Homma on vähän semmonen et  harka vie, mut oon huomannu et mun siskolle se sopii, liekkö juuri tuota  kuu harka vaikutusta. Tukee miestään ja kehuu ja arvostaa. Vastapainoksi mies on hellä ja tekee parhaansa mukaan täyttääkseen perheen tarpeet. Just tämmönen arkkityyppinen miehen ja naisen suhde.

Kuun ja auringon yhtymän sanotaan olevan parhaimpia aspekteja synastriassa eli kahden ihmisen karttojen vertailussa, etenkin kun kuu on nainen ja mies aurinko. Että ei siinä mitään! Varsin hyvin voi toimia  harkakaksoset ja etenkin jos jommalla kummalla on planeettoja toisen merkeissä, esim. sulla planeettoja härässä tai härällä planeettoja kaksosissa. Tai muissa keskenään yhteensopivissa merkeissä.

Ihmissuhdeastrologia ei oo yksiselitteistä (kuten ihmissuhteet yleensäkin), mutta siksi se onkin niin kiinnostavaa Smiley
tallennettu
Kaksospimu;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #5 : 31.05.2012 20:07:00 »

Okei! Smiley Kiitos paljon vastauksista! pitääpä alkaa karttoja tutkimaan Wink!
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.06.2012 20:48:32 »

Ihan niinkuin täällä onkin jo sanottu, Aurinkomerkki on vain yksi osa karttaa... Ethän anna ennakkoluulojen pilata mahdollisuuksia suhteelta, joka muutoin voisi yltää minne asti vaan....? Smiley

Muuten, olen itse Härkä ja tulen aivan erinomaisesti toimeen Kaksosten kanssa. Kaksosia ovat mm. äitini, anoppini, poikani, kaksi parasta ystävääni jne... Tosin itselläni Vesimies-Kuu toki avittaa ilmaelementin kanssa toinen toisensa ymmärtämistä...

Onnea suhteellenne!  smitten

tallennettu

Kaksospimu;)
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #7 : 01.06.2012 23:51:12 »

kiitos paljon kaikille vastauksista! Smiley ja hyvää kesää  smitten!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: