Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Veedisestä astrologiasta  (Luettu 5981 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Talvihalla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 30.10.2005 18:29:13 »

Heip!
 Tietääkö kukaan onko Suomessa mahdollista opiskella veedistä (intialaista) astrologiaa tai onko ketään astrologeja, jotka tulkitsisivat veedistä karttaa? Kävin Äiti Amman astrologilla ja ihastuin ikihyviksi -veedinen astrologia vastasi juuri niihin mieltäni vaivanneisiin kysymyksiin, joihin länsimainen astrologia ei ole pystynyt  Smiley
 On ollut tosi vaikea löytää mitään tarkempia tietoja veedisestä astrologiasta ja syntymäkartan tulkitsemisesta.
 Kaikesta tiedosta olen kiitollinen,
 Talvihalla.

  aurinko jellona
 askendentti jellona
 kuu kauris (hui!)
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 02.11.2005 11:32:12 »

Hei ja kiitos linkistä  Smiley

Ystäväni on perehtynyt harrastusmielessä veediseen astrologiaan ja teki lyhyen tulkinnan minulle.

Itse kiiinnostuin aiheesta, mielestäni se oli mausteinen lisäys omaan tavalliseen karttaan  smitten

Olisi joskus kiva tutustua laajempaan tulkintaan.

Suosittelen  Smiley
tallennettu
mazuka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2005 18:28:04 »

Kävin Äiti Amman astrologilla ja ihastuin ikihyviksi -veedinen astrologia vastasi juuri niihin mieltäni vaivanneisiin kysymyksiin, joihin länsimainen astrologia ei ole pystynyt  Smiley
 


itse sain astrologisen kipunan samalta astrologilta, tosin intiassa. olin sangen vaikuttunut kun hän kertoi jopa sukulaisistani totisia tosia,! vain syntymän ajan ja paikan mukaan. ajatuksissani on ollut tilata sepin sepitelmiä, mutta epäröin kuullessani että ne on valmiiksi valmistettuja kudelmia tietokoneelta???!!!   crazy2 idiot2 knuppel2
tallennettu
Harschi
Vieras
« Vastaus #3 : 06.11.2005 12:08:27 »

Kirjoitin foourmille jotain pientä aiheesta joku aika sitten osioon "Syntmäkartta" otsikon "Nousumerkin vaikutus" alle.

Mahtavaa, että joku muukin on innostunut intialaisesta astrologiasta  laugh
En vain osaa paljoa auttaa, kun olen itsekin aloittelija ja opiskellut kirjoista ja netistä. Suomessa olen kuullut Tapani Vaulastosta, joka kuulemma on nykyisin Amma-ympyröissä ja on aiemmilla Amman vierailuilla itsekin ollut tekemässä intialaisen astrologian tulkintoja, mutta en tiedä, mistä häntä löytää.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2005 12:11:06 kirjoittanut Harschi » tallennettu
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2005 12:30:09 »

Moro!

Täällä yksi innokas oppija. Olemme tuolla pohtineet kovasti näitä juttuja ja Harschiakin siteeranneet toisessa ketjussa "apu, identiteettikriisikö"

Perustetaanko joku oma opiskelurinki, jossa voisimme oikeasti pohtia näitä juttuja ja te asiaan perehtyneemmät voisitte opastaa meitä noviiseja!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: