Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katselmuspyyntö...  (Luettu 3439 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valkea höyhen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 25.04.2012 13:19:29 »

Heips! Jos jollakulla näkijällä tai korttien tulkitsijalla olisi energiaa ja kiinnostusta katsoa.... Kiss
Olen suunnitellut muuttoa mieheni kanssa, toivoen sen tapahtuvan tämä vuonna. Suhteemme ei kuitenkaan ole enää vakaalla pohjalla ja katsomme nyt, jatkaako yhdessä. Toisaalta haluaisin, toisaalta eräs toinen pyörii mielessäni. Näkyykö mitään tapahtuvaksi vielä tämän vuoden puolella, paikkakunnan tai maan vaihtoa? Yksin, yhdessä vai toisen kanssa? Lämpenevätkö välit tähän toiseen, ehkä jopa suhteeksi asti jos olen silloin yksin? Ei vielä ole selvinnyt, mitä aion tehdä, luotan kyllä että kaikella on tarkoituksensa.
Suuri kiitos ken jaksaisi vastata, yksityisviestilläkin mahdollisesti.
tallennettu
Valkea höyhen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 30.04.2012 15:18:18 »

Kukaan ihanainen ihminen joka näkisi? Undecided
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.04.2012 23:03:02 »

Et voi etsia turvallisuuden tunnetta silta pohjalta etta "jos eroat niin ehka tasta toisesta tuleekin jotain". Kiinnitytko liikaa muihin ihmisiin? Mina saan viestia, etta on aika olla itsenainen, aika oppia rakastamaan itseasi sellaisena kuin olet ja todella miettia mita SINA haluat - ei niin etta mita haluaisit tapahtuvaksi, vaan enemman tyylilla etta "Haluan vakaan onnellisen kauniin ja tayttavan parisuhteen, jossa minulla on hyva olla". Kun keskityt siihen, niin asiat menevat kuten parhaimmaksi on ja voi hyvin olla, etta molemmat miehet tippuvat pois elamastasi ja jotain joka oikeasti tayttaa toiveesi, tulee esiin.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Valkea höyhen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 04.05.2012 19:17:49 »

Kiitos vastauksista ja totta, laittoi miettimään tämä - mitä itse tarvitsen ja mikä minulle on tärkeää. Olen kyllä hyvin itsenäinen ja pidän yksinolosta, meditoinnista jne, mutta kun on ollut pitkään parisuhteessa niin sitä on kai tottunut, että on myös mies tässä elämää jakamassa.
Tuntuu aika vahvasti siltä, että nykyinen kumppani ei ehkä enää vastaa niitä arvoja, mitä toivon parisuhteelta. Toisaalta pelottaa, mikäli tekisinkin väärän päätöksen, sillä on tässä paljon hyvääkin. Tämä toinen mies on havahduttanut minut huomaamaan, mitä ehkä pohjimmiltaan kaipaankin, siksi kai häntä niin paljon mietinkin. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, miten hänen kanssaan sitten menisi, jos parisuhteessa olisimme.
Aion ja minun pitääkin pysähtyä ja miettiä näitä asioita, osaksi jo olenkin, se ei vaan aukea kovin nopeasti...ja koska olen pitänyt aina itseäni aika riippumattomana, täytyy pohtia myös tätä parisuhdekiintyvyyttä...ehkä pelkoa jättää epätyydyttävä suhde...toisaalta, mieheni on pitkäaikaistyõtön joten sekin osaltaan vaikuttaa hänen persoonaansa, ja olen mietinyt, että jos olosuhteet olisivat toiset, niin meidänkin suhteemme varmasti olisi onnellisempi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: