Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 72696 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #105 : 25.06.2014 15:09:56 »

Mulla oli kyllä kans aluksi just tuota, että alkoi sataa laskuja ja kaikenlaista rahanmenoa ilmaantui ja lisäksi oli ja on muutenkin hirveen huono rahatilanne, joten varmasti ainakin itsellä oli hyvin negatiivinen suhtautuminen rahaan aloittaessani nämä harjoitukset. Ajattelin kuitenkin, että jatkan sitkeästi tätä ja samaan aikaan sain äänitteen, jonka avulla pystyy muuttamaan suhdetta rahaan ja runsauden energiaan + aloin aktiivisesti iltaisin kiittämään asioista, joita minulla jo on. Yhtenä päivänä tämä alkoikin toimia  smitten Enhän minä ole joka päivä "lahjoja" saanut (joinain päivinä toisaalta useitakin), mutta usein kuitenkin jotain pientä ja yllättävää.
Tällä viikolla jo esim. tällaisia ilmaiseksi:
- ruokaa
- kakkua ja donitsipussin
- rahalahjan
- käyttämättömän puseron
- energiahoitoa
- henkilökohtaista valmennusta
- aikakauslehden

Tsemppiä Tummasilmä smitten smitten Kyllä asiat voi muuttua, luota vaan  smitten
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #106 : 25.06.2014 15:51:37 »

Joo ja luulen, että tuo saattaa liittyä siihenkin, että kun rentoutuu ja alkaa päästämään irti niistä negatiivisista odotuksista ne alkavatkin aluksi toteutua. Koska ne ovat keränneet niin paljon voimaa vuosien varrella. Mikä tietysti saattaa toimia takapotkuna, että ei sitten uskalla luottaa elämään vaan vetäytyy uudestaan sinne negatiivisuuteen. Mut rohkeesti vaan eteenpäin ja tuon vaiheen yli!  smitten Koettu on kanssa  Tongue
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #107 : 25.06.2014 19:39:38 »

Sydänpuu, olet varmasti ihan oikeassa!

Pakko oli tulla vielä kertomaan, että taas toteutui yksi minitoive  Smiley Olen tuloksetta etsinyt käytettyjä kumisaappaita lapselleni ja tarvitsen ne jo huomiselle. Päätin äsken katsoa fb:n lähikirpparit vielä kerran ja kas vain, ensimmäisessä ilmoituksessa oli juuri sopivat saappaat. Pienet on iloni, mutta ilahduin tuosta aika paljon  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #108 : 25.06.2014 23:44:12 »

Olette varmastikin oikeassa, se kun on joutunut muutenkin venyttää penniä, niin sitä suhtautuu varsinkin taloudelliseen tilanteeseen hiukan, noh, skeptisesti Cheesy.
Voi, kun löytäis sen taidon luottaa tulevaan uudelleen. Sitä on jotenki päässy kyynistyy tässä aikuisuudessa, vielä 10 vuotta sitten sitä tiesi ja luotti että kaikki hoituu, ja niinhän se teki. Lahjoja tavallaan sateli ihan pyytämättä. Hmmmm....
tallennettu

Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #109 : 26.06.2014 05:52:31 »

Olette varmastikin oikeassa, se kun on joutunut muutenkin venyttää penniä, niin sitä suhtautuu varsinkin taloudelliseen tilanteeseen hiukan, noh, skeptisesti Cheesy.
Voi, kun löytäis sen taidon luottaa tulevaan uudelleen. Sitä on jotenki päässy kyynistyy tässä aikuisuudessa, vielä 10 vuotta sitten sitä tiesi ja luotti että kaikki hoituu, ja niinhän se teki. Lahjoja tavallaan sateli ihan pyytämättä. Hmmmm....

Sanoppa  Smiley Mulla oli jo ennestään vähän huoli raha-asioista ja sen vuoksi pyysinkin "jotain kivaa päivään" ja pahemmaksi meni..  Shocked
Sattumaa tai ei niin vähän varovaisemmin suhtaudun nyt tähän  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #110 : 27.06.2014 14:02:26 »

Olette varmastikin oikeassa, se kun on joutunut muutenkin venyttää penniä, niin sitä suhtautuu varsinkin taloudelliseen tilanteeseen hiukan, noh, skeptisesti Cheesy.
Voi, kun löytäis sen taidon luottaa tulevaan uudelleen. Sitä on jotenki päässy kyynistyy tässä aikuisuudessa, vielä 10 vuotta sitten sitä tiesi ja luotti että kaikki hoituu, ja niinhän se teki. Lahjoja tavallaan sateli ihan pyytämättä. Hmmmm....

Sanoppa  Smiley Mulla oli jo ennestään vähän huoli raha-asioista ja sen vuoksi pyysinkin "jotain kivaa päivään" ja pahemmaksi meni..  Shocked
Sattumaa tai ei niin vähän varovaisemmin suhtaudun nyt tähän  Smiley

Samma här  =)
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #111 : 29.06.2014 17:11:46 »

mietiskelin tossa, että tahtoisin laivalle, ilman lapsia, mutta vähän on haastavaa.
no, tätä muutamaan otteeseen oon miettiny viimeaikoina.
eilen tyttären ex-äitipuoli pyys, että lähenkö, sai ilmasen reissun elokuulle, päivä stokiksessa, saadaan drinkkilippuja ja alennusta taxfreesta kaupanpäälle. Veljeni asuu ruotsissa joten meillä on sitten tulkki ja pääsen häntä tapaamaan.

viimevuonna alotin rokkilajit tanssikoulussa. googlasin tuon lähtöpäivän laivan ohjelman ja siellä oli sitte rokkipändi soittamassa.

kyä molen nii onnelline Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #112 : 29.06.2014 18:19:42 »

Olin menossa töitten jälkeen puistoon hengailee. Siellä ei ole penkkejä ja harmittelin, etten ottanut pyyhettä mukaan.
Matkalla kävin kaupassa ja siellä kassan vieressä oli vinopino istuinalustoja ja teksti "ota mukaan piknikille".

 Smiley
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #113 : 03.07.2014 20:11:52 »

minä sain tänään kivan lahjan  Smiley

Olin lähdössä lounaalle. Vähän ennen sitä sain ei niin mukavan viestin, jonka takia minun piti lähteä yksin lounaalle. Olin ehkä vähän allapäin. Ajattelin, että käyn lounaan jälkeen hakemassa jäätelön jälkiruoaksi. Vähän piristystä. Menin normaali lounaspaikkaan, jossa ruoka tulee yleensä todella nopeasti. Nyt se kesti ja kesti ja kävivät vielä varmistamassa, että mitä tilasinkaan.

Kun ruoka tuli, pyyteli kovasti anteeksi ja sanoi, että saan jälkiruoan ilmaiseksi "korvaukseksi" odottelusta. Kun olin syönyt, kysyin mitä jälkiruokia on. Oli kaikenlaista, myös jäätelöä. Otin sitten sen jäätelön ja kahvin. Aivan ihanaa suklaajäätelöä, olisikohan ollut paikanpäällä ihan tehtyä  Smiley

Ensin kyllä ajattelin, että en minä nyt tuollaisesta voi ottaa mitään jälkiruokaa. Sitten muistin, että pitää ottaa vastaan, silloin lahjat lisääntyvät. Muutin ajatuksen: Totta kai minä sen otan kiitollisena vastaan.
tallennettu
ihmetys
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #114 : 16.07.2014 15:55:49 »

Olin lukenut tätä ketjua jo muutaman kerran aikaisemmin, ja ajatellut etten jaksa keskittyä siihen ajatusponnistukseen, ilon ja lahjojen pyytämiseen, kiireisen arjen keskellä. Koko ajatus tuntui jotenkin työläältä - ja olihan takaraivossa sekin, että enhän minä nyt mitään tarvitse...
Eilen sitten päätin kesken ruoanlaiton, että eipä siinä mitään menetäkään ja pyysin ilon ja lahjojen oppailta muistamista huomiseen (tähän päivään).
Niin eikös tänään aamupäivällä Marimekon alennusmyynnistä häälahjaa etsiessä sitten mukaan tarttui ihana kesäkuvioinen esiliina, kaksi  kulhoa ja kolme leikkuulautaa lisäalesta, häälahjan ja siskon syntymäpäivälahjan lisäksi. Olin jo aikaisemmin pohtinut varsinkin esiliinan hankintaa, mutten hinnan takia raaskinut, joten olin erityisen innoissani kaupassa kun juuri aikaisemmin ihastelemani malli oli -20% jo alennetusta -50%-hinnasta!
Vielä pitää lisätä että ajatus Marimekon myymälässä käymisestä juolahti mieleeni kun olin lähimailla, mutta kovasti punnitsin jatkaisinko vain matkaa eteenpäin. Jokin kuitenkin sai mielen kallistumaan pistäytymisen puolelle, vähästä se oli kiinni.

ps. suosittelen muillekin marifaneille pistäytymistä myymälässä mahdollisimman pian, paljon oli vielä myymättä ja monenlaista oli alessa, paljon enemmän kuin verkkokaupassa (ainakin Helsingin Kampin myymälässä)
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #115 : 27.07.2014 11:16:32 »


Joskus toimii, joskus ei.
Yhtenä päivänä poika tuli leikkaamaan pitkän orapihlaja-aidan ja toi tuliaisina vielä suuritehoisen trimmerin. Eli ympäristöön pitää kiinnittää huomiota.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #116 : 30.07.2014 00:11:48 »

makin huomaan, et joskus toimii ja joskus ei. yleensa toimii. melkein joka paiva, kun muistan pyytaa iloa ja lahjoja. joku naapureista on tuonut vihanneksia, kananmunia, hedelmia tai sattuu jotain muuta kivaa. Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #117 : 04.09.2014 20:18:43 »


Kiva Evea, että toimii! smitten Minäkin pääsin tänään Ateneumiin katsomaan Tove Janssonin näyttelyn toiseen kertaan ennenkuin se menee pois kokonaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
red rose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #118 : 17.09.2014 08:25:13 »

Tämä todella toimii Smiley pitää osata pyytää  Wink
Pyysin ja sitten kiitin. Samana päivänä huomasin että tämähän toimii.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #119 : 17.09.2014 11:07:45 »

Nyt on taas toiminut. Eilen sain lahjaksi käsilaukun, tuli postista. Sain yhden mokaukseni korjattua pyytämälläni enkeliavulla.
Tänä aamuna juoksin ulkona ja hain ihanat kengät 2€:lla melkein naapurista. Olivat toivomani ja aivan sopivat. Samalla reissulla sain omenia 2,5 kiloa toisen naapurin portinpielestä; lappu päällä "Saa ottaa". Tulin tosi iloiseksi.  smitten

Nyt mulla on varustus, kun menen tapaamaan ex-työkavereita ensi kuussa ehkä johonkin ravintolaan. On jopa käsilaukku tavanomaisen repun sijaan.
« Viimeksi muokattu: 17.09.2014 14:54:36 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: