Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 72675 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #75 : 29.06.2013 19:23:51 »


Kuluneella viikolla tein kirppareilta löytöjä lähes kymmenen kappaletta. Olin tosi iloinen. Kotiin tultuani kuulin, että aikomuksemme mennä itse kirppareille myymään yhden tuttavan kanssa peruuntui muiden kiireiden vuoksi. Kaksin oisi kaunihimpi mennä. Ihanat ilmat ovat olleet, tosin aika kuumat. Pyydän ilon pirskahduksia ilon enkeleiltä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #76 : 30.06.2013 01:24:22 »

Mä testaan tätä opasharjoitusta tänään kun herään.
Oikeesti säikähdin sitä miten se toimi koska olin silloin muutenkin henkisesti aika romuna

Olen tajunnut vasta nyt kesällä miten pihalla olen ollut mieheni kuoleman jälkeen. Jos nyt kysyttäis mitä tapahtui kolme kk sitten, olisin  Lips Sealed en muista aikoja,paikkoja ym

Tosiaan toivon että toimisi mukavalla tavalla tällä kertaa ilman että henkimaailma tulee liian lähelle  Smiley smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #77 : 30.06.2013 17:52:36 »


Aika hämmentävää. Tuli käytyä pikaisesti kirpparilla taas ja siellä olikin aivan erilainen meno. Bloggareiden kirpparit ja niillähän on sitä tavaraa tosi paljon. Huomattavasti uudempaa kuin normimyyjillä, joista suuri osa on kaivanut kellareiden kätköistä kaikkea kovin vanhaa. Ostajakaarti oli myös vallan erilaista ja tungos oli kova. Tulin kotiin kirjoittamaan vauhdikkaasti, sitäköhän minulta tahdottiinkin. Henkimaailma on kyllä aika lailla iholla kaiken aikaa. Päiväsaikaankin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #78 : 01.07.2013 06:14:53 »

No niin..kyllä tää vaan toimii  Cheesy
Tulin muutama tunti sitten kotiin soiteltuani pianoa entisen lukioni rehtorin olohuoneessa samalla kun kun mun nykyinen wannabe miesystävä kyseli vaan tauluista ja tenttasi  reksiltä joka tunsi mieheni aivan koko ajan kysymyksiä: millainen ihminen hän oli  buck2
Ihan kuin joku hullu leffa.
Kävin ekaa kertaa ex-rehtorin luona, olin homekissana heti. Tätä ennen oli vieläkin oudompi baari-ilta joka siis johti asuntoon joka oli niin supersiisti energioiltaan. Sai laulaa, soittaa, löytyi kitaroita monta ja jopa banjo.
Mä olin pianon kimpussa huppelissa aivan fiilisissä ja mietin uusia sanoituksia, ex-reksi samanlaisessa olotilassa viritteli kitaraa - anna e. Mä en tajua nuoteista enkä soinnuista yhtikäs mitään, vetelen korvakuulolta oikein
Siistii oli  Cheesy
Lauluopettajalle kannattais mennä jos vaan jaksaa mutta spontaani musisointi kera laulun on vaan niin megeeta  Cheesy
Reksi vielä sanoi että tule ihan milloin vaan haluat soittamaan/laulaa mun luo. Ihana  Smiley Mä meen heti alkuviikosta
Kiitos oppaat  smitten smitten


 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #79 : 01.07.2013 19:38:09 »

On ollut erittäin mukava päivä vielä tänäänkin  Smiley
En muista milloin olisin saanut moista luovuuskohtausta kuin eilen. Teki mieli soittaa, laulaa ja kirjoittaa yhtä aikaa  Cheesy
Reksi on soittanut tänään jo kaksi kertaa et tulenko tänäänkin musisoimaan. No tänään ei natsaa koska on kotitöitä ja kirjoitusfiilis mutta aivan varmasti menen tällä viikolla.

Me kolme oltiin hassun näköisiä. Minä huiveneni aiheutan "ennusta mulle lottonumerot-efektejä" ihmisissä, frendi näyttää Axl Roselta huivinsa kanssa ja rehtorilla oli panamahattu - ihan kuin joku ihmematkailija  coolsmiley

Harvinaisen hyvällä tuulella olen. Wau  smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #80 : 01.07.2013 21:45:45 »


Oho, tapahtuipas sulle jänniä juttuja, pikkari.
Mun tilaukset ei ole ihan yhtä hyvin onnistuneet. Mielellään ottaisin voitolliset lottonumerot.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #81 : 03.07.2013 01:40:00 »

No oli erikoinen kohtaaminen ja tosi kivaa.
Mä teen aamulla uuden opasharjoituksen.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #82 : 27.04.2014 19:40:45 »


ILON OPPAAT
Herätessäsi pyydä Puhtaan Rakkauden Tasolla työskenteleviä Ilon oppaita tuomaan päivääsi iloa. Kiitä etukäteen tulevasta ilosta ja kiitä nukkumaan mennessä saamastasi ilosta.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #83 : 27.04.2014 20:18:09 »

Aika kiva. Pyysin yhtenä päivänä oppailta jotain lahjaa.. No sinä päivänä lähdin töistä taskut täynnä suklaata  Cheesy
Ja mää rakastan suklaata  smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #84 : 27.04.2014 22:51:14 »


Yli viikko sitten pyysin runsautta. Sain valtavasti ruokaa, jouduin jakamaan sitä eteenpäin. Vävy toi yllätyksenä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #85 : 28.04.2014 17:17:29 »

Tänään saapui kirjastosta tilaamani kirja: Anita Moorjani - Kuolema antoi minulle elämän. Ilahduin kovasti.  Mennessäni hakemaan sitä, löysin tienvarresta kympin setelin.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2014 17:19:15 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #86 : 28.04.2014 22:07:19 »

Pyysin lahjaa/piristystä ja löysin kirjastosta ison pinon mielenkiintoisia kirjoja.

Ja kiitos vinkistä Suomityttö, tuo lähti varaukseen!
« Viimeksi muokattu: 28.04.2014 22:11:07 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #87 : 28.04.2014 23:32:29 »

Runsautta on tullut. Tämän viikon budjetti on 30 euroa, koska tililläni ei ole enempää. Eväät jäi kotiin, mutta työkaveri tarjosi lounaan. Mies osti ruokaa veikkausvoittorahoilla. Olin sopinut auton renkaidenvaihdon päällekkäin töitteni kanssa, mutta äitini tarjoutui viemään auton ja maksamaan renkaiden vaihdon. Eli sähläyskin on kääntynyt voitoksi. Ja mulla on edelleen 30 euroa. Ai niin, ja tytär toi kuviskerhosta paketin donitseja, jotka joku oli tuonut ja jättänyt sinne. Herkut vielä kaupan päälle!
« Viimeksi muokattu: 28.04.2014 23:35:49 kirjoittanut Merenneito75 » tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #88 : 29.04.2014 09:34:54 »

Hienoa, että toisilla tämä toimii loistavasti! Itselleni on nyt käynyt kuitenkin niin, että kun muutamana päivänä olen tehnyt harjoituksia, niin odottamatonta rahanmenoa ja laskuja on alkanut tulla ovista ja ikkunoista...  Cry
Mikä mulla menee harjoitteissa pahasti pieleen? Mulle on käynyt ennenkin isoissa asioissa niin, että kun päätän jotain, mitä en ainakaan koskaanikinämilloinkaan tee, niin juurihan se sitten jääkin ainoaksi vaihtoehdoksi. Onko mulla siis jotenkin totaalisen kieroutunut henkinen kapasiteetti? Ja mitä asialle voi tehdä?

Auttakaa viisaat  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #89 : 29.04.2014 21:31:12 »

kiitos AthaMaarit Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: