Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko luotettava?  (Luettu 15414 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hebila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #15 : 29.03.2006 23:45:10 »

16 pistettä, osasinkin odottaa jotakin tällaista. Olenhan suorittaja. Välillä minusta tuntuu, että olen työntekijänä paljon parempi kuin ystävänä.
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #16 : 31.03.2006 19:53:57 »

ugh, tuli 16 pistettä ja välillä pitäisi osata rentoutua, joo uskotaan ainakin se kohta.
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #17 : 31.03.2006 20:15:12 »

Moikka vaan!

Pisteitä 16-30

Pistemääräsi on alueella 15-30, mikä kertoo vastuuntuntosi olevan keskimääräistä korkeammalla tasolla. Voit siis hyvällä syyllä olla tyytyväinen itseesi - sinuun voi luottaa. Mitä lähempänä kolmeakymmentä pistemääräsi on, sitä tunollisempi ja luotettavampi olet. Tosin huippupisteisiin saattaa liittyä myös lievää estyneisyyttä ja pakkosuorittamisen makua - ethän vaadi itseltäsi liikoja?

Sinä harkitset ensin, ennen kuin ryhdyt toimeen - onhan hyvin suunniteltu jo puoliksi tehty. Niin työssäsi kuin ystävänäkin olet uskollinen ja luotettava. Annathan kuitenkin itsellesi joskus luvan myös rentoutua?

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
taikakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Taikakuu


Profiili
« Vastaus #18 : 31.03.2006 20:23:05 »

16 pistettä...

:DPistemääräsi on alueella 15-30, mikä kertoo vastuuntuntosi olevan keskimääräistä korkeammalla tasolla. Voit siis hyvällä syyllä olla tyytyväinen itseesi - sinuun voi luottaa. Mitä lähempänä kolmeakymmentä pistemääräsi on, sitä tunollisempi ja luotettavampi olet. Tosin huippupisteisiin saattaa liittyä myös lievää estyneisyyttä ja pakkosuorittamisen makua - ethän vaadi itseltäsi liikoja?

Sinä harkitset ensin, ennen kuin ryhdyt toimeen - onhan hyvin suunniteltu jo puoliksi tehty. Niin työssäsi kuin ystävänäkin olet uskollinen ja luotettava. Annathan kuitenkin itsellesi joskus luvan myös rentoutua? laugh


Aurinko rapu
Kuu Rapu
Nousu Jousimies
Mc vaaka/skorppari      idiot2 Cheesy
tallennettu

Aurinko Rapu
Kuu Rapu
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Leijona
Jupiter Kauris,r
Saturnus Kaksoset
Uranus Vaaka
Neptunus Jousimies,r
Pluto Neitsyt
Noususolmu Kauris
AC Jousimies
MC vaaka/skorppari
VX Leijona
Ozzette
Vieras
« Vastaus #19 : 01.04.2006 20:37:55 »

17 pistettä tuli minulle.

Pistemääräsi on alueella 15-30, mikä kertoo vastuuntuntosi olevan keskimääräistä korkeammalla tasolla. Voit siis hyvällä syyllä olla tyytyväinen itseesi - sinuun voi luottaa. Mitä lähempänä kolmeakymmentä pistemääräsi on, sitä tunollisempi ja luotettavampi olet. Tosin huippupisteisiin saattaa liittyä myös lievää estyneisyyttä ja pakkosuorittamisen makua - ethän vaadi itseltäsi liikoja?

Sinä harkitset ensin, ennen kuin ryhdyt toimeen - onhan hyvin suunniteltu jo puoliksi tehty. Niin työssäsi kuin ystävänäkin olet uskollinen ja luotettava. Annathan kuitenkin itsellesi joskus luvan myös rentoutua?
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #20 : 01.04.2006 21:11:40 »

0-15  Huh

Olin kyllä kuvitellut itsestäni jotain enemmän..   Grin
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
aurinkoinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #21 : 06.04.2006 15:52:27 »

Pisteitä tuli 20. Minuun voi siis luottaa.. Smiley
tallennettu

Hymy sulattaa kivettyneenkin sydämen
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #22 : 07.04.2006 07:56:43 »

18181818
tallennettu

Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #23 : 07.04.2006 10:32:40 »

Minun pistemäärä oli 15...       


Suhtaudut elämään huolettomammin kuin ihmiset yleensä, etkä ota turhia paineita tekemättömistä töistä. Säännöt ja muodollisuudet eivät sinua juuri kiinnosta, ja elät mieluummin tässä hetkessä, sopeutuen vastaasi tuleviin haasteisiin sitä mukaa kuin ne kohtaat sen sijaan, että suunnittelisit elämääsi pitkälle eteenpäin.

Ihmisenä voit olla hyvinkin rento ja leppoisa.

Joo... aikalailla pitää paikkaansa...  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #24 : 07.04.2006 11:24:37 »

20 pistettä, olen siis luotettava. Mutta eipä ollut yllätys, olen aina ollut luotettava jopa ärsyttävyyteen saakka  idiot2

Huomasitteko samalla testisivuilla I-Ching -linkin? Klikkasin sitä ihan uteliaisuuttani, ja kysyin mielessäni työstä/urasta. Ja sieltä tuli vauraus, menestys ja tietty muistutus siitä että huipulla tuulee. Olipas mukava vastaus. En nimittäin vieläkään ole hankkinut uutta työtä, vaikka olen sitä pohtinut jo aikoja sitten, tälläkin foorumilla. Mutta kaikille kiinnostuneille tiedoksi; työpaikka ei ahdista enää. Olen vakuuttunut siitä, että tulen siirtymään toisiin tehtäviin mutta paniikki on poissa. Tuntuu hyvältä. Nyt vaan nenä kiinni kirjaan, pääsykokeet lähestyvät  Cheesy
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #25 : 07.04.2006 12:11:40 »

noo tuli 23 pistettä elis aika luotettava olen ja tunnollinen ja uskollinen  Smiley
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #26 : 07.04.2006 12:59:35 »



Huomasitteko samalla testisivuilla I-Ching -linkin?

Joo mä kävin myös I-Ching-linkkiä kurkkimassa, ja vastaukseksi tuli: Perhe, huomioi lähimpäsi ja kanna vastuusi...

Ohhoh.. olipa osuva! Olen kyl vähän laiminlyönyt perhettäni  Cry 

Täytyy skarpata!
  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 07.04.2006 14:24:05 »

Pisteitä 22

Pisteitä 16-30
Pistemääräsi on alueella 15-30, mikä kertoo vastuuntuntosi olevan keskimääräistä korkeammalla tasolla. Voit siis hyvällä syyllä olla tyytyväinen itseesi - sinuun voi luottaa. Mitä lähempänä kolmeakymmentä pistemääräsi on, sitä tunollisempi ja luotettavampi olet. Tosin huippupisteisiin saattaa liittyä myös lievää estyneisyyttä ja pakkosuorittamisen makua - ethän vaadi itseltäsi liikoja?

Sinä harkitset ensin, ennen kuin ryhdyt toimeen - onhan hyvin suunniteltu jo puoliksi tehty. Niin työssäsi kuin ystävänäkin olet uskollinen ja luotettava. Annathan kuitenkin itsellesi joskus luvan myös rentoutua?
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #28 : 08.04.2006 00:19:08 »

Smiley

    Wink

       Cheesy

          Grin                     :Smiley       22          coolsmiley



               smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: