Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosten tulevat muutokset  (Luettu 10569 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 28.03.2006 12:58:08 »

En ole varma, kirjoitanko nyt oikealle osastolle, mutta modet ystävällisesti varmasti auttaa siirrossa jos niikseen.  Smiley

Olen huomannut lukiessani Kaksosten merkeissä syntyneiden tulkintoja, että merkkiämme kohtaa muutokset, joilla on pitkät vaikutukset.  Smiley
 
Omassa elämässäni elän vahvasti tätä muutoksen aikaa ja erilaisia pitkän ajan ja nimenomaan ihan uusia suunnitelmia on tässä työn alla työ, koti ja rakkaussuhderintamalla.  Smiley Siis ihan kaikilla oleellisilla elämän alueilla.  Smiley
Tämä muutoksen aalto lähti konkreettisesti vyörymään tuossa tammi-helmikuussa. Etenkin helmikuussa.
Välillä olen hurjan innoissani ja välillä nämä väsyttävät, joskus jopa turhauttavat.  :Smiley

Tässä Tanhuan tulkinnan ote tuolta viikkovillityksestä tästä viikosta:
  :Smiley

Tällä viikolla tapahtuu merkittävä auringonpimennys Oinaan merkissä. Vaikka pimennys ei toteudu ihan täydellisenä, arvellaan sen tuntuvan yleisenä hermostumisena ja epävarmuutena kaikkialla maailmassa ja myös meillä Suomessa. Kannattaa kuulostella tarkemmin keskiviikkona. Tämän päivän varsinaisena kuviona on Venuksen kolmio Vesimiehestä Marsille Kaksosissa. Vesimiehillä ja Kaksosilla voidaan olettaa olevan onnea rakkaudessa ja ehkäpä kaikissa muissakin toimissa. Kaksoset ovat käynnistämässä merkittävää ja menestyksellistä kahden vuoden mittaista projektia jollakin elämän alueella. Vesimiehillä onkin sitten enemmän vauhtia ihmissuhteiden maailmassa.

Tiesin jo viime viikolla, että tämä viikko tulee olemaan tietyissä asioissa ratkaiseva ja kuinka ollakaan, kun hommia ja kiirettä riittää, niin keli on huono ja väsymykseni aivan sietämätön. buck2 Autolla liukastelu tuolla kelissä ei huvita sitten ollenkaan, mutta yrittänyttä ei laiteta.  Wink

Kuinka moni Kaksonen on uuden alun pisteessä tällä hetkellä?
Miten pidätte hanskassa tuon väsymyksen ja mahdollisen stressin? Lisävitamiineja?  :Smiley
Kaksosten väsymys ja stressi kun on mielestäni vähän erilaista kuin muiden... heheh... jos nyt vähän niinkuin vedän huumorilla kotiin päin.  Cheesy 2funny


Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/42.jpg)
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #1 : 28.03.2006 13:11:51 »

menoa ja vilskettä on riittänyt,   Smiley

mulla aurinko, merkurius ja vesta on kaksosissa, ja kyllä on ollut aikamoista kyytiä, kaikki omat käytösmalit menneet romukoppaan. Mulla alkoi viime marraskuussa muutokset ja viesti on koko ajan samansuuntainen: hiljenny kuuntelemaan sisimpääsi ja luota intuitioosi.
Käytän säännöllisesti aloe veraa (ei ole mainos...) ja supergreensia, jotta kroppani jaksaisi tätä muutosta.    - suklaata on mennyt ihan kivasti.  crazy2

mulla on uusi koti, ja työ muuttuu koko ajan ja kaverit muuttuu ja... vähän hengästyttää, mutta haluan myös uudistua. Kovana päivänä itken ja kuuntelen klassista musiikkia ja mietiskelen yms.

- samaa mieltä Asterixin kanssa, että kaksosten väsymys on vähän erilaista  laugh

tsemppiä kaikille kaksosille! ja muillekin totta kai...
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 28.03.2006 13:28:45 »

No koko syksy on ollut täynnä muutoksia; uusi kaupunki, uusi koulu, uudet ystävät ja ihmissuhdehässäkät...  Cheesy Cheesy

Mutta ehkä tämä todellinen muutos lähti joulusta, kun jätin poikaystäväni, jonka kanssa olen ollut kolme vuotta. En ole ollut sinkku ikuisuuksiin, 14-vuotiaasta kulkenyt jonkun käsipuolessa ja sitä ennen äippä ja iskä piti huolta. :Smiley

On tosi epävarma olo; pärjäänkö yksin ja miten opin siihen, ettei ole joku koko ajan neuvomassa, tukemassa ja pitämässä seuraa. Minulla kun on  aurinko merkurius mars chiron ja ceres kaksosissa, 7. huoneessa, mikä tekee minut todella riippuvaiseksi muista ihmisistä.  Embarrassed

Nyt on vissiin kasvun paikka joka elämänalueella.  idiot2
Opiskelu; omaan ammattiin kasvaminen "ammatillinen itsetunto", kaverisuhteiden ylläpitäminen, itsetutkiskelu.

Jotenkin kaikki kuroutuu samaan teemaan: muiden ihmisten kanssa työskentelyyn, vuorovaikutustaitojen parantamiseen, itsenäistymiseen, erilaisten ihmisten hyväksymiseen ja uusiin ihmisiin tutustumiseen ja tähän teemaan liittyviin PELKOIHIN, jotka ovat hallinneet minua lapsuudesta teini-ikään... ITSETUNTOJUTTUJA..

Niinkuin nyt vasta 21-vuotiaana kohtaisin se asiat, mitkä yleensä käsitellään siinä varhaisteininä... Huh

Mutta jokaisella meillä omat oppiläksymme. Elämä on loputonta kasvamista ja uudistumista, sitä ei pidä vastustaa...  Wink
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.2006 13:36:45 »

Hei Asterix ja kaikki muutkin kaksoset!

Täälläpä yksi kaksonen lisää, jolla menee aivan yhtä lujaa!  Wink

Itse tein vuosi sitten radikaalin irtioton vakituisesta työstäni ja päätin jatkaa opintojani alalla, jolla olin työskennellyt jo seitsemän vuotta aiemmin, mutta takaisin en ollut uskaltanut tietojen ja taitojen vanhuuden vuoksi palata ennen kuin olisin opiskellut alaa lisää... joten siis vuosi sitten aloitin opintoni... Nyt sitten perjantaina menen vastaanottamaan itselleni paikan johtotehtävissä tällä kouluttautumallani alalla, vaikka tosin vielä opintonikin jatkuvat..

Nyt sitten tästä tulevasta työstäni johtuen olen todella innoissani sekä lähes täydellisessä paniikissa yhtäaikaa, koska minulta odotetaan todella radikaaleja uudistuksia yms. tässä ko. paikassa.

Uudistuksia ja mullistuksia on siis tällekin  aurinko kaksoselle ja askendentti Vesimiehelle luvassa, ja vauhti on kovaa!

Minulla on vieläpä tällähetkellä mm. seuraavanlainen transiitti päällä..

10.4.2006 Jupiter avautuva kolmio Saturnus
 Alkaa: 9.3.2006 Päättyy: 24.4.2006

Sinulla samoin kuin kaikilla kanssaihmisilläsikin on käytetävissään tietty energiamäärä päivittäisten asioiden ja velvollisuuksien hoitamiseen. Tästä syystä on erittäin tärkeätä huolehtia siitä että ottamasi velvollisuudet palvelevat sinulle tärkeiden asioiden etenemistä ja kehittymistä. Silloin tällöin aika on äärimmäisen suosiollinen kaikille sellaisille sitoumuksille, jotka todella palvelevat henkistä kehitystäsi ja sitä kautta myös koko ihmiskunnan kehitystä. Juuri nyt on käsillä tällainen aika ja se tarjoaa sinulle mahdollisuutta keskittää enemmän aikaasi ja energiaasi sellaisiin kohteisiin, jotka ovat tähänkin asti olleet lähinnä sydäntäsi. Juuri tällaisilta alueilta on odotettavissa merkittäviä kehitysnäkymiä ja suhteellisen suurta tukea itseäsi korkeammilta tahoilta. Sinulla on kuitenkin yksi ratkaisevaa laatua oleva ongelma selvitettävänä ennen uusien ja menestystä lupaavien haasteiden vastaanottamista ja se on aika. Joistakin tähän asti hoitamistasi velvollisuuksista tai rutiineista ja tavoista sinun tulee repiä itsesi irti ennenkuin reitti menestyksen aarrearkulle on auki. Pelkkä ajan laatu ei pysty takaamaan etenemistäsi oman erityisosaamisesi alueella. Oma panoksesi on tälläkin kertaa ratkaisevassa asemassa ja voin vakuuttaa että nyt eteesi tuleviin mahdollisuuksiin kannattaa satsata kaikki minkä saat itsetäsi irti.

Tässä vielä yksi niin täydellisesti osuva transiitti (Perjantaina siis teen työsopimuksen ja maanantaina aloitan työt)

2.4.2006 Mars yhtymä Merkurius
 Alkaa: 29.3.2006 Päättyy: 6.4.2006

Joku uusi idea on jo pitkään pyörinyt päässäsi sekä tiedostettuina että tiedostamattomina ajatusprosesseina. Vain sinä voit tietää liittyykö asia työhön, vapaa-aikaan vai perhe-elämään. Jokatapauksessa juuri tällä hetkellä sinua eniten kiehtova ajatus on nyt kypsynyt toteuttamisasteelle. Miettimiset on nyt mietitty ja päästäksesi elämässäsi eteenpäin tulee sinun nyt ryhtyä toteuttamaan ajatusta käytännössä, sillä tämän parempaa mahdollisuutta ei ole odotettavissa pariin vuoteen. Järkesi leikkaa nyt kuin partaveitsi ja sinun on helppo viedä asioitasi eteenpäin myös puhumisen ja muun kommunikoinnin kautta. Ideasi kannalta tärkeät henkilöt ymmärtävät jo puolesta sanasta mitä olet ajamassa takaa ja siksi kaikki ne asiat joita nyt laitat käyntiin tulevat myös etenemään ainakin jonkun matkaa ja parhaimmillaan jopa pari vuotta sikäli kun pystyt säilyttämään itsenäisyytesi vielä alkuhuuman mentyä ohitse.

 Shocked 2funny 2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 28.03.2006 13:48:58 »

Lainaus
Miten pidätte hanskassa tuon väsymyksen ja mahdollisen stressin? Lisävitamiineja?
Kaksosten väsymys ja stressi kun on mielestäni vähän erilaista kuin muiden... heheh... jos nyt vähän niinkuin vedän huumorilla kotiin päin.

Niin tosiaan Asterix, allekirjoitan tuon myös että kaksosten stressi on jotain sellaista, mistä moni ei ole kuullutkaan, eikä haluakkaan kuulla! Grin

Minä olen tässä viimeisen kuukauden aikana karsinut ruokavaliostani valkoisen sokerin, vehnän, hiivan ja kaiken teollisen purkkiruoan pois ja paiskannut pöytään aina vaan värikkäämpiä ja elähdyttävämpiä vihanneksia ja soijatuotteita... Ja litkinyt vettä hullun lailla.  Cheesy

Että muutos on minun kohdallani vaatinut tällaisen fyysisenkin puhdistuksen, muuten ei kroppa jaksaisi ja mielikin on levollisempi ilman hiilaripommeja.  angel

Lisäksi olen yrittänyt löytää aikaa erilaisille meditaatioille, jotta hermoni  crazy2 knuppel2 uglystupid2 tickedoff rauhoittuisivat... Wink 
« Viimeksi muokattu: 28.03.2006 15:42:50 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.03.2006 14:00:17 »

En ole varma, kirjoitanko nyt oikealle osastolle, mutta modet ystävällisesti varmasti auttaa siirrossa jos niikseen.  Smiley

Hei Asterix! Oikean osaston valinta ei aina ole helppoa - ei myöskään meille modeille. Erehdyksiä sattuu ja viestiketjut elävät monienkin eri osioiden asioita yhtä aikaa käsitellen, mutta hyvähän se vain on, että keskustelu on vilkasta.

Katsoisin kuitenkin että viestisi olisi enemmän kotonaan Ennustavan astrologian osiossa. Siispä sinkoan sen sinne ja toivon, että saisit paljon vastauksia...  Smiley

Ystävällisesti
May
« Viimeksi muokattu: 28.03.2006 18:31:24 kirjoittanut May » tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 28.03.2006 15:37:59 »

Joo-o, kun Pluto-koulusta on päästy, niin alkaakin Uranus-koulu. Tää on tätä.

Henkilökohtaisesti muutokset alkoivat jo vähän yli vuosi sitten ihan mukavissa merkeissä, kun omasta tahdostani jätin entisen työpaikkani ja muutin Ranskaan (tr. Uranus sekstiili Kuu huoneessa 11). Siellä ollessani kiertelin Ranskan lisäksi muuta Eurooppaa, paiskin töitä ja kehittelin äkillisen avokriisin, joka johti eroon, vaikkakin parin kuukauden jälkeen palasimme yhteen. Isukkikin meinasi kuolla ihan pystyiltä jaloilta, mutta selvisi, Luojan kiitos. Nyt on sitten palattu Suomeen, työt on loppu ja jotain uutta pitää taas kehitellä. Työn alla on liiketoimintasuunnitelma, joka veisi minut radikaalisti eri alalle entiseen nähden. Ai niin, kultsin kanssa muutettiin eri osoitteisiin, vaikkakin seurustelu jatkuu. Tässä vaiheessa näin on parempi.

Mitä väsymykseen tulee, niin se ei tällä hetkellä vaivaa. Loppuaikana Ranskassa olin niin valtavan uupunut, että pelkäsin ruumiini kieltäytyvän nousemasta sängystä töihin, mutta Suomeen palattuani olen ollut peipposiakin pirteämpi.

Minulla on meneillään useampikin Uranus-transiitti, joten tätä koulua kestää vielä ainakin pari-kolme vuotta. Tällä hetkellä Urkki on tarkahkosti neliössä Aurinkoon, ensimmäinen ohitus on vappuna ja itse asiassa siihenpä ko. planeetta sitten stoppaakin pariksi kuukaudeksi ennen kuin liike muuttuu peräytyväksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #7 : 28.03.2006 15:56:42 »

Enemmän tai vähemmän lujaa menee tälläkin  aurinko kaksosella, mutta itse koen, että olen nyt muutoksia "valmistelevassa" vaiheessa, ja ne rysähtää päälle vasta vähän myöhemmin.

Tällä hetkellä olen ottanut itseäni niskasta kinni, ja vien loppuun monia jo aikaa sitten aloittamiani projekteja. Yksi niistä on opinnäytetyön tekeminen, jota tässä olen pari viikkoa väsännyt hiki hatussa. Se onkin roikkunut tuossa jo yli vuoden päivät yhtään edistymättä. Koen, että tuon projektin loppuun saattaminen johtaa väkisinkin jonkunlaiseen muutokseen, koska olen vapaa koulusta, vihdoin. Työrintamalla on uudet tuulet alkaneet puhaltaa uuden työpaikan kautta. Siinäkin on tosin vasta sisäänajovaihe päällä, ja minusta tuntuu että siinäkin todelliset vaikutukset näkyy vähän myöhemmin.

Suurin osa mun muutoksista tuntuu olevan tällä hetkellä henkisellä tasolla. Aloitin homeopatiahoidot päästäkseni eroon allergioista, ja sen kautta joutunut käsittelemään aika rankkojakin tunteita menneisyydestä. Sekin on yksi projekti, jonka olen aloittanut, aijon viedä loppuun, ja tunnen että se synnyttää myös muutoksia.

Varsinaista stressiä mulla ei (onneksi) ole, mutta tietynlainen voimattomuus vaivaa välillä. En ole keksinyt sille mitään näkyvää syytä, se tuntuu riippuvan ihan aamusta. Mäkin nappailen aloeta päivittäin, ja yritän myös liikkua paljon, mutta tuntuu, että jos huonompi päivä tulee, niin se vaan tulee eikä sitä energiaa voi silloin väkisin nostattaa.

Eli yhteenvetona itsestäni voin sanoa, että mulla on sellainen olo, että nyt tällä hetkellä on tyyntä myrskyn edellä, mutta kohta rytisee. Tuntuu myös, että se tulee olemaan loppujen lopuksi vaan hyvä asia!  Cheesy

Tsemppiä kaksosille!!  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #8 : 28.03.2006 18:57:25 »

Onhan sitä muutoksia ollut, muutama kuukausi sitten okt osto ja muutto, nyt odottelen viimeisilläni kuopuksen syntymää joka voi tapahtua päivänä minä hyvänsä. Tulevaisuudessa luultavasti työpaikan vaihto ja samalla alan muutos on edessä kunhan työelämä taas kutsuu...Parisuhde on ok ainakin vielä!
Ainiin ja opiskeluja hoitelen tuossa sivussa loppuun. Uusiakin tekisi mieli aloittaa JOS vaan aikapulaltani kerkeäisin.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #9 : 30.03.2006 21:26:44 »

Mulla on näköjään menny helmikuun alusta tällanen  uranus aspect_squ merkurius ja se kestää toukokuuhun asti... ilmeisesti se on niitä muutosten tuulia puhaltava systeemi...  idiot2
tallennettu
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #10 : 31.03.2006 10:36:07 »

Minulla alkoivat myös muutokset jo viime vuoden puolella. Löysin syyskuussa aivan ihanan elämänkumppanin. Pikku hiljaa suhteemme voimistui ja nyt toukokuun alussa olemme muuttamassa saman katon alle. Jostain joskus luin, että kaksi kaksosta eivät tule sitten millään toimeen keskenään, mutta me emme ole riidelleen vielä kertaakaan, vaikka olemme olleet yhteyksissä melkein vuoden verran lähes päivittäin. Kai me olemme sitten liikaakin samanlaisia  Wink

Kuukausi sitten olin todella väsynyt lisävitamiineista huolimatta  buck2. Minulla on ollut jo vuoden verran tapana ottaa MultiTabs päivässä ja kalkkia. Nyt tuntuu, että väsymys on kevään myötä vähentynyt kun valoisuus on lisääntynyt. Toisille se varmaan on päin vastoin, että kun valoisuus lisääntyy, niin väsymys lisääntyy samalla mitalla.

Ainoa stressin aiheuttaja tulee menneisyydestäni, mutta olen huomannut, että sille en voi mitään, niin olen yrittänyt olla miettimättä koko asiaa. On se toisaata kumma, että kun haluaisi päästä menneisyydestä siten eroon, että asia ei olisi pinnalla, niin varmasti tämä ko. henkilö tekee unohtamisen täysin mahdottomaksi. Olen vaan todennut, että tämä henkilö todennäköisesti potee jotain persoonallisyyshäiriötä jos ei jopa ole psykopaatti, koska näyttää pystyvän erittäin ala-arvoisiin, jopa rikollisiin tekoihinkin  knuppel2. Tunnun olevan hänelle jonkinlainen pakkomieli. Jos tämä vielä muuttuisi niin, että saisin elää omaa elämääni rauhassa, niin kaikki olisi täydellisesti.
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 31.03.2006 14:57:41 »

Kyllä Kaksosilla riittää hommia.. huh-huh.. crazy2
Hienoa jakaa näitä kokemuksia yhdessä!  Smiley
Ihan tässä näitä teidän kirjoituksia lukiessa saa ikään kuin aurinkoa.  smitten

Aurinko selkeästi tuo energiaa lisää, mutta itselläni myös on "riippakivi" menneisyydestä, itse asiassa parikin, jotka eivät sitten vain tunnu hyväksyvän
tosiasiaa, että elämäni jatkuu ilman heitä.  idiot2

Olen tehnyt Enkeli ja Energia harjoituksia katkaistakseni siteet ja vapautuakseni noista ko. henkilöistä.  Smiley

Olen tehnyt totaalista siivoamista elämässäni viimeisen vuoden aikana. Romukoppaan tai kierrätykseen ovat menneet kaikki sellaiset ihmiset ja asiat, jotka koin syövän energioitani tai muuten estävän minua elämästä sellaista elämää kuin itse haluaisin.  Wink

Uusi työ alkaa uudessa maassa, sitä myöden myös uudessa kodissa.  Smiley
Vihdoin minulla on myös tasapainoinen rakkaussuhde älyllisesti, spirituaalisesti, emotionaalisesti ja fyysisesti.  smitten
Sekin kesti vuoden ennen kuin se konkretisoitui, mutta ihanaa olla ihmisen kanssa, joka on ollut vierellä aikaisemmin ystävänä.  smitten

Monesta asiasta saan olla kiitollinen Universaalille.  smitten

Aloitin siivoamaan talven jäljiltä myös kehoani pari päivää sitten. Aloitin puhdituskuurin ja siivoan ruokavaliotani. Talvella kun tulee jotenkin syötyä enemmän kylmyyden vuoksi, myös epäpuhtaita juttuja.  :Smiley

Sehän tässä eniten väsyttää parin päivän ajan, kun kuona alkaa poistua elimistöstä.  Wink

Tehostan heräämistä kevääseen myös lisävitamiinikuureilla, joista rauta ja muutamat B-vitamiinit koen tärkeimmiksi itselleni tähän muutosten aikaan.  Smiley
Kokeilkaas tuota Floradixia luontaistuotekaupasta. Siinä on rautaa, C -ja eri B-vitamiinia yhdessä.  Smiley Itse koin sen piristävän ihan mukavasti.  Smiley

Eiköhän se tästä..  Smiley

Aurinkoa, Voimaa, Valoa ja Rakkautta kaikille Kaksosille!  smitten

Asterix


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/0102464.jpg)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 01.04.2006 08:50:37 »

Vai muuttaa kaksoset Ranskasta Suomeen.. ilmankos jouskari lähtee katselemaan Italiaa ja siitä vähän Ranskan puolelle kun vastamerkkejä ollaan.. itsekin olen miettinyt koulutuksia, jos tosissaan kiinnostaisi tai jaksaisi mutta vasta ens vuoden puolella..

Tasapainoisista miehistä ei ole onneksi ollut suurta harmia elämässä.. angel

Eiks oikeaoppista ole olla kiitollinen kaikkeudelle varsinkin kaikesta harmista heh heh?

Mutta kaksosmies olisi minulle liian levoton, ja nyt en ole varma vesimiehistä tai vaaoistakaan jos on viileyttä tai liikaa sosiaalista kuhinaa..

Mutta Asterix hyvä, kyllä ne miehet sinut vielä unohtaa, ja löytävät muita jotka on ehkä sinua tärkeämpiä...heh..
« Viimeksi muokattu: 01.04.2006 09:03:10 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 01.04.2006 13:30:59 »

Vai muuttaa kaksoset Ranskasta Suomeen.. ilmankos jouskari lähtee katselemaan Italiaa ja siitä vähän Ranskan puolelle kun vastamerkkejä ollaan.. itsekin olen miettinyt koulutuksia, jos tosissaan kiinnostaisi tai jaksaisi mutta vasta ens vuoden puolella..

Tasapainoisista miehistä ei ole onneksi ollut suurta harmia elämässä.. angel

Eiks oikeaoppista ole olla kiitollinen kaikkeudelle varsinkin kaikesta harmista heh heh?
---------
Mutta Asterix hyvä, kyllä ne miehet sinut vielä unohtaa, ja löytävät muita jotka on ehkä sinua tärkeämpiä...heh..

Niin, eikö sinustakin olisi ihanaa,
että sinunkin ongelmasi olisi juuri näin päin..?  Wink

Voisinkin yrittää siirtää nuo muutamat riippakivet sinulle, jos vaikka se kompensoisi tuota sinun huonoa itsetuntoa ja katkeruutta..?   coolsmiley

Teissä on muutenkin jotain aivan uskomattoman silmiinpistävää sielun sukulaisuutta.  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta sinulle,  smitten vaikka sinä itse tykkäät ja nautit enemmän kun kukaan ei rakasta.  :Smiley Valinta hyvä sekin.  smitten

Asterix
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 01.04.2006 13:59:59 »

Kauankohan aiot "hyvä kaksonen" jatkaa kun pahansuopuutesi oikein pursuilee tänne? En kaipaa jämiäsi eivätkä he pian sinua.

Itsetunnossani kun ei ole ongelmaa vaan niillä heikoilla miehillä jotka aina tarttuvat vahvempiin naisiin. Sekö sinua ottaa päästä ettet pysty hallitsemaan minua? Sen jälkeen kun yv:na olit muka "ystäväni" olet systemaattisesti ilkeän skorppari-nousuluonteesi takia ollut hyvin epäystävällinen, mikä on selkeänä kontrastina muutamaan muuhun kirjoittajaan. Pluto, hallinnan ja ilkeyden luvattu planeetta ei näy katsovan sukupuoleen. Voi, voi, voi.

Mutta ehkä saat täydellisyyteesi jonkin pikku lisän minun mollaamisestani, "hyvä rakas Asterix"? Eipä ole vähään aikaan noin itteensä täynnä olevaa henkilöä tullutkaan eteen. Itse sentään myönnän virheitä ja koetuksia olleen.

Sitten kun vaivan arvoisia miehiä löytyy, siitä vaan rakastamaan sitten.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2006 14:05:06 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: