Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 4.44  (Luettu 10297 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« : 27.03.2006 13:29:37 »

Tiedä sitten kuuluuko tämä tälle osiolle, mutta kun en muutakaan paikka keksinyt, niin kyselen sitten täällä.

Olen nyt heräillyt yli puoli vuotta aina silloin tällöin öisin kello 4.44. Ensimmäisellä kerralla en unenpöpperössäni edes tajunnut, että tuollainen kellonaika on olemassakaan. Asun rivitalossa, joten ei kulje lehdenjakaja tms. joka herättäisi. Jos joku ihanainen osaisi selvittää minulle, että miksi aina 4.44, eikä välillä edes 4.45, tai 4.43 - vaan aina tuo 4.44??  Undecided
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2006 17:01:49 »

Lukaseppas kryonin sivuilta tästä asiasta!! löytyy varmasti.. yleistä tällä hetkellä. www.rosedalebooks.fi Cheesy
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #2 : 27.03.2006 17:37:41 »

Doreen Virtuen Angel Numbers -kirja kertoo:

"444 - Thousands of angels surround you at this moment, loving and supporting you. You have a very strong and clear connection with the angelic realm, and are an Earth angel yourself. You have nothing to fear - all is well."

Itsekin jossain vaiheessa heräilin juuri täsmälleen tuon minuutin aikana.  Smiley

 smitten smitten smitten
tallennettu

Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.2006 08:49:01 »

smitten smitten smitten

KIITOS!

Nyt "uskallan" taas nukkua,  :Smiley iltaisin on tuntunut "onholta" mennä nukkumaan kun jo mennessä alkaa ajattelemaan, että joko taas ensi yönä herään tuohon ko. aikaan. Nyt tuntuu ihanalta ja turvalliselta.  Smiley smitten

Ajatuksia on pyörinyt paljon päässäni päivisin, unien vuoksi joita olen nähnyt hirmuisesti tapahtumista, joita mahdollisesti tulee tapahtumaan - niin tuttavapiirissäni oleville kuin tuntemattomillekin ja siinäpä tuo onkin, kun en tiedä onko nuo jotain enneunia vaiko vain muuten unia.  Huh
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2006 10:26:48 »

Uskomaton juttu, Samedia, mutta kävin juuri toissa päivänä lukemassa juttusi ja jäin mietiskelemään koska itselläni on ollut todella levottomia öitä myös viimeiset puoli vuotta 3-4 aikaan öisin ja kävikin mielessä voisiko ns. "uudella ajalla" ja kanavoitumisella/vastaanottamisella olla merkitystä tähän.

No, viime yönä heräsin sitten ensimmäistä kertaa tasan 4.44 Smiley
Eli et ilmeisesti ole yksin.
Yöllä hieman pelotti kun huomasin yhteyden ja en saanutkaan enää unta mutta ehkä minulla ei olekaan mitään pelkäämistä.. :Smiley
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2006 21:34:22 »

Shocked  Shocked  Shocked

mitä minun silmäni näkevätkään! En ollut edes ajatellut asiaa ennen kuin tämän ketjun luin, mutta tosiaan minäkin herään joka 2. tai 3. yö klo 4.44. Tähän asti olen harmitellut heräämistäni kun olen pelännyt etten saa kunnon unesta uudelleen kiinni, miehen kello kun herättää ennen 5.30...

Mutta enpä harmittele enää  Cheesy !
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #6 : 31.03.2006 15:18:41 »

Viime yönä tuli herättyä taasen kesken unien. Katsoin kelloa ja se oli: 5:55!  smitten smitten smitten
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #7 : 31.03.2006 20:51:46 »

Hihhih, kävin äsken kaupassa ostamassa perjantai-illaksi sipsejä ja karkkia ja muuta herkkua mässytettäväksi. Jouduin pulittamaan ostoksistani 5,55 €:a.  Cheesy
 smitten smitten smitten
tallennettu

Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2006 12:55:28 »

Nyt kun tuo selvisi, niin olen myös minä huomannut tuon numerosarjan pyörivän elämässäni, milloin missäkin asiassa.. Esim. juuri ostoksilla käynnissä - joko ostokset maksavat tuon verran, tai sitten kassakuitissa on palautettava summan tuon verran. Töissä milloin mikäkin on just tuohon aikaan.

 smitten Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #9 : 03.04.2006 12:59:51 »

Kiinalaisen lääketieteen mukaan yölliset heräämiset heijastavat vaivoja tietyllä alueella,

Kolmesta neljään yöllä oireilee keuhkomeridiaani ja viidestä kuuteen paksusuolimeridiaani.
tallennettu
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #10 : 03.04.2006 14:57:27 »

Tämä asiani on ihan Länsimaista lääketiedettä....

Ensinnäkin oli kamalan mukavaa lukea enkeleistä juuri tuohon kellon aikaan. Minäkin toivoin, että se olisi ollut silloin pari vuotta sitten sitä, kun heräsin melkein joka yö, aamuyöllä ihmettelemään, että mistä tässä on oikein kyse.

Jälkikäteen olen lukenut monia artikkeleita stressistä. Uniongelmat ovat yleensä ensimmäisiä oireita siitä, että paineet alkavat kasaantua. Minäpä en tiedostanut sitä, enkä kuunnellut kehoani tarpeeksi. Sitten alkoivat somaattiset vaivat ja sen jälkeen pyykkiset vaivat. Menin lääkäriin ja tohtori setä antoi minulle purkin pillereitä ja tokais "Noilla Nukut Varmasti". Totta...Minä todellakin nukuin, nukuin ja nukuin....

Olen myös lukenut, että uni opettaa ihmistä. Oppiminen tapahtuu unessa, ja niinhän siinä kävi, Vaikeuksien Kautta Voittoon. Opin eliminoimaan stressitekijät pois elämästäni ja niin jäi myös nämä Tohtori-sedän pilleritkin.

En tällä kirjoituksellani halua mitenkään astua kenenkään varpaille ja väheksyä asiaa enkeleistä. Minäkin olisin tosiaan toivonut, että stressini olisikin ollut enkeli. Tai ehkä se olikin Enkeli, joka sai minut huomaamaan, että asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen.

Jokainen itse tietää oman elämäntilanteensa onko siinä stressitekijöitä ja onko vauhti liian kova. Minulla se oli, mutta nyt vanhingosta viisastuneena, minulla ei ole kiire enää mihinkään.
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 04.04.2006 14:58:28 »

Tuo 4.44 kellonaika on itselleni hyvin tärkeä ja läheinen, sillä olen syntynyt tuohon kellon lyömään. kuulemma se kertoo vilkkaasta mielikuvituksesta, joka kyllä pitää paikkaansa, mutta luettuani numerosarja 444:n merktyksen enkeleistä ja enkeliyhteyksistä on pakko allekirjoittaa sekin ^____^

Myös 555 tai joku muu luku 550-556 välillä esiintyy elämässäni usein. Aina ne ovat tienneet muutosta ja kertoneet, että nyt on sisäisiä tai ulkoisia muutoksia meneillään.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #12 : 04.04.2006 19:42:27 »

Joo tässä "Angel Numbers" -kirjassa 550-559 -numerot viestittävät juuri nimenomaan suurista muutoksista.  smitten smitten smitten
tallennettu

Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #13 : 06.04.2006 13:43:44 »

No jopas nyt! Kello näytti äitini mukaan 14.04, kun olen syntynyt! Cheesy Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: