Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaveri/perhepiirissä samoja merkkejä?  (Luettu 16885 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #15 : 27.03.2006 18:27:57 »

Minä olen kaksonen, nouseva jousimies ja kuuni on kauriissa.

Toinen siskoni on kauris, jolla kuu kaksosissa. Toinen siskoni on kaksonen. Äitini kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kuin venus oinaassa, äiti on kalat. Isäni oli neitsyt ja jousimies nousumerkiltään, kuten minä.

Ystäväpiirissäni on paljon neitsyitä, skorppareita, leijonia ja jousimiehiä. smitten

Kolme parasta ystävääni:
Aurinko Neitsyt, noususkorppari ja kuu kauriissa (kuten minulla)
Aurinko Skorpioni, nousujouskari (kuten minä), kuu kauriissa (kuten minulla)
Aurinko leijona, nousuveskari, kuu neitsyessä

Ja kaikki poikaystävät on ollut rapuja (isän kartalla oli paljon rapua) ja kahden viimeisen nousumerkki oli leijona, toisella kuu neitsyessä ja toisella kuu oinaassa... Aikaisemmilta en tiennyt muita kuin aurinkomerkit...

Mutta jotain kaavaa tämä noudattaa.  :Smiley

Oman merkkini edustajia minulla ei ole ikinä ollut ystävinä, eikä kaloja ja rapuja (muuten kuin poikaystävinä)... Outoa.. Shocked  Cheesy
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #16 : 27.03.2006 21:11:55 »

Kaveripiiriin on kertynyt jos jonkinlaista vipeltäjäistä. Naistuttavista LÄHEISIMPIÄ  (tällä hetkellä) vettä tai maata, on skorpparia ja parikin vastamerkkiäni neitsyttä. Miestuttuja vähemmän, mutta näitä sitten joka elementistä. Lähes tuntemattomia merkkejä ovat ilman edustajat, erityisesti vesimiehet. (Ellei foorumilaisia lasketa Wink )

Lisäksi sellainen hassu pikku juttu että tunnen VIISIKIN ihmistä jotka jakavat saman syntymäpäivän kuin minä. Yksi heistä oli vain hyvänpäivän tuttu, toinen aikoinaan ns.sekoilukaveri entisessä kotikaupungissani, kolmannen kanssa on samoja harrastuksia ja peräti kahden kanssa oli pientä romanssin poikasta. Kaikki siis kalasia.  Tongue
Lisäksi vain päivää aiemmin syntyneen jäppisen kanssa oli myös jotain suhdemeininkiä ja hänen syntymäpäiväkaimakseen osuu taas enoni.

Lähisuku on enimmäkseen tulta ja vettä, isän vanhemmat Jellona ja toisen syntymä-aika epävarma ( koska oli nuo kalenterihässäkät juliaaninen vai gregoriaaninen muinoin siellä Karjalassa) onko Kala vai Leijona. Isä taas Jousimies ts. sama kuin hallitseva merkkini. Isän neljästä sisaruksesta tiedän yhden Leijonaksi, toisen Jouskariksi. Äidin vanhemmat Leijona ja Rapu, äiti itse Skorppari. Äidin sisaruksista toinen siis kala eli vettä, toinen neitsyt.Sisareni on taas Kauris ja nouseva Rapu.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 27.03.2006 22:08:58 »


Asterix Hehe, kyllä on veljelläsi kestämistä auton kanssa  2funny Mie tunnen kans yhden vesimies-miehen joka on kans oikea tee-se-itse-mies ja tulokset on yleensä samanlaisia kuin tämä teidän auto-tarina. Joku vesimiesten erityispiirre?  Wink  :Smiley

-MillaMiuMau

Jaa-a.. taitaa olla.  Cheesy

Meillä on monta hauskaa kokemusta siitä, miten Vesimies-isi
"korjaa" rikkinäisiä juttuja.

Minulla oli kakarana sellainen puhuva ja laulava nukke, jonka sisällä oli sellainen pieni vinyylilevy ja kun painoi navassa olevaa nappia, se alkoi laulaa Ukko Noaa ja levyn toisella puolella se sepusti kaikkea että "Minä rakastan sinua" ja "Ota minut syliin" sen semmoista. 
Levyn puolia sai vaihtaa selästä. Siis aivan uskomattoman kehittynyttä tekniikkaa 80-luvulla.  Cheesy

No se meni sitten rikki ja isi päätti korjata sen ja kyllähän se ikään kuin toimikin, mutta se vain soitti levyä väärinpäin.  2funny Cheesy

Se oli juuri tuota vinyylilevyjen kulta-aikaa, jolloin kaikki uskovaiset varoitteli, että jos soittaa vaikka Black Sabbathin levyjä väärinpäin niin kuulee Saatanan puhuvan ja kuvitelkaa miten huisin jännittävää kahdelle Kaksos-kersalle oli kun se nukke mongersi ja lauloi takaperin Ukko Nooaa... 2funny 2funny Cheesy Cheesy

Meidän mielestä se peittosi Ozzyn koska tahansa...  2funny Cheesy 2funny

Hehehhe.... 2funny Cheesy
Maalasimme vielä sen nuken naaman, silmät ja sormet oikein hurjan näköiseksi ja annoimme sille nimen Maija Demonia se sitten vasta olikin jännittävää!  Cheesy 2funny 2funny

Muistan, että saimme veljeni kanssa jonkunlaisen selkäsaunan ja arestin, kun olimme näyttäneet sitä naapurin kersalle, joka oli nähnyt painajaisia siitä ja oksentanut yöllä.  2funny Cheesy 2funny

Ko. nukke on vieläkin jäljellä näyttäen edelleen hurjalle ja koneisto toimii, edelleen takaperin.  Cheesy 2funny Cheesy

Kaksoslapset... :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #18 : 27.03.2006 22:38:31 »


No se meni sitten rikki ja isi päätti korjata sen ja kyllähän se ikään kuin toimikin, mutta se vain soitti levyä väärinpäin.  2funny Cheesy

Heheh  2funny  2funny  2funny  2funny  2funny
Mie sain ehkä viikon parhaimmat naurut tuosta tarinasta   Grin
Omistin kans muksuna samanlaisen nuken, mut se puhu saksaa  coolsmiley

Kyllä vesimiehet osaa  2funny

 smitten
-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #19 : 28.03.2006 08:35:20 »

Lainaus käyttäjältä: Asterix
Meidän mielestä se peittosi Ozzyn koska tahansa...  2funny Cheesy 2funny

Raah! Raah! *nauraa niin, ettei saa vedetyksi henkeä*
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #20 : 28.03.2006 17:25:25 »

Mun elämässä on kaikki merkit edustettuina sekalaisen tasaisesti, tosin kaloja on verkossa eniten. No, hmm.. tulen merkit ei pysy näkösällä kovin kauaa. (kappas vaan, sanoo kauris  Cool )
Kummastusta ja huvitusta sen sijaan on herättänyt 12. päivä syntyneet. Niitä löytyy miltei joka kuusta. Veljeni, nykyinen seurustelukumppanini, paras ystäväni, teini-iän paras ystäväni, entisiä poikaystäviä.. En ole tulkinnut tota mitenkään, kun numerologiaan en ole jaksanut syventyä.
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #21 : 24.06.2006 15:18:35 »

Äitini on  aurinko neitsyt
Meistä on sanottu että ollaan erilaisia, ja niin ollaankin. Onhan kalat ja neitsyt vastamerkkejä. Mutta toimeen tullaan. Ainakin välillä  Grin

Isä taitaa olla  aurinko  vesimies mutta en ole varma sitten, mutta hän ei ole niin läheinen.

Sitten pari ystävääni. Toinen on  aurinko harka askendentti skorpioni kuu harka ja toinen on  aurinko kaksoset askendentti harka kuu kauris
Sit pari kaveriini on  aurinko jousimies Toisesta en tiiä, mutta toinen on  askendentti vaaka
 kuu oinas

tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #22 : 25.06.2006 10:24:49 »

Perheessäni on eniten maamerkkiä. Jotenkin ärsyttävän pingottavaa rationaalista porukkaa aina välillä kun itse on enemmän rentoa haaveilija-tyyppiä. Isässä, siskossa ja veljessä löytyy myös jostain aina rapu-neitsyt-merkkien vaikutusta ja jos joidenkin kanssa en tule toimeen niin rapujen ja neitsyiden. Ihan erilaiset elämänarvot kuin minulla  :Smiley.
  Kaveripiiristä sen sijaan löytyy tulimerkkejä ja jokaisella läheisellä ystävälläni on minun tapaani jousimies jotenkin merkittävässä roolissa. Jouskareiden kanssa tulee hyvin toimeen  smitten. Mukavia ja elämäniloisia tyyppejä.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #23 : 26.06.2006 18:04:06 »

Isäni on rapu ja äiti vesimies.
Isän kanssa meiltä puuttuu läheisyys ja kommunikointi ei oo parhaimmasta päästä, mutta silti rakastetaan toisiamme ja välit ovat ihan hyvät smitten
Äidin kanssa välit on hyvät, ei riidellä ja juttua riittää! smitten

Minulla on paljon hyviä ystäviä ja heidän aurinkomerkit vaihtelevat suuresti, mutta olen huomannut että sellaiset, keiden kanssa tulee nähtyä eniten ja juteltua, niin ovat rapuja joko aurinkomerkiltä tai nousevalta.
Mutta sitten on kaksi sellaista ystävää keille pystyn oikeasti kertomaan ihan kaiken ja ymmärrys on todella suuri... Siis se on ihmeellistä. Toinen heistä on aurinkomerkiltä neitsyt ja nousevalta leijona kun taas toinen vaaka ja nousukalat. smitten
Mulla on yksi ystävä kenet olen kerran nähnyt mutta olemme tunteneet viisi vuotta (välimatkaa 500km)...hän on vastakkaista sukupuolta ja meidän välillä on tosi suuri jännite. Me autetaan toisiamme ja se, miten hoidamme asiat ovat samankaltaisia. Olemme riidelleet, mutta kun näämme toisemme joko netin kautta tai sitten kasvokkain, niin me rakastumme hetkellisesti. Tuntuu kuin ympärillä olisi jotain sähköä...niin outoa se on. Hän on aurinkomerkiltä härkä mutta ei ole mitään tietoa nousevasta merkistä tai mistään muustakaan. Emme puhu kuin ehkä kjerran puolessa vuodessa mutta silti hän on minulle todella hyvä ystävä ja aina tuntuu että vaikka emme puhu, niin tiedän miten hänellä menee  Shocked Kuulostaa ehkä vähän oudolta ja kaikki, miten me ollaan tavattu ja kuinka me tapasimme ensimmäisen kerran kasvokkain ovat olleet outoja tapauksia myöskin. Ehkäpä hän on sielunkumppani tai jotain vastaavaa?  Shocked Aina minustakin tuntuu että jos välimatkamme olisi pienempi niin seurustelisimme. Hän on toiveiden täyttymys, mutta hyvinhän tässä on pärjätty ilman häntä (ainakin tähän päivään saakka). smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #24 : 26.04.2008 22:15:22 »

haluan nostaa tällasen vanhan täältä esiin Smiley ei sitä ny aina viiti uutta alottaa.

isä on härkä ja äiti vaaka. veli on härkä myös. ensinmäinen pitempiaikanen haaveeni/ihastukseni oli leijona. ensinmäinen seurustelusuhde oli ravun kanssa. toinenkin oli rapu. sitten sain sen.. leijonan!  smitten yläasteen bestikseni oli vesimies. harrastimme pienimuotoista telepatiaa Wink en vaan enää muista miten se ilmeni..

eniten olen huvittunut näistä koukeroista, että olen itse jousimies.. nousuvaaka. ja eräs opiskeluaikojen ystäväni on vaaka, nousujousimies. ja kuten äitinikin on vaaka. ja tämä leijonani.. hänkin on nousujousimies.

onko teillä tällaisia?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mirka222
Vieras
« Vastaus #25 : 27.04.2008 10:51:02 »

Mää vedän ainakin  askendentti leijona puoleeni (kai yleisimmästä päästä oleva  askendentti) ja auringoltaan vesimerkkejä puoleeni (DC  kalatkuu harkaaskendentti neitsyt) Hmm..Lisäksi miehissä sanotaanko, että "lievästi"  Grin vetoaa ja vedän puoleeni juuri  aurinko harka, joilla useimmalla  askendentti leijona...Hassua, jos vaikka sattuu näkemään jonkun hyvännäköisen julkkiksen tai tavallisen tallaajan näissä kuvallisissa foorumeissa, niin 80% tapauksista  harka  aurinko..Heh, meillä on perheessä kaikki elementit edustettuina :minä  oinas, äiti  kaksoset, veli  kalat ja isäpuoli  harka, voitte kuvitellä minkälainen soppa siitä syntyy  2funny...Meillä on suvussa yllättävän paljon  oinas ja  kauris : Mummoni ja äitini sisko ovat  kauris ja pappani, äitini sisko ja minä  oinas...Äitini on ainut poikkeus:  kaksoset
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #26 : 12.05.2008 00:49:51 »

Mulla löytyy aika laajamerkkinen kaveripiiri Smiley  Ehkä yllättävintä on se, että lähipiiristä löytyy useampi aurinko kalat , joiden kanssa toimeentulo on loppupeleissä varsin kitkatonta, vaikka neliömerkki onkin.. Sitten on pari  aurinko harka :ää, joiden kanssa myös pyyhkii ihan okei.

Pitkäaikaisin ystäväni on aurinko oinas ja ko. kaverin kanssa tuleekin käytyä paljon juhlimassa ja kaikissa tapahtumissa, tulimerkkejä kun molemmat olemme. Läheisin ystäväni on kuitenkin aurinko leijona - tuntuu kuin ymmärtäisimme toisiamme ihan ajatuksen tasolla, jotenkin tämän ystävän kanssa olemme ihan samalla aallonpituudella. Äitini on myös hyvin läheinen, joka on ollut aina tukena ja turvana leijonaemon tavoin, äiti kun on myös aurinko leijona . Eräs oikein ihana kaverini on - ylläri ylläri! - aurinko jousimies kuten minäkin.. Jouskarikaverin kanssa on aina hauskaa, kun löytyy joku, joka jaksaa katsella elämän valoisampaa puolta, vaikka kuinka tekisi tiukkaa Kiss

Miehissä ne Suuret Rakkaudet (huimat 2 kpl, whoah!) ovat olleet ilmavia merkkejä, exä  aurinko kaksoset (juu, ei toiminut..), nykyinen aurinko vaaka .

Ja yksi mielenkiintoinen juttu on se, että lähipiiristä löytyy useampi  askendentti neitsyt niistä, joiden tarkan syntymäajan tiedän..  aurinko neitsyt on merkki, jonka kanssa on sukset mennyt useamman kerran pahasti ristiin, en tule toimeen lainkaan naispuolisten neitsyiden kanssa.. Embarrassed  Mutta nousuneitsyet sen sijaan ovat hyvin läheisiä mulle, johtuneeko sitten tuosta mun  askendentti kauris .. Ainakin äiti, mies ja eräs läheinen kaveri ( jousimies ) ovat kaikki  askendentti neitsyt ..

Perheestä löytyy siis minä  aurinko jousimies askendentti kauris kuu leijona , isä aurinko skorpioni kuu leijona (isän nousua en tiedä kellonajan puuttuessa), äiti aurinko leijona askendentti neitsyt kuu harka ja sisko aurinko rapu askendentti rapu kuu leijona - 3 kuu-jellonaa samassa perheessä, ja temperamenttia sekä kuumia tunteita riittää! Cheesy  Niinjuu, ja mies aurinko vaaka askendentti neitsyt kuu vesimies ..
« Viimeksi muokattu: 12.05.2008 00:53:49 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #27 : 12.05.2008 09:02:07 »

 Ainoa minkä olen tähän mennessä huomannut ovat nuoruusvuosien vaaka-poikaystävät jotka tuntuivat olevan sääntö. Nykyään toisin  Wink.

Ystäväpiirissä minulla on useita oinasystäviä, itsekin pässinpää olen.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #28 : 27.05.2008 13:02:29 »

Kummastusta ja huvitusta sen sijaan on herättänyt 12. päivä syntyneet. Niitä löytyy miltei joka kuusta. Veljeni, nykyinen seurustelukumppanini, paras ystäväni, teini-iän paras ystäväni, entisiä poikaystäviä.. En ole tulkinnut tota mitenkään, kun numerologiaan en ole jaksanut syventyä.

 2funny Heh, mulla näköjään myös toimii tuo numerologia miehiä valittaessa. Kun kumpikin ukkosistani, exä ja nykyinen, ovat syntyneet 22. päivä, eri kuussa vain. Ja heitä yhdistää myös se, että molemmat ovat ilmamerkkejä, kun exä on  kaksoset ja nykyinen se vaaka (ja meikäläinen taas silkkaa tulta, kuten allekirjoituksesta näkee!).. Hassu sattuma, kun tarkemmin jää miettimään angel
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Aglaia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 05.06.2008 11:53:04 »

Jaahas, meikäläinen syntyi nuorimpana perheeseen jossa tulivoimaa edustetaan: molemmat vanhemmat   aurinkoleijona, vanhin sisko ja veli  aurinko oinas, keskimmäinen sisko   aurinkoleijona ja minä   aurinkovaaka, jolla ei yhtään planeettaa tulimerkissä kartallani!!!!
Lapsuudessani ystävinäni oli paljon   aurinkooinas:ta, mutta nyt vanhempana on sekalainen joukko: löytyy  rapukauriskaksosetjousimiesneitsyt
Omat muksuni ovat  aurinko harka ja  aurinkovesimies Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: