Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeliterapia  (Luettu 18259 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« : 25.03.2006 14:17:50 »

Kaipa tämä tämän otsikon alle kuuluu... Modet siirtäköön, ellei...
Eli onko teillä kokemuksia ja infoa enkeliterapiasta ? Mitä siinä tehdään, miten se toimii ja mitä sillä voidaan hoitaa ?
Jo nimenä kuulostaa tosi mielenkiintoiselta ! Ja kaiken lisäksi ihan kulmillani olisi yksi enkeliterapeutti... Kai minä sitten näköjään olen "hurahtanut" enkeleihin ja kaikenlaiseen niihin liittyvään...  Wink  angel
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #1 : 25.03.2006 22:34:50 »

Hei kuulostaapa mielenkiintoiselta. Ota yhteyttä tähän kulmillasi asuvaan enkeliterapeuttiin ja kerro meillekin mistä siinä on kysymys.

 smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 25.03.2006 22:42:16 »

Hei Ystäväin

Enkeliterapia on minulle tuntematonta.


(http://www.angel.fi/_img/pic/418.jpg?foo=4)

http://www.angel.fi/index.cfm?sid=169
Mitä enkeliterapia on

Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #3 : 25.03.2006 23:22:38 »

Suurkiitos linkistä Elämänilo !  smitten
Olen itsekin vain kuullut, että on olemassa myös enkeliterapiaa. Erittäin mielenkiintoiselta vaikuttaa. Ilmoittelen tänne sitten kokemuksistani, kunhan käynyt kokeilemassa...  angel  smitten
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #4 : 26.03.2006 13:34:14 »

http://www.angeltherapy.com/article_arc.php

tässä yksi englanninkielinen linkki

Ilmeisesti Suomessakin on useammanlaista enkeliterapiaa,
tunnetuimpia hoitajia mm. Jukka Hirvonsalo ja Tuula Helle.

Lisäksi enkeleiltä voi saada ihan ilmaistakin terapiaa esim. omassa kodissaan lepäillessään, jos vain pyytää. Wink
Vinkkejä siitä lisää mm. Diana Cooperin kirjassa ¨Ihanat enkelit¨. angel

 smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 13:39:38 kirjoittanut Aniara » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 26.03.2006 13:58:22 »

Kiitokset !  smitten
Varasin ajan ja menen heti, kunhan ajan saan, kokeilemaan tuota terapiaa.
Lisäksi menen elokuussa järjestettävään koulutukseen/kursseille aiheeseen liittyen. Aivan ihanaa !!  Cheesy  angel  angel  angel  angel  angel  angel
Niin, ja unohdin mainita, että juuri mm. tuo kirja Ihanat enkelit ja enkelikortit saatavana sitten kurssilaisille 20% alennuksella yms.yms.  smitten
IHANAT ENKELIT
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 14:03:42 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #6 : 26.03.2006 17:31:43 »

Ja tässä vielä yksi suomalainen linkki.

http://www.homeofangels.com/
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 26.03.2006 17:58:27 »

Mä oon 10 vuotta takaperin käyny kuuntelemassa tästä aiheesta, mut en muista paljoakaan... Olisko jollakin tiedossa, mistä johtuu, kun mulle, joka yrittää syödä terveellisesti ja otan lisäravinteitakin, tarttuu joka ikinen flunssa, mitä tyttö hoitopaikasta kantaa, mut ukko säilyy aina terveenä ku pukki vaikka sen ruokavalio on ihan hirveä sen lisäksi mitä teen yhteisiä ruokia...  idiot2
Tai mistä henkisen puolen jutusta flunssat yleensäkään johtuu?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 26.03.2006 23:14:06 »

Hei Ystäväin

Siirtelempä kuvia tällekin osiolle


ENERGIAPARANNUS

 "Tullaksemme valoksi meidän ei tarvitse pyrkiä valoon,
vaan antaa valon voiman valaista pimeät alueet itsessämme."


(http://www.homeofangels.com/kuvat/enkeliympyrainframe.jpg)

(http://www.homeofangels.com/kuvat/enkelikehys.jpg)

(http://www.homeofangels.com/kuvat/maapalloenkeli.jpg)

(http://www.homeofangels.com/kuvat/enkelitaulu.jpg)

http://www.homeofangels.com/suomeksi/index.html


Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 23:26:50 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mammamma
Vieras
« Vastaus #9 : 27.03.2006 17:45:30 »

Nii, sen muistan tuolta luennolta, että astma johtuu usein henkisestä ahdistuksesta, joka sitten heijastuu myös fyysiseen kehoon. Aika loogista, eikös vaan  Wink
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #10 : 28.03.2006 20:30:12 »

Heipsan Mammamma,

luulen, että kaikilla pienten lasten äideillä on enemmän tai vähemmän sairastelua eikä siihen tarvitse olla sen kummempaa syytä kuin se, että on pieniä lapsia eikä itsellä ole aikaa sairastaa ja maata pötköttää paria kolmea päivää.  Embarrassed
Kyllä kuka vaan olisi koko ajan kierteessä jos puolikunnossa täytyy hoitaa lapsia, tehdä ruokaa, pyyhkiä pyllyä jne  buck2 Vasta sitten kun voi oikeasti saada sen korkean kuumeen ja nähdä pari päivää tähtiä voi odottaa taas pysyvänsä vähän kauemmin terveenä. Kuume puhdistaa. Maitotaloustuotteet kyllä lisäävät liman eritystä ja sairastelua, että kannattaa ehkä jättää hetkeksi maitotuotteet, sokeri ja valkoset jauhot. Ottaa jalkakylpyjä jossa karkeaa merisuolaa ja eteeristä mäntyöljyä. Syödä paljon valkosipulia ja inkivääriä. Ja yrittää saada unta ja lepoa tarpeeksi (tiedän, on vaikeaa pienten lasten kanssa  Wink )

Sellast se...lapsperheonni  angel

Voimia  ja Rakkaushaleja  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 29.03.2006 00:09:53 »

Heipsan Mammamma,

luulen, että kaikilla pienten lasten äideillä on enemmän tai vähemmän sairastelua eikä siihen tarvitse olla sen kummempaa syytä kuin se, että on pieniä lapsia eikä itsellä ole aikaa sairastaa ja maata pötköttää paria kolmea päivää.  Embarrassed
Kyllä kuka vaan olisi koko ajan kierteessä jos puolikunnossa täytyy hoitaa lapsia, tehdä ruokaa, pyyhkiä pyllyä jne  buck2 Vasta sitten kun voi oikeasti saada sen korkean kuumeen ja nähdä pari päivää tähtiä voi odottaa taas pysyvänsä vähän kauemmin terveenä. Kuume puhdistaa. Maitotaloustuotteet kyllä lisäävät liman eritystä ja sairastelua, että kannattaa ehkä jättää hetkeksi maitotuotteet, sokeri ja valkoset jauhot. Ottaa jalkakylpyjä jossa karkeaa merisuolaa ja eteeristä mäntyöljyä. Syödä paljon valkosipulia ja inkivääriä. Ja yrittää saada unta ja lepoa tarpeeksi (tiedän, on vaikeaa pienten lasten kanssa  Wink )

Sellast se...lapsperheonni  angel

Voimia  ja Rakkaushaleja  smitten

Noh niin just. Itse olen nyt päivitellyt sitä kun tuntuu, että meidän koko perhe viime aikoina on ollut vähän väliä jos jonkinmoisessa flunssassa, sekä vatsataudissa. Normaalisti sairastelemme kaikki harvoin. Tänään sitten tein pienet "puhdistusoperaatiot" kotona. "Suitsuttelin" salviaa ympäri kotia, laitoin eteeristä öljyä tuoksumaan, kahteen eri tuoksulamppuun (eukalyptusta ja sitruunaa), laitoin "enkelimusiikkia" soimaan, rukoilin ja "kohottelin" kaikinpuolin energioita kodissamme. Jo on kumma jos ei tämä sairastelukierre nyt lopu...  Huh

No niin ja sitten palatakseni ihan alkuperäiseen enkeliterapia aiheeseen... Päivittelin tuota yhden linkin, "enkelikurssin" (energiaparantajakoulutuksen) hintaa. Tässä ote sivuilta: Koulutus tapahtuu neljässä kuuden päivän jaksossa vuoden aikana ja kestää yhteensä neljä vuotta. Koulutus maksaa 700 €/viikko. Majoitus ja ruokailu maksetaan erikseen.   Shocked Neljän vuoden aikana sitten pitäisi käydä monen monituista koulutusviikkoa "valmistuakseen". Laskekaa summa...  Shocked Ja mikä takaa sen, että kaikki ylipäänsä "valmistuisivat" kykyinensä kaikkinensa ns. "parantajana"? Voiko tuollaisia asioita pelkästään tuolla tavalla koulutuksessa opiskella? Ei minun mielestäni. Kaikillahan on toki piilevänä monenmoisia kykyjä, parantajan kykykin, mutta löydetäänkö/aukenevatko ne noin tuollaisilla kursseilla?

Mielestäni suurin osa asioista, mitä siellä linkissä esillä olleessa koulutuksessa käsitellään, opetellaan "aukenevat" kyllä aikanaan tämän elämän aikana niille joille se on tarkoitettu. Sitä ei ole tarkoitettu kaikille halukkaille juuri NYT. Rupesinkin tämän ajatuksen "valossa" ihan toden teolla miettimään, että tarvitaanko tällaisia näin kalliita kursseja ollenkaan? Monenmoista mielenkiintoista asiaa voi toki opetella ja kenties oppiakin noissa, mutta kuitenkin...

Eikös selvänäkö ja parantamisen kyky yms. saada ennemminkin "lahjana"? Ikäänkuin "itsestään"? Oman "elämänkoulun", entisten elämien, henkisellä tiellä "edistymisen" yms. seurauksena? Eikö periaatteessa kuka tahansa voi ruveta "enkeliterapeutiksi", parantajaksi ja vaikka miksi ilman tällaisia kurssejakin? Sitten taas toisaalta, missä kulkee se VASTUU ettei ihan kuka tahansa, ihan miten tahansa rupea niitä tekemään, mahdollisesti haitallisin seurauksin... Tämä on aika kaksipiippuinen juttu. Toki tietynlainen pohjakoulutus on varmasti aina hyvästä hoidossa kuin hoidossa ennenkaikkea terveydenhoidon, psykologian, tai muun vastaavan saralta. Mitä mieltä te olette kaikenkaikkiaan tästä asiasta?
« Viimeksi muokattu: 29.03.2006 00:28:42 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #12 : 29.03.2006 11:28:52 »

Rakkauden Enkeli,

olen jokseenkin samaa mieltä kanssasi, vaikka toisaalta onhan se ihanaa, että kaikille ihmisille annetaan mahdollisuus etsiä henkisyyttä. Tuntuu siltä, että nykypäivänä, kun maailman menokin on tiivistynyt, on ihmisillä suuri tarve etsiä henkisyyttä ja sisältöä elämäänsä....tosin se löytyisi ihan omasta sisimmästään jos sinne päin kääntyisi, pyytäisi apua ja haluaisi oppia.

Kurssien kääntöpuoli voi olla hyvin surullinen, sillä jos ihminen ei ole valmis käyttämään ja ja tulemaan toimeen niiden energioiden kanssa joita kurssilla "annetaan" , voi kyseinen henkilö kaatua kaiken sen alle. Olen mm kuullut, että joskus joitakin on sairastunut skitsofreniaan, sillä eivät ole kestäneet reiki-kurssilta saamiaan energioita ja sen mukanaan pintaan tuomia vanhoja traumoja.  Tosin vaikea sanoa olisiko kyseisten henkilöiden kohdalla joka tapauksessa jossain vaiheessa käynyt niin...hmmm. Ja todellakin olen sitä mieltä, ettei esim reiki-kurssin käyminen tai sieltä "valmistuminen" takaa mitään henkisyyttä. Tosin se antaa mahdollisuuden hoitaa itseään ja traumojaan, mahdollisuuden kehittyä.

Tämä ei nyt ehkä ihan liittynyt otsakkeeseen  Huh mutta energia kuin energia niin kauan kuin se on rakkaudesta.

Valoa ja Rakkautta  smitten

Pitäisiköhän tänne perustaa joku lapsiperhe-palstakin  angel
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #13 : 29.03.2006 13:26:25 »

Sitä voi ottaa kulloisellekin tilanteelle sopivan korvauksen
         
                 tai sanoa:

          "Laita hyvä kiertoon!"

                   smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Ozzette
Vieras
« Vastaus #14 : 30.03.2006 18:47:15 »

Kylläpäs Rakkauden enkeli otit hienon ja pohtimisen arvoisen kannan enkeliterapiaan yms. hoitoihin. Itsekin JUURI samaa pienessä päässäni pohdiskellut ja pyöritellyt... Olen täysin samaa mieltä siinä, että ei kai joku kurssi  PELKÄSTÄÄN tee ihmistä ns. henkiseksi, tietoiseksi, tai erityislahjoja omaavaksi. Pohjan pitää jo olla olemassa ja kaikki kyllä tulee aikanaan, mikä tarkoitettu on ja ei liikaa kerralla. Ja omalla kohdallani ETENKIN, kun minulla lisäksi on mielenterveysongelmiakin... Niinpä päätinkin tänään olla menemättä tuohon enkelimeditaatio-tilaisuuteen.  :Smiley Kaikki aikanaan...
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: