Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinulle merkitsee halaus?  (Luettu 86502 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 23.03.2006 00:29:47 »

Miekin tykkään halimisesta!  smitten smitten smitten

Se on paitsi tapa tervehtiä, myös minun tapani osoittaa rakkailleni, että välitän heistä. Saatan ottaa jonkun haliterapiaan, jos tuntuu, että toinen on lisävoimien tarpeessa. Silloin ei sanoja tarvita, riittää kun on lähellä ja pitää sylissä. Mulle tulee ihan semmoinen tunne, että halaamalla "valutan" osan omista voimistani halattavalle. Pidän itsekin suunnattomasti, jos joku halaa minua kunnolla, sitä vaan ei tapahdu turhan usein  Huh

Omassa perheessäni haliminen ei ole ollut aina tapana, vaan se on tullut pikkuhiljaa vuosien myötä minun ja siskoni kautta. Meille haliminen on aivan luontaista ja viljelemme sitä mieluusti eteenpäin. Mieheni ja hänen sisaruksensa ovat myös olleet vähän hoomoilasina moisesta tavasta, hänen isosiskonsa jopa puhui jotain eurooppalaisesta hapatuksesta, joka ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin... HÖPÖ HÖPÖ, ovatpahan hyökin alkaneet oppia tavoille...  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #16 : 23.03.2006 00:35:46 »

Kylläpä tuli ihan lämmin, hymyilevä olo, kun luin 'halipusipostia'.

Ihanaa  Kiss smitten

Mutta yhtä terveellistä on kuulla myös heitä, joilla se ei ole niin joka päiväistä.
Tuntuu kuitenkin siltä, että 50 vuodessa suomalaisista on yhtäkkiä tullut halikansaa.

Minä olin pikkuisena niin rakkautta täynnä, muistan sen kyllä, halusin halata koko maailmaa, koska rakastin kaikkia. Kaikki kulkukauppiaatkin (siihen aikaan kun oli) halasin ja pussasin. Eräänä päivänä sain jäitä niskaani!  Shocked Äiti nimittäin alkoi olla hermostunut asiasta ja sanoi minulle näin: -Kuule. Vieraissa ihmisissä saattaa olla sellaisia pöpöjö, pasilleja, joista sinä saat vaarallisia tauteja. Siksi sinun ei saa halata vieraita ihmisiä.

Siinäpä jarrua rakkaudelle!  Grin  Mutta taisipa se pian unohtua. Jotenkin olen sitten tottunut ranskalaisiin suudelmiinkin.

Mutta totta on. Joskus minua katsotaan joko vähän kieroon tai joskus toisinkin päin.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #17 : 23.03.2006 00:41:43 »

Wink Puita miekin pystyn halailemaan ilman mitään ongemia, mutta valitettavasti ihmisten suhteen siinä on hieman kinkkinen paikka. Hieman olen kyllä jo avautunut, mutta ei se ihan luontaisesti tule vielä...Virtuaalihalaukset kyllä lähtee Smiley

Puita on ihana halata! Jopa vanhoja harmaita hirsiä, on ihana painaa siihen poski. Oletko huomannut tai kokeillut koskaan, että eri puulajien rungot antavat erilaista säteilyä tai lämpöä? Kokeilepa.
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 23.03.2006 00:55:42 »

Puita on ihana halata! Oletko huomannut tai kokeillut koskaan, että eri puulajien rungot antavat erilaista säteilyä tai lämpöä?
Aiwan! ja jopa saman puulajin edustajat "tuntuvat" hieman erilaisilta energioiltaan. Puista saa voimaa.  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #19 : 23.03.2006 02:02:04 »

Puita minäkin halailen metsässä liikkuessani.
Puun halaamisen on sanottu liittävän meidät Äiti Maahan. angel

Itse halaan mieluiten koivua.
Muistan monta kertaa elämäntuskassani 'rukoilleeni' puulta voimaa itselleni.
Itkenyt runkoa vasten, kunnes olen rauhoittunut.

Halausta on minullakin monenlaista, hellää, riehakasta, nopeata, tuskaisaa, kunnon rutistusta, niin, että luut nitisee.

Hyvän yön halaus kaikille!

 smitten    maarita            smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #20 : 23.03.2006 02:06:34 »

Cool

    Hetkinen, onko tuo jotain NAISENERGIAA, jota te puista

     käytte kuorimassa !!     Huh   Mitä jos PUU kärsii??

      Halaatteko TAKAISIN ne energiat jotka imitte??

        Tätäkö se onkin, että toiset hakkaavat puut pois metsästä,

           jottei niitä halattaisi ihan hengiltä sitä ennen, ja siis olisivat

             sen jälkeen hengetöntä

S E L L U A  ,  S E L L U A  ,  S E L L U A  ,

                    2funny    angel


        P.S. koska naisilla on synnynnäinen pelko sellu`liittiin.
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #21 : 23.03.2006 02:23:57 »

Et kai sinä ala esittää.Sulla on hyvä huumori, vaikka se välillä rönsyileekin.

Kaikkihan on samaa energiaa, luonto ja mekin.
On niillä puilla varmaan sitä moninkertainen määrä meihin verrattuna kun alastomana pakkasessakin kestävät, vai mitä?
Lienee parempi halata vaikka puuta jos ei muuta halattavaa ole näköpiirissä.

Eipä ne puut varmaan miestäkään pois luotaan aja.
Rohkeasti vaan kokeilemaan.

Halaus vaan nyt sullekin, Kotkansilmä!


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 23.03.2006 02:46:05 »

Moikka

Miksiköhän meidät suomalaiset on opetettu välttelemään kosketusta muista eurooppalaisista kansoista poiketen. Itsellenikin lapsesta asti oli opetettu, että halattaan vaan jos siihen on aihetta. Mutta onneksi nuorena opin halauksen merkityksen kanssakäymisessä. Sukuni joka on ollut melkoisen kylmää eikä sitä ole koskaan halailtu niin ihmettelevät minun halailujani aina tavatessa jonkun.

Haluamisen hyviä puolia on, että siinä kumpikin antaa ja saa toiselta jotakin koskmista eli tapahtuu energian vaihtoa ja tutkiskelua puolin ja toisin.
Halauksen avulla ihmisistä vaistoaa heidän reviiri tarpeen ja kommunikointi on sujuvampaa jäänitysten poistuessa haluksella.

Halailussa on sama voima kuin kosketuksessa, harmi vain meistä on tullut niin kliinisiä, että kontaktia vieroksutaan tautien ym. pelossa.

Kosketelkaa ja halailkaa toisianne niin positiivinen energia alkaa virrata paremmin keskuudessamme.
 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #23 : 23.03.2006 09:18:53 »

Halaus tuntuu aina hyvältä kun sen saa antaa läheiselleen tai saa sen läheiseltään  Smiley Vieraita ihmisiä en osaa halailla.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 23.03.2006 09:42:45 »

Embarrassed
 
    Embarrassed

        Embarrassed

            HALAAMINEN, tuo ASEISTA riisuva tervehtimismuoto,

              siinä on jotain   a s e i s t a r i i s u v a a ...

                 Sopii  meillekin,

P O H J O L A N    J U R R I K O I L L E    angel

                          smitten

      P.S. Eikös`se ole avautumisen ja " antautumisen " ilmaus ?? !

Niinpä  Cheesy   Eikös se olisi aivan ihanaa, että sodatkin loppuisivat  :Smiley  aseet riisuttaisiin "vihollisilta" halaamalla   smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
selkälokki
Vieras
« Vastaus #25 : 23.03.2006 10:29:49 »

Lainaus
Oletko huomannut tai kokeillut koskaan, että eri puulajien rungot antavat erilaista säteilyä tai lämpöä? Kokeilepa.
Jep, olen huomannut...Jostain syystä vakaat ja tukevat, jykevät ja jo elämää nähneet Petäjät ovat erityisesti vetäneet puoleensa. Niiden kaarna tuntuu niin mukavalta kämmenissä. smitten
Jossain muistaakseni oli selitetty, mitä nuo eri puut kuvastaa, mutta en enää muista. Olikohan vanhalla foorumilla siitä puhetta?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #26 : 23.03.2006 10:51:14 »

Hei Ystäväin

Halaus on  r a k k a u t t a.

Tässä nelosten äiti ja lasten riemua.


(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)(http://smileys.smileycentral.com/cat/17/17_1_23.gif)

http://video.google.com/videoplay?docid=5619481843152124341


Elämänilo


(http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_7.gif)
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #27 : 23.03.2006 11:01:53 »

Ajatellaanpa halaamista energeettiseltä kannalta:

Halatessa halaajan chakrat asettuvat halattavan henkilön kanssa vastatusten: Chakrat tasapainottavat molempien henkilöiden energioita sekä kommunikoivat keskenään. Koska energiakeskukset tunnistavat toistensa energiat, niin tässä tapahtuu niin suuri sanaton viestintä, ettei pikkupääni pystyisi sitä käsittelemään.

Sydän vasten sydäntä - siinä tunnemme miten loistavia olentoja olemme ulkokuorestamme riippumatta  smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #28 : 23.03.2006 11:51:40 »

Kivasti sanottu Elektra, ja totta turiset!
Mä olen kanssa aika halaileva ihminen, tutuille ja vähän tuntemattomillekin, tilanteesta riippuen tietty (en nyt sentään ihan kadulla kapsahda ensimmäisen vastaantulijan kaulaan.. Smiley)...
Mutta halimisesta tulee aina hyvä mieli. smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #29 : 23.03.2006 12:02:49 »

Lainaus
Halatessa halaajan chakrat asettuvat halattavan henkilön kanssa vastatusten: Chakrat tasapainottavat molempien henkilöiden energioita sekä kommunikoivat keskenään.

 Cheesy Joo-o, no nyt se halaamis vähyys selittyy...
Mie kun olen niin lyhyt, niin esimerkiksi miun sydänchakra keskustelee useinkin toisten solar plexuksen kanssa.... Grin Mitähän jutskailevat keskenään....

joo, no, joo uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: