Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apinoita kiinalaisessa?  (Luettu 13684 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 22.03.2006 00:56:36 »

Olen tässä viimeaikoina törmännyt siihen, että tutustuessani uusiin ihmisiin ja kun nykyään tulee hiukan seurattua sitten näitä astrologisiakin juttuja, niin monasti olen huomannut, että välttämättä en löydä tästä astrologiasta mitään 'yhteneväisyyttä', miksi saattaa tuntea jotain yhteenkuuluvaisuutta tms. jotain henkilöä kohtaan yms.
Tosin en osaa kuin melkoisen pinnallisesti vasta tutkia näitä karttoja...  Undecided

Olen kuitenkin huomannut, että tämän vuoden puolella nuo henkilöt, joihin olen tutustunut jonkinlaisen 'hengenheimolaisuudenkin' tunteen kautta, ovat olleet kiinalaiselta horoskoopiltaan apinoita !!!

Kysäisenkin nyt, löytyykö tai kuinka paljon mahdollisesti tältä foorumilta löytyy apinoita??

Entä löytyykö 'meiltä' apinoilta', joitain yhteistä tältä ihan 'meidän' astrologiselta kartalta....
Vai onko kaikki apinat ihan erilaisia??

En nyt tiedä mihin osioon tämän olisin laittanut, mutta tähän nyt tuli...

 Smiley Itse siis olen metalli Apina kiinalaisessa.
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #1 : 22.03.2006 01:34:00 »

Yksi metalli apina ilmoittautuu  Cheesy
 smitten
-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 22.03.2006 10:14:03 »

myös metelli apina Smiley Pidän apinan merkin kuvauksista. Apina kai vastaa kiinalaisille länsimaisten leijonaa, joten sain sitä kaipaamaani leijonaa ripauksen...

Juuri tuota olen hiukan miettinytkin, että mitä merkkiä tavallaan tuo apina länsimaisessa vastaisi... vai leijonaa... hmm..mielenkiintoista... :Smiley

Se mitä nyt olen muiden apinoiden länsimaisista merkeistä päässyt selville, niin toiseen veskariin en ole vielä törmännyt...., mutta kaipa niitä sentään on.  Wink
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 22.03.2006 10:18:06 »

Ja aika mukavalta kuulostaa tämä vuosi apinoille:

ApinaÄlykäs ja nokkela Apina ryntää Tuli Koiran vuoteen takki auki ja täynnä tekemisen intoa. Koiran vuosi on täynnä toinen toistaan ihmeellisempiä yllätyksiä jopa Apinalle itselleen, puhumattakaan hänen lähipiiristään, joka saa ihmeteltäväkseen tempauksen toisensa jälkeen. Koiran vuosi on Apinalle kiireinen ja usein jopa stressaava, sillä muiden jarrutellessa Apina keräilee uusia mahdollisuuksia menestyksen pikajunaansa. Kaikkeen aika ei riitä sitten niin millään, mutta silti mukaan mahtuu joku aivan poikkeuksellisen suuri ja täysin odottamaton projekti. Apinalla on tässäkin tilanteessa kyky puhua tarpeelliset tahot suunnitelmiensa tueksi. Ulkoa päin katsellessa ei voisi ikinä uskoa Apinan selviävän tästä kaikesta, mutta tähtikuviot ovat Apinalle niin positiivisia, että lähes kaikki projektit tulevat onnistumaan yli odotusten. Apina osaa haistaa epärehellisyyden ja manipulaatioyritykset kilometrien päähän, eikä ystävistä ole puutetta tällaisten pelastusoperaatioiden jälkeen. Kaikki kohtaamansa tilanteet hyödyntävä Apina ei jätä avautuvaa mahdollisuutta käyttämättä, vaan ottaa palkkion vastaan kiitollisin ja avoimin mielin. Vahvat tukijoukot siivittävät Apinan menestystä niin pienemmissä kuin suuremmissakin hankkeissa ja he tulevat saamaan runsaan palkkion joviaalisuudestaan. Apina ei pihtaile kiitollisuutta osoittaessaan ja onnenpyörä jatkaa pyörimistään.

Aika jännää...  :Smiley
Tuo tulkinta on näiltä astron sivuilta tuosta...

Mitenköhän paljon ja millä alueella tai syvyysasteella mitkin nämä horoskooppi/astologia jutut vaikuttaa ... siis kun on länsimaista, mayaa, kiinalaista ja mitä kaikkea nyt onkaan...
Kun kuitenkin tuntuu, että jokainen oma tulkinta jolain lailla kolahtaa itselle ja silti ne on erilaisiakin....
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 22.03.2006 11:22:24 »

Täällä foorumilla aikaisemmassa ketjussa oli myös tuo tuntitaulukko nousevasta merkistä (liekö sama?) ja sen mukaan olisin nousu lohikäärme...  Shocked

Tässä jonkinaikaa sitten tilasin itselleni kuitenkin sellaisen henk.koht. kiinalaiseen astrologiaan perustuvan "vauraus-taulun"  Cheesy (jonka muuten nyt vasta sain kehyksiin ja seinälle), niin sen maalauksen takana oli tällaiset tiedot???

Vuosi: Apina, metalli (jang-maa)
Kuukausi: Härkä, maa (jang-puu)
Päivä: Kukko, metalli (jing, tuli)
Kello; Jänis, puu (jing, vesi)
 idiot2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 22.03.2006 11:32:34 »

Tarkistin tuolta Nikulan sivuilta ja sen mukaan olen nousevalta lohikäärme myös...Liekö jotain 'lukihäiriöitä' taikka kuulemisensekaannuksia ollut kellonajassa, kun tilasin tuo taulun  :Smiley Nyt menee vauraus sitten jollekulle nousevalle jänikselle...jos nuo tiedot sitä tarkoittaa taulun takana...  Undecided

Keskiyön tunti 23-01= Rotta
Kukonlaulua edeltävä tunti 01-03= Puhveli
Ennen aamunkoittoa 03-05= Tiikeri
Auringonnousun tunti 05-07= Jänis
Ruoka-ajan tunti 07-09= Lohikäärme
Ennen keskipäivää 09-11= Käärme
Keskipäivän tunti 11-13= Hevonen
Auringonlasku alkaa 13-15= Vuohi
Iltapäivän tunti 15-17= Apina
Auringonlaskun tunti 17-19= Kukko
Iltaruskon tunti 19-21= Koira
Levon tunti 21-23= Sika
http://koti.welho.com/rnikula/kiina/index.htm
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 22.03.2006 11:34:48 »

mistäpäs tuollaiset tiedot saa tilattua?

Täältä tilasin ainakin maalauksen ;
http://www.a-files.fi/
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 22.03.2006 11:57:24 »

Täällä oli "jotain" vähän enemmän noista tunneista ja muista...mutta vain "jotain"..

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiinalainen_horoskooppi


Ja näiden tietojen mukaan muutuin taas nousevalta jänikseksi ...  idiot2
« Viimeksi muokattu: 22.03.2006 11:59:03 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #8 : 22.03.2006 12:29:04 »

Aih, sori ! Huomasin itsekin vasta jälkeenpäin... Jotenka poistinkin viestini. Jatkakaa...  2funny
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #9 : 22.03.2006 12:52:10 »

noh, apina kuiteski, vaikkei kiinaa puhukaan Cheesy
Juuh, tämä sanoo kiinalaisessa kukko-kiekuu...  2funny
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #10 : 22.03.2006 22:25:36 »

Metalli Apina olen myöskin minä... Vaikka täytyy sanoa etten kyllä koskaan ole tuntenut apinan luonteenpiirteitä ollenkaan omikseni.  Huh Oikeastaan olen ihan apinan vastakohta.  Grin

Länsimaisessa horoskoopissa olen vaaka ja myös luonteeltani hyvin vaakamainen.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #11 : 29.03.2006 10:14:42 »

Youp Mi-Olea! Wink

Tuli-apina olen!Ja kuten useasti ennenkin olen maininnut,kiinalaisesta horoskoopista löydän itseni ja ystävien luonteet paremmin.

En nyt muista sitä nousevaa,pitää etsiä.

Mutta Lohareitten kanssa ylintä ystävää ja aivan käsi kädessä kulkevaa huumoria. Grin

Ja kaikkien tuntemieni apinoiden kanssa,olen tullut loistavasti juttuun.
Mielenkiintoa ja touhuamista on kyllä riittänyt. Wink  Grin

Mitäs se lohikäärme voisi edustaa länsimaisessa? idiot2
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 29.03.2006 10:20:20 »

Rotta = Jousimies = Joulukuu
Puhveli = Kauris = Tammikuu
Tiikeri = Vesimies = Helmikuu
Jänis = Kalat = Maaliskuu
Lohikäärme = Oinas = Huhtikuu
Käärme = Härkä = Toukokuu
Hevonen = Kaksonen = Kesäkuu
Vuohi = Rapu = Heinäkuu
Apina = Leijona = Elokuu
Kukko = Neitsyt = Syyskuu
Koira = Vaaka = Lokakuu
Sika = Skorpioni = Marraskuu

Tämmöisen löysin tuolta Nikulan sivuilta.  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #13 : 29.03.2006 10:23:36 »

Omasta mielestäni aika osuvaa tuo, että kiinalaisessa olen tavallaan länsimaisen aurinkomerkkini vastamerkki...
Jotenkin se täydentää tuota länismaista karttaani ja sen kuvioita...periaateessa tuo näkyvämmäksi sen, mikä on mahdollista länsimaisen kartan haasteiden kautta..
Vai olenko ihan pihalla..  uglystupid2

Ja kun minulla tosiaan on tuo  vertex leijona, niin jotenkin muka yhdistän sen siihenkin...  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #14 : 29.03.2006 10:32:55 »

Kiitosta! coolsmiley

Tuo kyllä selitti miksi tuo Koira mättää,, Cry

Liian hidastempoinen ja arka.On länsimaisessa Veskari,enkä niitä piirteitä juuri ole löytänyt. Huh

Olen tainnut useimmat elämäni elää noilla seuduilla,kun on muistissa vielä tämä kalenteri ja merkit. 2funny

Siksipä siis vuorokausirytmikin sama kuin siellä puolen palloa. :Smiley
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: