Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko kokemusta? Uranuksen sekstiili MC?  (Luettu 3261 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miamelitza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 20.03.2006 10:07:08 »

Hei!  Smiley Kaivelkaapa muistianne ja kertokaa minulle, millalailla Uranuksen sekstiili MC:hen vaikutti elämäänne, jos olette kokeneet tämän transiitin. Se tuli kartalleni juuri ja omassa elämässäni työn suhteen asioita kovasti auki. Onko tämä sekstiili suotuisa transiitti? Toivottavasti!
Jatkossa tulossa myös Jupiterin oppositio MC:hen. Siitäkin voitte kertoa omakohtaisia kokemuksia, jos löytyy.

Mnulla oli aikoinaan useita astrologian käsikirjoja, mutta annoin ne pois, kun muutin pitkäksi aikaa ulkomaille ja olin jotenkin kyllästynyt tähtitouhuun. No, arvatkaa harmittaako nyt! Angry Kun on sama pää kesät talvet ja muisti on kuin kanalla, niin teidän kokemukset olisi tervetullutta luettavaa. Kiitos! M Smiley
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #1 : 20.03.2006 12:58:14 »

Onhan toi tullut koettua!  Cheesy

Uteliaisuudesta tarkistin asian.  uranus aspect_sex keskitaivas  oli mulla vuosia sitten kolmesti vuoden sisään. Astrologiaa en silloin tutkiskellut. Noihin aikoihin tapahtui koko elämän muuttaneita asioita. Isän kuolema, ero avopuolisosta. Oma talo piti myydä eron vuoksi. Uusi suhde jossa raskaus, joka abortoitiin.   Suhde kuitenkin kesti muutaman vuoden, mutta oli kai tarkoitettu "opetukseksi" astrologisessa mielessä, niinkuin talon myyntikin. Angry

Kaikki tapahtui ns. pakottavasti ja tuli "oppirahat" maksettua. Jos näitä tapahtumia ei olisi tullut, tuskin olisin nyt onnellinen. Elämä ei ole ollut yksitoikkoista, joskaan ei aina helppoakaan. Kuitenkin näin jälkeenpäin ajatellen olen erittäin tyytyväinen näihin oppeihin, mitä ko. transiitti toi tullessaan. Koen sen raskaalla kädellä positiiviseen suuntaan ohjaamisena.  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: