Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pöllön lento  (Luettu 15980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 19.03.2006 16:42:06 »


   Eilen illalla ajelin autolla metsäisellä tiellä. Olin tosi suruissani ja mietin maailmanmenoa.
   Suuri pöllö lensi metsästä oikealta auton eteen ja kaarsi upeasti takaisin sinne mistä tulikin.
    Minulle tuli sellainen olo, että minun tulisi nyt ymmärtää tästä jotakin.....
Mietin kyllä mitä pölllö edustaa, mutta olikohan tuossa jotain muutakin.....

Mitä teidän mieleen tulee tälläisestä pöllön esiintulosta?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.03.2006 21:59:12 »

täysikuu
mun piti oikein käydä tarkistamassa että oot sama kuu kuin ennenkin..
mihin se sun entinen ihana kuva katosi?
henk.kohtaisesti pidin siitä ylen paljon ,se sai aina hyvälle tuulelle,
raikas,ajaton ,iätön..
mutta hyvä näinkin,mielikuva vaan ei pysy perässä..omapa on ongelmani...
mutta
tuosta pöllöstä
mitä se sulle oikeesti edustaa?
ja MITÄ ajattelit JUURI SILLÄ HETKELLÄ kun se eteesi ilmestyi?
linnut ovat usein sanansaattajia,joutsenet varsinkin kuolleitten sielujen sanansaattajia,viestin tuojia
pöllöstä on kaksijakoista tulkintaa:
toisille se on viisauden symboli,toisille pahan enne,demoninen yöeläin ,joka näkee pimeässäkin...mikä pöllö olenkaan ollut...
pallas athenen symbolieläin
katseensa vuoksi se on koettu viisaaksi,odottavaksi,itseensä käpertyväksi,ajattelevaksi ja mietiskeleväksi
valpas sotilas
vai oisko aika paneutua tutkimiseen ja opiskeluun??
hahaa lilith minussa teki löydön..juutalaisuudessa on pöllön seuraan sijoitettu naispuolinen yön demoni LILITH ( siis uskonto taas leimaamassa demoniksi...)
siis varoitus:älä käänny pois hengen valosta
kiinassa feeniks-linnun vastakohta -tuo sairautta

kansantarun mukaan nuoret pöllöt oppivat lentämään vasta,
kun ne ovat kunnioitusta osoittamatta repineet silmät vanhemmiltaan..
raakaa peliä,oisko suomeksi sitä lopullista napanuoran katkaisua ja luottamusta siihen että omat siivet kantaa
pöllö
siis joka toiselle on pöllö,on toiselle satakieli
sinun on itse nyt mietittävä ,oliko se sinulle hyvä merkki vai ns. huono merkki?
merkki joka tapauksessa luulen ma,tulevaisuudesta tulevaisuuteen,isältä pojalle...niinkö?..tyttärelle tietennii...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 19.03.2006 22:56:51 »

Voi Nikki, arvasin että vastaat smitten

On todella ihanaa lukea sun tulkintoja! angel
Mihin kuva katosi, mielen mukaan kaikki menee.....kauneutta kai kaipasin,siis naiskauneutta itselleni, omille poskilleni.

Ajattelin siinä ajaessani kaikkia ongelmia ja huolia joita on ollu tarpeeksi ja pillitinkin. Sitten kun se pöllö oli siinä, aika kun pysähty vähäksi aikaa. Mulle tuli Tylypahka ekana mieleen  2funny 2funny
No sanansaattajaksi minäkin pöllön olen ajatellut. Viime kesänä mökillä huuhkaja oli päättänyt alkaa asustelemaan ihan siinä liki ja ihailtiin niiden kauneutta, siis pariskuntahan se oli. Mulla oli sillon jännä tunne..., huomasin sen suuren kauneuden kaksi kertaa istuvan aivan vieressäni olevan puun oksalla hiljaa ja kun katsoin ylös, katseemme kohtasi ja huuhkaja lähti äänettömästi lentoon.

Nyt tuli sanansaatto mieleen, mut en tiedä...aivan kuin minulle käännettäis selkä, koska pöllö kaarsi heti takaisin ja sen selkäpuoli oli minuun melkein koko ajan idiot2
Opiskellakkin varmaan pitäs, nääs olen tapaus oppia koko ikä.
Mutta jotain mystistä tässä kyllä nyt on..... uglystupid2
Työpaikka menee nyt uusiksi tulevana syksynä ja jalka operoidaan toivottavasti tulevana keväänä, siis toivottavasti mahdollisimman pian, ennenkun se pöllö hakee minut!

Mut kerran kiitos vielä, uskomattoman fiksu tyyppi olet smitten
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.2006 21:04:48 »

Mitäpä minä voisin enää lisätä tuohon kommenttiin...Tosin minä en koe pöllöä negatiivisena, vaan ennemminkin kun sanoitte sanansaattajana. Minusta se vaan antaa tiedon pysähtyä hetkeksi ja tutkia itseäsi ja elämäntilannettasi. Se nyt tekisi varmastikin kaikille hyvää, mutta kelläpä nykyisin tuntuisi riittävän aikaa. Niinpä, tee aikaa itsellesi. (taisin sanoa sen itselleni... Smiley)
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #4 : 28.03.2006 21:15:41 »

yleisesti viisauden vertauskuva!!!
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.03.2006 23:16:08 »

Mikä on muuten voimaeläimesi? Lohdutustahan tuo pöllö toi myös selkeästi mukanaan, muistuttaen: Luota Luojan viisauteen, suunnitelmallisuuteen ja kaiken tarkoitukseen. Älä sure, et ole yksin.  smitten Kenties jotain muutakin viestiä toi, joka sinun on itse oivallettava...  :Smiley

(http://www.teuva.fi/maisema/kuvat/aegfun.jpg)

Selvänäkö, intuitio, petos

Pöllö elää öisin, ja symboloi voimaeläimenäkin linkkiä valon ja pimeyden välillä. Pöllö on erittäin tietoinen kaikesta, mitä sen ympärillä tapahtuu. Lihansyöjänä se voi tarvittaessa olla vaarallinen taistelija, varsinkin jos sitä - tai sen läheisiä - uhataan. Pöllöllä on petoeläimen katse, se näkee kohteensa hyvin tarkasti. Pöllö on myös erittäin intuitiivinen, se onkin selvänäköisyyden ja psyykkisten kykyjen voimaeläin. Pöllöllä on rohkeus seurata omia vaistojaan.

Pöllön voimiin kuuluu kyky nähdä naamioiden taakse, kyky liikkua hiljaa, tarkkanäköisyys, salaisuuksien ja merkkien välittäminen, muodon muuttaminen, varjoissa viihtyminen, kuun voimat ja vapaus.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #6 : 29.03.2006 11:12:41 »

Kiitos   smitten

Hyviä ajattelun siemeniä olette minulle kylväneet angel
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.04.2006 12:15:58 »

Hassua, mutta itsekin näin eilen myöhään illalla mieheni kanssa pöllön joka lensi suoraan automme edestä.  smitten Olin itse tuolloin juuri kovin mietteliäällä, kaihoisalla ja surullisellakin tuulella. Olimme juuri tulleet elokuvista, jossa kävimme katsomassa elokuvan New world. Loistava elokuva joka kertoi intiaaniprinsessa Pocahontaksen tarinasta. (Sen "oikeamman", eikä vääristeltyä disneyn piiretty versiota.  Huh) Elokuva kosketti minua todella syvästi ja toi mieleen omia muistoja, sillä olenhan itsekin muinoin intiaanina elellyt (en kuitenkaan Pocahontaksena  Grin)... Kaiken sen elämän ihanuuden ja elämän raadollisuuden olen tuolloin kokenut. Sekä sen kauheuden ja elämän totaalisen muutoksen, kun valkoiset tuli ja vei meikäläisten maat.  knuppel2 Yksi merkittävimmistä ja mieleenjääneimmistä elämistä, jota olen koskaan elänyt...  Cry smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #8 : 18.06.2006 15:02:50 »

Minulla myös on pöllö-kokemus tältä viikolta...
Ajelin iltamyöhään kotiin päin, kun peltoaukean kohdalla lensi vasemmalta hitaasti ja uljaasti vaaleahko pöllö konepellin ylitse, tai oli se hieman kauempana. Ihailin pöllön kauneutta. Ilmeisesti oli helmipöllö.
Pöllön näkeminen kuvasti minulle sisäistä rauhaa ja sitä että olen löytänyt rinnalleni miehen, ihmissuhteen johon voin luottaa täysin ja joka antaa minulle sitä sisäistä turvaa jota olen hakenut.

                         smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #9 : 18.06.2006 17:48:58 »

Täysikuu.. ehkä sinun pitäisi kääntää seläsi jollekin asialle.. jättää kenties joku vanha asia taaksesi katsomatta.. liittyy ehkä asiaan, jota mietit ennen pöllön lentoo..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #10 : 18.06.2006 19:37:42 »


Taria

Niimpä niin, jättää juuri se juttu jota aattelin, tiedetään, tiedetään..... Voisko joku tehdä sen mun puolesta?Huh?
Väitän että paljon kokeneena, minä ja lapset ja ne lapset on YKKÖSII ja määrää tahdin nyt vielä. Voi voi voi
tallennettu
Solarbion
Vieras
« Vastaus #11 : 18.06.2006 21:42:04 »

 Wink Vielä tähän heitän:

Pöllö angel on tietoinen Tarkkailija Sinussa.

Se juuri Sinut saa itkemään,
että tulet aina nähdyksi jollakin olentasi tasolla
- että aina henkisessä olemuksessasi on uusia näköalatasanteita,
joille elämäsi Filmi pyörii erittäin olennaisena katselmuksena.

Olet se meneillään olevuus,
joka on parhaillaan tekeillä.

Kuten taidetapahtuma - erittäin ainutlaatuisena ja -kertaisena.

Olet siis itsesi Yleisö - aina on yksi joka näkee.

Riittää että yksi näkee ja yksi muistaa.

Niin itserajoitteinen mualimasi eikun pelastuu!!!

 smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: