Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hullunhauska testi: Mikä persoonallisuushäiriö olet?  (Luettu 58973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
veera@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #45 : 04.05.2006 23:42:44 »

Tulokseni borderline Wink ja kyllä se kai aika hyvin paikkansa piti.
tallennettu

¤Katso aurinkoon,niin varjot väistyvät¤
Ozzette
Vieras
« Vastaus #46 : 10.05.2006 00:12:48 »

Noh, vaikka vastasinkin jo aiemmin, että olen Histrionic niin tässä sen kuvaus enkuksi: (eli pitänee siis edes osittain paikkansa...  Wink

You are known to make others ill with your constant, obsessive need for attention. Histrionics are known to be compulsive liars, often not caring who they hurt in the process of desperately seeking center stage. While this could help you win that oscar you've always dreamed of *cough* *fat chance* *cough* you are mostly just really, really annoying.

Yyhhh..hy.hyyy !!! Noinko kauhea minä olen...  Grin
Noh, tuon lavan keskusta-jutun kyllä myönnän. Olen aina ollut huomionhakuinen...  Grin
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 27.05.2006 16:51:38 »

Myös minä olen rajatila -tapaus... laugh
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #48 : 27.01.2007 16:22:05 »

Rajatila täällä ja.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 27.01.2007 22:19:28 »

miulle tuli kans toi bordelline...pitänee jokseenkin kai paikkansa  Cheesy  Cheesy
tallennettu

Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #50 : 28.01.2007 19:08:56 »

(http://images.quizilla.com/1033888669_ffavoidant.jpg)


 Cheesy

Diddo.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


KROAAK!


Profiili
« Vastaus #51 : 29.01.2007 19:49:16 »

Anteeks nyt kaikille, jos pilaan ilonne, mutta ei naurata persoonallisuushäiriöjutut. En tehnyt testiä, koska mua ainakin ahdistaa olla oikeasti borderline eli rajatilahäiriöinen eli epävakaa persoonallisuus. Nyt kun vihdoin sain oikean diagnoosin, niin se selittää paljon elämästäni mutta myös lisää epätoivoa, sillä pers.häiriöhän ei ole sairaus, jota voisi lääkkeillä hoitaa.

Voin kertoa, että rajatilaisen elämä on tyhjää, tarkoituksetonta, sitoutumiskyvytöntä, itsetuhoista, katastrofista toiseen ajelehtimista, ahdistusta, masennusta, mielialat heittelehtii, identiteetti on repaleinen, on yksinäisyyttä, syyllisyyttä, arvottomuutta, pelkoa, vihaa... Ja voitte ehkä kuvitella, mitä elämästä tulee tällaisena. Työt ja ihmissuhteet on katkonaisia ja kärsimystä täynnä, eikä yhteiskuntaan mahdu jos ei ole tietynlainen. Puhumattakaan sitä, että on jatkuvasti paha olla eikä tulevaisuutta ole. Terapialla tätä voi jossain määrin hoitaa.

Sori nyt, halusin vain kertoa oman näkemykseni asiaan. Jotenkin tuntui pahalta, että se millä muut vitsailee ja huvittelee, voi oikeasti pilata jonkun elämän. Älkää pliis loukkaantuko!  Smiley

tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 29.01.2007 23:37:17 »

Ei toki loukkaannuta, ainakaan minä. Olen itse päinvastoin pahoillani että olen tavallaan loukannut nyt sinua tämän aiheen aloittajana.  Embarrassed Mielestäni joistain vakavistakin asioista voi kuitenkin ja on ehkä hyväkin joskus hieman "vitsailla", mutta rajansa toki siinäkin. Eikä sellainen välttämättä sovi, eikä ole kaikille hyväksi, varsinkin jos on jollain tavalla liian arka ja ajankohtainen asia. "Haavat" liian tuoreita. Olen siis vielä kerran pahoillani ja voin toki laittaa tämän aiheen lukituksi jos niin toivot. Laitanko?

Voimia ja rakkaudenvaloa sinulle!  smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #53 : 30.01.2007 01:28:13 »

UUPS! Anteeksi! ehdin tekemään testin ennen kuin pääsin aiheen viimeiselle sivulle. Sain testistä tulokseksi dependent---->riippuvainen. Ja tottahan se on. aika kummallista että testi voi antaa lähellekin liippaavan diagnoosin. Olen kärsinyt nuorempana vielä nykyistä enemmän riippuvuudesta ja vielä nimen omaan läheis-riippuvuudesta. Olen ollut enemmänkin huomion hakuinen ja olen tarvinnut pakonomaisesti lähelleni ihmisiä. Nyt olen mielestäni vierottunut vuosien myötä tästä riippuvuudesta. ja viihdyn mielelläni omissa oloissani.  Smiley

Mutta totta on, mielenterveydelliset sairaudet eivät ole naurun asia vaan vaikeimpia ja hankalimpia sairauksia mitä ihminen voi sairastaa.

Voimia sinulle Samarkand!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


KROAAK!


Profiili
« Vastaus #54 : 30.01.2007 22:35:09 »

Hei Rakkauden valo!

Ei tarvitse lukita aihetta minun takiani! Mietin sitten myöhemmin kirjoitettuani edellisen viestin, että miksiköhän reagoin niin voimakkaasti, mutta ehkä asia on minulle niin tuore, että siksi tuntui pahalta. Toki tiedän, että vakaville asioille ja ongelmilleen voi nauraakin, mutta kun nyt tiedän olevani borderline ja tajuan, miksi elämäni on ollut ja tulee olemaan vaikeaa sen takia, ei tällä hetkellä kovin naurata. Toivottomuus olisi ehkä oikea sana kuvaamaan tuntemuksiani. Vuosikausien toivomisen ja yrittämisten jälkeen kun edelleen on pudonnut samaan ongelmien ja masennuksen kuoppaan, on toivo aika vähissä. Minulle olisi ehkä helpompaa itsekin nauraa asialle ja suhtautua tähän kevyemmin, jos yhteiskunta byrokratioineen tulisi vähän vastaan siinä, että kaikki eivät ole normaaleja standardityyppejä. Tällä hetkellä tulevan miettiminen tiettyyn muottiin pakotettuna on liian ahdistavaa! Mutta kiitos teille mytötätunnosta!  smitten
tallennettu

Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
Paatero
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #55 : 31.01.2007 10:51:15 »

pakkoneuroottinen,paikkansa piti jossain määrin....silläettä ikinä myöntäisin julkisesti olevani hullu..... uglystupid2   Wink
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #56 : 31.01.2007 14:13:50 »

Nyt oli pakko tehdä testi ja tuloksena oli avoidant kuten Tritonilla tossa vähän aikaisemmin. Itse asiassa Samarkand sai minut testaamaan, koska tulin uteliaaksi. Tietenkin nämä tällaiset testit ovat vain hauskaa ajanvietettä, mutta pieni totuus on testiin ryhtymisessä.  Wink

Itse en ole koskaan käynyt psykologin tai psykiatrin vastaanotolla, mutta olen koko aikuisikäni ollut sitä mieltä, että varmasti minulle jokin oikea diagnoosi keksittäisiin, jos kävisin lekurilla. Mielenterveyden heilahtelussa terveen ja sairaan raja on todella liukuva. Joskus olen vetänyt rajan mielessäni siihen, että jotkut käy tohtorilla ja toiset eivät. Nykyisin suuri joukko ihan nk. terveitä ihmisiä popsii onnellisuuspillereitä. Ovatko he siis terveitä? Monet nk. sairaat eivät popsi mitään lääkkeitä ja pärjäävät hyvin - oikeastaan ihan yhtä hyvin kuin suurin osa nk. terveistä. Tottakai tässäkin on olemassa ihan älyttömän terveet ja ihan todella sairaat, mutta harmaa alue on todella suuri. Itse en puolinakaan aikoina ole varma missä kohtaa janaa olen milloinkin menossa, mutta diagnoosia minulla ei ole. Sekö tekee minusta terveen? Yhteiskunnassa kyllä...minua pidetään suorastaan älykkäänä. Mutta mikä on totuus...?  2funny     crazy2 
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #57 : 31.01.2007 22:32:59 »

Avoidant! Cheesy

Voi raukkaa, olet niin ujo. Janoitset sosiaalisia suhteita, mutta paineet estävät sinua saavuttamasta niitä. Näin ollen voit vajota pahaan depressioon

 Cry Sad Embarrassed buck2 Aloitan jo nyt  laugh
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #58 : 01.02.2007 03:26:21 »

En heti uskoisi, että minä narsistinen.
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #59 : 29.04.2007 00:12:03 »

potilas on outo sekä käytökseltään että puheiltaan, hänellä on erikoisia käsityksiä ja ajatushäiriöitä, mutta ei avointa psykoottisuutta. Monet elävät erakoina ja jotkut viettävät pultsarityyppistä elämää alkoholistiporukoissa, vaikka eivät juuri itse juo.

Kröhöm.  Grin En tiennytkään....  :Smiley
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: