Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hullunhauska testi: Mikä persoonallisuushäiriö olet?  (Luettu 59057 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #15 : 19.03.2006 19:03:36 »

(http://fugato.net/wp-content/paranoid.gif)
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #16 : 19.03.2006 19:08:30 »

obsessive compulsive

Obsessiivis-kompulsiivinen eli vaativa luonne vaikuttaa jäykältä ja itsepäiseltä, tunnekontakteissa kylmältä ja vetäytyvältä, ja tavoittelee pikkuasioissakin täydellisyyttä. Virheiden pelossa hänen on vaikea tehdä päätöksiä, ja hän on tyytymätön hyviinkin saavutuksiinsa. Hän on yleensä luotettava ja järjestelmällinen, mutta sietää kehnosti odottamattomia muutoksia. Stressitilanteissa hänellä on vaikeuksia erottaa tärkeitä ja epäoleellisia asioita toisistaan. Saituus ja ahneus ovat tavallisia piirteitä, ja vaativan persoonallisuuden on vaikea luottaa muihin.

Kiitokset Hansulille suomennos linkistä!

Taiska, enpä taida minäkään tätä turhan vakavasti ottaa  Grin
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #17 : 19.03.2006 19:16:37 »

Juuh, kiitokset Hansuli minultakin suomenkielisestä linkistä !! Sai paremmin selvyyttä...
Ja hauskahan tämä testi onkin, Ei kannata ottaa vakavasti ! They're coming to take me away hahaa...  idiot2 (harmi, kun hymiöissä ei pakkopaitaan puettua)  2funny  2funny
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #18 : 19.03.2006 20:07:26 »

eikös  schizotypal olekkin skitsofreenikko?mä ole se ton testin mukaan Cheesy
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #19 : 19.03.2006 20:08:12 »

Jaahas, mulle napahti schizoid eli JAKOMIELINEN! Nooh...kyllä minua lohdutetiin etten minä oikeasti ole hullu, mutta muut kaivavat itsesuojeluvälineitä kun minä ilmestyn paikalle, ihan kaiken varalta....Mutta taitanee olla tavalla tai toisella tottakin... Smiley  2funny  tickedoff  uglystupid2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Ozzette
Vieras
« Vastaus #20 : 19.03.2006 20:15:27 »

eikös  schizotypal olekkin skitsofreenikko?mä ole se ton testin mukaan Cheesy
Muistaakseni schizophrane on skitsofreenikko ja tuo schizotypal on kait skitsoaffektiivinen... Eihän näistä hullukaan ota selvää... So tell me people, am I going insane... (laulaa tätä Black Sabbathin-biisiä)  2funny
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #21 : 19.03.2006 22:07:18 »

HEI NEFERTARI!
Täällä toinen skitsoidi..  2funny
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #22 : 19.03.2006 22:16:47 »

2funny 2funny 2funny

Narsisti täällä...

 uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 19.03.2006 22:40:34 »

Hehheh.... 2funny Cheesy

Täällä myös yksi narsisti.  Cheesy Heheh... Cheesy 2funny
Tosin ei ole mikään yllätys.. 2funny Cheesy

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/calvin.gif)

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #24 : 19.03.2006 23:22:40 »

Terve!

Vai pitäisikö sanoa sairas tai hullu :Smiley Olen obsessive-compulsive eli onkohan se sama kuin pakkoneuroottinen. Tunnistan kyllä itsessäni kuvailtuja piirteitä, tosin muitakin persoonallisuushäiriöitä.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #25 : 19.03.2006 23:58:00 »

Joo o sain tulokseksi avoidant buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #26 : 20.03.2006 14:25:06 »

Täällä schizoid, eli skitso  :Smiley idiot2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #27 : 20.03.2006 14:28:16 »

Ahaa, tuolla olikin suomenkielinen kuvaus

"Oudot" luonnehäiriöt

Skitsoidi eli eristäytyvä persoonallisuushäiriö on käsitelty skitsofrenian yhteydessä. Sille luonteenomaista on taipumus erikoiseen ajatteluun, yksinäisyydessä viihtyminen ja voimakas mielikuvitus. Skitsotypaalinen eli psykoosipiirteinen luonnehäiriö muistuttaa kroonisen skitsofrenian jälkitilaa: potilas on outo sekä käytökseltään että puheiltaan, hänellä on erikoisia käsityksiä ja ajatushäiriöitä, mutta ei avointa psykoottisuutta. Monet elävät erakoina ja jotkut viettävät pultsarityyppistä elämää alkoholistiporukoissa, vaikka eivät juuri itse juo.

Pelottavaa kyllä, mutta moni asia sopii minuun hirveän hyvin...
tallennettu
windwind
Vieras
« Vastaus #28 : 20.03.2006 15:38:21 »

(http://images.quizilla.com/1033888926_ffschizoid.jpg)

Hmm.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 21.03.2006 00:06:02 »

(http://fugato.net/wp-content/paranoid.gif)

Hehee! Tervetuloa samaan kerhoon!  Wink Saanko tulla sun kanssa sinne pöydän alle piiloon? Hmm... Vai voinkohan sittenkään luottaa sinuun?  Huh Ei ehken kuitenkaan, sillä jospa sä vaikka... IIK!  Shocked Luikkii äkkiä karkuun oman pöydän alle.  2funny 2funny 2funny 2funny

Tässä nyt vielä tuon testin teksti tuosta paranoidista, vaikka se olikin jo liitetiedostona tuon kuvan yhteydessä mikä mulla oli tuolla alussa...

Whoa, calm down... While it may seem very real that everyone is conspiring against you, possibly trying to kill you in horrible ways you cannot even begin to imagine the odds of its likely hood are propably less than 1%. But that tiny little percentile haunts you, and you take every suspicious action (even and especially those from loved ones) the wrong way. When someone loses your trust, they lose it forever.

No ei, mutta ihan vakavasti ottaen, vaikka tuo nyt leikkimielinen ja kärjistetty testi olikin, niin tunnistan kyllä itsestäni sen että minun lähelleni ei helposti pääse, vaan minulla on tietynlainen "suojamuuri", ja olen aluksi ehkä hieman "varauksellinenkin". Ja tämä pitää kohdallani täysin paikkansa: When someone loses your trust, they lose it forever. Taitaa tuo lause kyllä kuulua aurinko härille yleisestikin...
« Viimeksi muokattu: 21.03.2006 00:11:44 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: