Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousuaste 29,59"?  (Luettu 3583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« : 18.03.2006 20:28:21 »

Heippa,

ihan uteliaisuuttani kyselen, että osaisiko joku kertoa mitä tuo nousuasteen lukema kertoo? Minulla kun on nousu 29,59"  neitsyt ja luonnollisesti 1. huoneen täyttää muuten  vaaka niin olenko kuitenkin neitsytmäinen vai tulisiko tuosta vaa'asta jotain enempi? Mitäs noin karmallisesti tuo lukema tarkoittaa? Joku  neitsyt läksy sisäistetty tai jotain?  knuppel2

Tuo sama asteluku on minulla MC:lläkin (ja tietty DESC ja IC myös). Miten läheisyydessä olevat planeetat tulevat esiin? Mistä löytäisin vastaavia esimerkkejä, onko kenelläkään tietoa? idiot2

T.Solararc
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #1 : 19.03.2006 00:03:06 »

Ohi aiheen ja lujaa.. Missä merkissä Mc on.. minuuttitarkat aspektit, kun eivät ole kovin yleisiä?
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #2 : 20.03.2006 11:22:20 »

Ööh, puhunko sekavia? Shocked
No, se kai ei ole mikään ihme, ottaen huomioon hiusten värin Wink

Eli selvennystä kysymykseeni,
Nousuaste on Astrodienst:n mukaan 29,57  neitsyt
MC 29,55  kaksoset
Tarkistin vielä asian, etten puhu ihan hatusta asioita...

Niin, eli mua lähinnä kiinnostaa että kuinka tulkitsen omaa nousumerkkiäni, kun 1. huone on pääasiassa valloitettu  vaaka-merkillä, vaikka nousumerkki siis kuitenkin on  neitsyt? Jostain muistan kuulleeni että voin edustaa vain yhtä nousumerkkiä, mutta toisaalta mulla ei ole kovin neitsytmäinen olo Grin. Mutta toisaalta ei tuo vaakakaan kovin tutulta tunnu Cheesy Mulla on 4 asteen päässä  askendentti  aspect_con pluto joten sekin varmaan vaikeuttaa osaltaan tätä soppaa. Mutta  pluto on kuitenkin  vaaka merkissä, joten se kai tuo enempi tuota Vaaka-ominaisuutta lisää?

MC:llä taas 4 asteen päässä majailee  merkurius, joka on kuitenkin  aurinko-merkissäni eli  rapu 10.huoneen puolella.

Ääh, taitaa olla sekavaa sepustusta...mutta jos joku osaisi kertoa miten tuota nousumerkkiä oikein tulkitsisin, kun mielestäni se on vähän sekavan näköinen kohta kartassani. (Syntymäaikani, jos joku haluaa tutkia tarkemmin: 10.7.1974, klo 11.13 Tampere).

Kiitollisena tiedon muruista Smiley
T.Solararc
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #3 : 22.03.2006 13:56:54 »

Huhuu?Ketään linjoilla??? smiley6600

T.Soalrarc :Smiley
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: