Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huoneen koko kartalla  (Luettu 9236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« : 17.03.2006 10:37:51 »

Mitä huoneen koko kartalla merkitsee?  idiot2 

Mieheni kartalla kaksi vastakkaista huonetta, 6. ja 12. täyttää syntymäkartasta yli puolet. Ja niistä löytyy vielä paljon planeettoja. Osa huoneista taas on kutistunut todella kapeiksi lohkoiksi.

12. huoneessa on venus, merkurius ja kuu kaloissa, aurinko oinaassa ja vielä härkä löytyy samasta huoneesta.

6. huoneessa on pluto neitsyessä, neptunus skorpionissa ja vaaka myös 6. huoneessa.

Oma karttani on paljon tasaisemmin jakautunut, samoin muiden perheenjäsenten kartat.
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.2006 11:10:24 »

Lue alempaa 5X vaaka. Siellä puhutaan samasta aiheesta, siitä miten joku tietty merkki/huone on ruuhkainen kartalla.  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 17.03.2006 11:17:27 »

Minäkin kurkkasin tuon toisen ketjun (kun asia kiinnostaa myös), mutta en saanut selvyyttä mitä merkitystä sillä on, jos jokin huone tosiaan on suuri tai muutama huone ja sitten jotkut ovat ihan pikkuriikkisiä...  idiot2

Ja kun esmes minulla on 7.huone todella iso, mutta 'täysin' tyhjä, joten se ei ole edes 'ruuhkainen'...
1.huone on myös iso, mutta siellä onkin jo sitten sitä 'tavaraa'...

 Shocked
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2006 11:49:00 »

Itsekään en oikein tiedä mutta esim. Nikki sanoi että se tarkoittaisi että nuo muut tyhjät huoneet on jo koluttu läpi edellisissä elämissä, eli jäljellä olisi vielä ne huoneet joihin olisi paljon planeettoja kasautunut. Eli nyt tässä elämässä olisi opittavanaan noiden "ruuhka"huoneiden teemat.
Itselläni on täyttä huoneissa 5 ja 11 eli ilmeisesti minun tulisi oppia ihmissuhteista, luulisin...
Voisiko olla että nuo isommat huoneet olisivat silti jotenkin merkityksellisempiä, eli niiden huoneiden teemat.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 17.03.2006 12:47:04 »

Heip, en olekaan aikaisemmin ajatellut sitä tuolla tavalla, että niiden tyhjien huoneiden teemat olisi jo aikaisemmissa elämissä käsitelty.

Minullakin korostuneet huoneet 6/12. 6. huone aivan täynnä, joten taitaa olla aika selvät suunnitelmat tämän elämän varalle...

Ei kai sitä auta sitten kuin ryhtyä hommiin.  :Smiley

Toiseksi suurin pari taisi olla 5/11 elikkäs työtä ja rakkautta. Ihana elämä.  Grin

 smitten smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #5 : 17.03.2006 13:01:21 »

Alzbeta, siis työtä ja rakkautta on minullakin vissiin  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 17.03.2006 13:22:03 »

Siis yritin oikein pähkiä ja vääntää itselleni tuota juttua...  idiot2
Minullahan on selkeimmin isoimmat tosiaan nuo 7. ja 1. huone.

Tuo 7.huone ainakin kartalla näyttää tyhjältä, mutta tiedoissa lukee, että Vertex 23° 27' Leijona 7. huone.
Tuon  leijona merkin kyllä havaitsin siinä kartan 'ulkopuolella', mutten kyllä tuota  vertex näe..(mahdetaanko sitä edes siis merkitä sinne.. idiot2 )

Planeetta:  vertex (tähän en löytänyt tulkintaa)
Merkki: leijona  toimivat itsetietoisesti, hiukan mahtailevasti ja asemansa tiedostaen
Huone: 7.  ihmissuhteiden ja perisuhteen alueella (heh, mikähän tuo perisuhde on...pitäisi kai lukea parisuhde, oletan..)

Merkitseekö tämä, että minulla on tyhjä ja laaja pari- ja ihmisuhde alue elämässäni (hukassa vai hanskassa)ja koen sitä jotenkin itsetietoisesti...vai puuttuuko minulta juuri tämä...
Miten tuo  leijona siihen vaikuttaa... idiot2
Onko tällä mitään tekemistä sillä, että ajaudun erittäin usein leijonien seuraan ja he minun?
Esmes tämänhetkinen 'mies-suhde-puoliskoni' on  aurinko leijona...

Kun sitten taas tuo 1.huoneeni;

Planeetta:  aurinko Tietoiset päämääräni, henkinen luovuuteni ja energisyyteni
Merkki: vesimies  toimivat normaalista poiketen ja uusia ideoita toteuttaen
Huone:1.  persoonallisen minuuteni alueella
ja
Planeetta:  merkurius Kykyni kommunikoida, puhua, oppia asioita ja käyttää
Merkki:  vesimies ,toimivat normaalista poiketen ja uusia ideoita toteuttaen

Planeetta:  ceres
Merkki:    kauris  toimivat tehokkaasti, järjestelmällisesti ja parasta hyötysuhdetta tavoitellen


Jos siis yhtäänkään nyt olen ymmärtänyt, niin minun tietoiset päämääräni ja persoonnallisen alueen oppimispaikat olisi oman persoonani kautta toteuttaa uusia ideoita (veskarimaisuutta), opetella myös ilmaisua, kommunikointia ja puhumista myös oman persoonan kautta uusin omin ideoin ja taas veskarimaisuuksin.  Cheesy Ja myös tuon cereksen teemaa toteuttaa oman persoonan kautta kaurismaisesti...  idiot2
Ja kun siis tuo huone, oli niin suuri, niin tämä näyttelisi suurta osaa elämästäni taikka persoonallisuudstani ja haasteen muodossako???

Tuo tyhjä 7.huoneko... sitten ei periaatteessa olisi niin haasteellinen, kun on tyhjä (olihan siellä tuo  vertex  leijona )...
Vai aivanko toisisinpäin... uglystupid2

Itsenäisyyden teemaako tämä olisi ??
Sorry, että näin väännän ja käännän, mutta yritän ihan oikeesti itse ymmärtää, etten vain valmista vastausta...  Shocked
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #7 : 17.03.2006 13:46:26 »

Tuo Vtx on Vertex, eli ainakin Nikki tulkitsi sitä näin:

vertex-minä saan reaktion toimilleni
vertex liittyy ihmissuhteisiin ja ihmiseen vaikuttaviin ilmiöihin sekä kasvun mahdollisuuksiin
vertex kuvaa vapaata valintaa,vastapiste antivertex ilmoittaa pakollisista asioista joita ei voi valita,kohtalonomaisia tapahtumia
vertex-antivertex akseli kuvaa ihmistyyppejä jotka ovat kiinnostavia ja vaikuttavat sinuun

Joku puhui kohtalosta Vertexin yhteydessä. Sinulla se on siis tuolla parisuhteen huoneessa, eli 7.huoneessa. Se on kyllä minullekkin vieras tuo Vertex.
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #8 : 17.03.2006 13:49:39 »

Lainaus
mut kai se on 12 huone Mielen ja sielun järjestely, joka tulee kuushuoneenkautta konkreettisen maailman järjestelyksi. Kovasti pitää uudelleenjärjestellä kaikkea, oikein mitään ei voi ottaa valmiina, varsinkaan niistä arvoista ja käyttäytymismalleista mitä oli ympärillä varhaisvaiheessa. kai tää 6/12 on jonkinlainen "puhdistuskanava", halusi sitä sitten tai ei.

Tuo kuulostaa hieman oudolta mieheni ajatuksiin. Ainakin sanoo aina minulle, että miksei asioita voisi tehdä niinkuin on joku hyväksi havainnut. Minä taas mietin, miten muutoin voisi tehdä. Olen kyllä saanut hieman muokattua hänen ajatusmaailmaansa näkemään muitakin vaihtoehtoja.

Lainaus
tuo 12 huone liitetään kai myös siihen, että olisi jonkinlainen "vastuu perheen karmasta"

Ainakin on aina kokenut olevansa vastuussa perheestä ja sen toimeentulosta.

Lainaus
Kuushuoneessa tuntuu, että moni asia kompensoidaan työllä/pätemisellä/tekemisellä...on varmasti aika "taitava", mutta ne puutteet onkin sitten jossain muilla alueilla mitä sitten korvataan pätemisellä. Kuutoshuoneessa ihminen on aika halukas auttamaan ja palvelemaan muita, ja monesti ajautuu auttajan/tukijan/kuuntelijan/palvelijan rooliin omat tarpeensa ehkä uhratenkin...

Tekemisen arvostaminen, pätevyyden saavuttaminen (=titteli) ja hierarkia työpaikalla ovat (ainakin aiemmin olleet) hänelle tärkeitä. On todella yrittäjähenkinen, tekee työnsä ja pitää lupauksensa välillä itseäänkin uhraten. Minä taas pyrin ja koen olevani tasa-arvoinen kaikkien kanssa, en kumarra ja pokkaa itseäni "ylempänä" olevia. Näitä asioita on sitten vuosien mittaa hiottu, joskus jopa hieman sarvia kalistellen...

(http://smileys.smileycentral.com/cat/582.gif) (http://smileys.smileycentral.com/cat/585.gif)
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
-e-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #9 : 18.03.2006 09:54:40 »

Tosi iso KIITOS teille.

Kannatta joskus viettää ihan rauhallista aamuhetkeä tällä palstalla. Wink Olen aina miettinyt mitä ruuhkaiset huoneet kartalla merkitsee, mutta aiemmin se ei ole selvinnyt. Nyt huomasin, että ne ruuhkaisimmat on isoimmat huoneetkin. Miulla on 4. ja 5. huoneesa toisessa 4 ja toisessa 6 'merkintää'. Eli niitä pitäisi opetella tässä elämässä. Ja niiden alueelta ne suurimmat 'ongelmatkin' löytyy.
tallennettu

aurinkoskorpioni, nousuleijona, kuuvesimies
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #10 : 18.03.2006 11:18:11 »

Tämä on mielenkiintoinen pähkinä. Tarkistin juuri oman karttani. Minulla on yhtä suuret huoneet 2/8 sekä 3/9 (osaisiko joku kommentoida näitä?!). Karttani on tyyliä 1 taivaankappale/huone (jollei asteroideja ymv. oteta lukuun). 3/9 -huoneet ovat tyhjiä lukuun ottamatta Plutoa, joka sekin on liki MC:tä.

Olen joskus toivonut, että minullakin olisi jotain "ruuhkahuoneita". Ehkä elämä olisi silloin ollut vähän helpompaa - nyt on aina jokin transiitti menossa, ongelmia on aina, mutta vain kohteet vaihtuvat.
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #11 : 19.03.2006 21:44:26 »

No, kai se sitten on sitten niin, että ruoho on aina aidan takana vihreämpää..
Vaikka olen sitä mieltä, että parempi kun hetken kirpaisee kuin että koko ajan...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: