Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: transiitti-listan selityksiä kaivataan  (Luettu 3671 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« : 16.03.2006 22:57:25 »

Olipas vaikeaa keksiä mitään otsaketta...no joo, apua apua enivei.
Olisin vaan kysellyt, kun tuolta saa tuon vuoden transiitit niin mitä ne siniset, mustat ja punaset viivat tarkottaa? kaiketi kestoja, mutta kuinka pitkiä..  Undecided
Ja mistä niistä tietää onko vaik neliö aukeneva vai sulkeutuva...vai liittyykö ne miteskään tähän listaan...ööö..vähän olen pihalla, vaikka vähitellen kuvittelen jo saavani jotain tolkkua...vaiks en mä kyl tajua ehkä kuiteskaan  idiot2
Se aspektikartasto on kait sitten niitä syntymähetken juttuja, jotka yleisesti on tämän elämän menot eikä vain jollekin tietylle hetkelle..vai? Äh, ei tästä nyt ehkä oikeesti tule mitään..  crazy2
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.2006 15:02:27 »

ööööö... yhtä uunona katselen samoja asioita, enkä ymmärrä tippaakaan sulkeutuvista ja avautuvista...  uglystupid2
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.03.2006 20:29:13 »

Olipas vaikeaa keksiä mitään otsaketta...no joo, apua apua enivei.
Olisin vaan kysellyt, kun tuolta saa tuon vuoden transiitit niin mitä ne siniset, mustat ja punaset viivat tarkottaa? kaiketi kestoja, mutta kuinka pitkiä..  Undecided
Ja mistä niistä tietää onko vaik neliö aukeneva vai sulkeutuva...vai liittyykö ne miteskään tähän listaan...ööö..vähän olen pihalla, vaikka vähitellen kuvittelen jo saavani jotain tolkkua...vaiks en mä kyl tajua ehkä kuiteskaan  idiot2
Se aspektikartasto on kait sitten niitä syntymähetken juttuja, jotka yleisesti on tämän elämän menot eikä vain jollekin tietylle hetkelle..vai? Äh, ei tästä nyt ehkä oikeesti tule mitään..  crazy2

Punaisella merkattu transiitti on voimakkain, sinisellä toiseksi voimakkain ja mustalla on nopeat transiitit, jotka ovat pelkkiä "tunnelmia"... Päivämäärä ilmoittaa transiittikohtaamisen päivämäärän, transiitit kun vaikuttavat ennen ja jälkeen tarkan kohtaamisen.. ja hitaat taivaankappaleet junnaavat vuosia välillä peruutellenkin, joten transiitit välillä avautuvat ja sulkeutuvat..

Mielestäni avautuvien ja sulkeutuvien transiittien tulkinta menee niin paljon hienosäädön puolelle, etten itse niitä juurikaan tarkkaile.

Aspektikartasto sisältää niitä palikoita, joista meidät on rakennettu.
tallennettu

Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #3 : 01.04.2006 11:07:21 »

Juu ja se, mikä on avautuva ja mikä on sulkeutuva tr. siitäkin löytyy monia erilaisia ajatusmalleja Smiley.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: