Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TUULI TYTTÖ  (Luettu 11627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 29.10.2005 11:36:11 »

Minä VALKOINEN SOLARINEN TUULI, Kin 22
Tuuli on mentaalinen viestin tuoja, joka kantaa mukanaan inspiraation voimaa ja on hengen ilmentymä.
Okkultti: MYRSKY, joka on muuten mieheni ja pitäisi olla tasapainottava ja onkin. Kuinka teillä muilla on käynyt partnerin valinnan suhteen?  smitten Kyllä olen elämässämme huomannut tämän tasapainottavan voiman. Itse olen suuntautunut enemmän tuonne henkisten asioiden puolelle  angel ja mieheni on jalat maassa oleva kuin "tatti " :Smiley
Sointuni on solaarinen, mitähän tarkoittanee  idiot2 Tämä kaikki on uutta minulle, mutta niin mielenkiintoista  Cheesy
Olen kuulolla  smitten Elämä kantaa
tallennettu

Elon valoa
KHoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2005 12:04:34 »

Täällä on valkoinen magneettinen tuuli, jonka planetaarinen partneri on maa. Molemmat lapseni ovat maa-merkkejä (molemmat punaisia, tosin toinen on rytminen ja toinen solarinen). Niinpä siis vastavuoroisesti minä (tuuli) olen heidän planetarinen, kasvua tukeva, kumppaninsa.

Mieheni on punainen sähköinen käärme, en tiedä miten hän sitten "istuu" meidän muiden kanssa.
tallennettu
rantakok
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2005 20:36:43 »

Hei Tuuli  Smiley

Olen aivan vasta tutustunut Maya-astrologiaan, se vaikuttaa kovin kiehtovalta. En kyllä aivan ole vielä ymmärtänyt mitä kaikki osiot siinä tarkoittavat. Sinä olet kuitenkin "oppaani", olisi kiva tietää mitä opetettavaa sinulla on minulle  Wink .

T. Valkoinen Planetaarinen Taikuri  venus
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3 : 07.11.2005 22:19:12 »

Hei rantakok  Smiley Olen pahoillani kun en osaa sen kummenmmin neuvoa sinua  Embarrassed Ajan puutten vuoksi en ole ehtinyt oikein kunnolla tutustua Mayaan..mutta kiinnostaa tietää ja selailla noita sivuja.  buck2 Katselin sieltä sinun merkkiäsi ja löysin tällaista. Valkoisen Planetaarisen Taikurin tehtävänä olisi löytää maagiset voimansa ja yhdistää ne osaksi minuutta:si. Mitähän se kohdallasi tarkoittaakin? Sinun merkilläsi toiminta ja haaste kohtaavat (haasteen esilletulo) tunnetko, että elämässäsi on tapahtunut jotain sellaista, mihin nämä asiat viittaisivat  Shocked
Itselläni on epävarmuustekijät haittaamassa elämääni  Embarrassed j aniistä olisi päästävä eroon, luottaa vaan rohkeasti itseensä ja toteuttaa elämässäni sitä minkä tunnen oikeaksi. Kovasti olen eteenpäin mennyt  :Smiley
Myrsky miehelläni on tehtävänä täällä muodonmuutos ja puhdistautuminen ja näin on hänenkin kohdallaan menossa, henkistä kasvamista kaikki  smitten Täytyypä vielä tutkia ketkä lähipiirissäni ovat kohtalonpehettä minulle. Entäs sinulle? Katselehan syntymäaikoja niin saat selville ketkä auttavat ja tukevat, ketkä antavat haasteita elämällesi  coolsmiley
tervehtien libbe  Wink  Cheesy
tallennettu

Elon valoa
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 07.11.2005 23:11:29 »

Täällä vielä yksi ...  smitten

Valkoinen sähköinen tuuli  Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.11.2005 11:15:22 »

Täällä vielä yksi ...  smitten

Valkoinen sähköinen tuuli  Smiley


Täällä myös Valkoinen sähköinen tuuli.  Smiley Terkkuja Hopeatähti - Maya-sisareni?  Wink
tallennettu

hopeatähti
Vieras
« Vastaus #6 : 08.11.2005 11:34:46 »

Täällä vielä yksi ...  smitten

Valkoinen sähköinen tuuli  Smiley


Täällä myös Valkoinen sähköinen tuuli.  Smiley Terkkuja Hopeatähti - Maya-sisareni?  Wink

May, ihanaa ja paljon  smitten smitten sinulle kanssakulkijani ja enkeli/maya sisareni  angel angel
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #7 : 08.11.2005 17:44:59 »

Punainen Kristalli Kuu tervehtii  smitten

Kuinka teillä muilla on käynyt partnerin valinnan suhteen?

Minun mieheni on Keltainen Galaktinen Ihminen ja Ihminen on Kuun kanssa toisiaan tasapainottavat merkit. Kaksi tytärtäni ovat Valkoinen Planetaarinen Taikuri ja Valkoinen Rytminen Peili. Taitoni eivät riitä analysoimaan, mutta se, mikä oli mielenkiintoista on merkkien tulkinnat. Ne sopivat jotenkin minun mielestäni hyvin "perinteisen" astrologian kanssa rinnan - tämä on puhtaasti vain oma fiilikseni  Tongue

Tytär 1 - Taikuri. Taikuri on myötätunnon ja itsetuntemuksen edustaja, joka huomioi esille tulevat vaihtoehdot.  aurinko kalat ja  askendentti skorpioni

Tytär 2 - Peili. Peili heijastaa totuutta ja selkeyttä samalla edistäen kehitystä.  aurinko kaksoset ja  askendentti vaaka

Mieheni - Ihminen. Ihminen on yhteistyön edustaja, joka luo suhteita vapaan tahdon toteuttamiseksi ja ilmaisemiseksi.  aurinko kauris ja  askendentti jousimies

Minä - Kuu. Kuu edustaa tunteita, joiden nostattamana luodaan yhteenkuuluvuutta ihmisten välille.  aurinko kalat ja  askendentti vesimies

Tiedä häntä, oliko tässä järjen häivää, mutta mielenkiintoista tutkailla silti!
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 17:47:00 kirjoittanut Gebardi » tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 23.08.2007 15:08:15 »

täältä löytyy valkoinen lunaarinen tuuli.

ketään muita täysin saman merkin omaavia täällä?
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: