Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toivoisin katselmusta  (Luettu 3576 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jenny
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 14.04.2012 17:25:57 »

Minä olen joutunut elämässä umpikujaan. Otin vastaan työn vieraalta paikkakunnalta - kaukaa "kotoa". Nyt on työ osoittautunut
aivan muuksi kuin mitä luvattiin - ja myös työyhteisössä ongelmaa. Paikkakunta pieni, enkä tunne täällä ketään ns. ystävänä..
Etsin uutta työtä, osaamistani vastaavaa ja muualta päin Suomea.
Onko uutta työtä näkyvissä, millä aikataululla - ja vielä plussaa olisi jos näkyisi minkäluonteista työtä.
Kovasti jo etukäteen kiitän, jos joku ehtii katsoa.
tallennettu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2012 18:36:06 »

Moi Survivor! Nostin sulle muutaman kortin:

Kysymykseen, onko uutta työtä näkyvillä, tuli seuraava kortti:

Truth

Totuus sanana ja tekona on, mita tarvitset kortin ilmestyessa. Oman totuutesi lisaksi on hyva tutkiskella ja vaatia myos totuutta muilta. "Onko tämä totta? Kuulenko mina totuuden vai onko se valhe? Puhunko totuudenmukaisesti vai valehtelenko saadakseni, mita haluan?"
Muista, etta jopa valkoinen valhe aiheuttaa valosi himmenemista ja energian menettamista. Valhe vie sinut egokeskeiseen alemman värhtelyn maailmaan, jota hallitsevat syrjäytyminen ja rajoittuneisuus.
Tämä kortti kehottaa sinua pysymaan valossa, vaikka se vaikuttaisikin vaikeammalta ja haastavammalta tielta. Totuus rakentaa sillan kuilun yli. Totuus on vapaus.

Ja neuvoksi antavat seuraavan kortin:

Joy

Tämä kortti tarkoittaa juhlimisen aikaa, silla tämä merkitsee jonkin asian/projektin valmistumista, päämääran saavutusta tai pitkan matkan päättymista. Kun olet janoinen, tämä merkitsee, etta löydät kaivon; kun olet kylmä, löydät huovan; nälkäinen, löydät ravinnon.
Ilolla on myos toinen puoli, sillä se ei vain juhli työn puun hedelmiä, vaan se on myos jakamista. Ilo juhlii itseään - sen perusolemus huokuu kauneutta ja hyvinvointia.
Kuten kevätaurinko paistaa pitkän ja synkän talven jälkeen, ilo muistuttaa meita olemaan kiitollisia kaikkista elämän lahjoista. Sinulla todellakin on syyta hymyyn, kun tämä kortti näyttäytyy polullasi.

Toivottavasti tästä on apua tai ainakin piristystä! Smiley
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 16.04.2012 18:45:42 »

Minä olen joutunut elämässä umpikujaan. Otin vastaan työn vieraalta paikkakunnalta - kaukaa "kotoa". Nyt on työ osoittautunut
aivan muuksi kuin mitä luvattiin - ja myös työyhteisössä ongelmaa. Paikkakunta pieni, enkä tunne täällä ketään ns. ystävänä..
Etsin uutta työtä, osaamistani vastaavaa ja muualta päin Suomea.
Onko uutta työtä näkyvissä, millä aikataululla - ja vielä plussaa olisi jos näkyisi minkäluonteista työtä.
Kovasti jo etukäteen kiitän, jos joku ehtii katsoa.

Anteeksi, tekee mieli kommentoida muuten vain. Minulla oli vuosi sitten tismalleen sama tilanne kuin sinulla. Pieni paikkakunta, ei ystäviä ja työkään ei ollut sitä mitä luvattiin. Annettiin ymmärtää paremmasta, mutta sitäpä se ei ollut. Narsistinen esimies jne...
Voimia  smitten
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2012 09:17:37 »

Minä olen joutunut elämässä umpikujaan. Otin vastaan työn vieraalta paikkakunnalta - kaukaa "kotoa". Nyt on työ osoittautunut
aivan muuksi kuin mitä luvattiin - ja myös työyhteisössä ongelmaa. Paikkakunta pieni, enkä tunne täällä ketään ns. ystävänä..
Etsin uutta työtä, osaamistani vastaavaa ja muualta päin Suomea.
Onko uutta työtä näkyvissä, millä aikataululla - ja vielä plussaa olisi jos näkyisi minkäluonteista työtä.
Kovasti jo etukäteen kiitän, jos joku ehtii katsoa.

Anteeksi, tekee mieli kommentoida muuten vain. Minulla oli vuosi sitten tismalleen sama tilanne kuin sinulla. Pieni paikkakunta, ei ystäviä ja työkään ei ollut sitä mitä luvattiin. Annettiin ymmärtää paremmasta, mutta sitäpä se ei ollut. Narsistinen esimies jne...
Voimia  smitten
Kiitos myötätunnosta, niin ja kyllä se narsistinen johtaja tästäkin työpaikasta löytyy. Toivoa antaa myös  se, että kirjoitat muodossa oli...eli asiat voi muuttua.

Asioita voi muuttaa myöhemmin ja elämälleen saa tarvittaessa uuden suunnan. Seuraava tuntuu jo paljon mukavammalta, kun tietää mitä on kokenut aiemmin. Ja näkövinkkeliä muuttamalla asiat näyttävät erilaisilta Smiley Ehkä löydät itsesi paremmin kun olet "yksin"? Niin minulle ainakin on käynyt.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: