Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unissa matkustelu...  (Luettu 3444 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 14.03.2006 22:33:57 »

Hih, heip olin viime yönä unessani todella hauskalla matkalla. Olin viettämässä kai sitten omaa hiihtolomaani.  Wink

Matkustin hienolla laivalla upeassa hytissä ja määränpääni oli Lappiin laskettelemaan.  idiot2
Laivamatka sinänsä oli hauska, mutta aina vain hauskemmaksi meni kun pääsimme sinne lappiin. Nimittäin siellä siis olimme jossain hiihtokeskuksessa ja Santeri Kinnunen vuokrasi minulle laskettelu tarvikkeita.  :Smiley
Nautiskelin siellä jotain alkoholitonta drinkkiä ja mainostin iloisena, että olen lomalla.  Grin

No jännä juttu tuossa oli se, että vaikka siis tosiaan olimme Lapissa niin tiesin kuintenkin koko ajan, että olemme lähellä Italiaa.  idiot2

Mietin, että hyvänen aika sentään, tuon rinteen takana on Italia, olen aina halunnut Italiaan ja mietin miksi en vain karkaa sinne. Ei minua mikään pidellyt, mutta jotenkin vain jäin miettimään, että miksi en vain mene sinne. Tutustumaan Italiaan kyllä näitä rinteitä näkee... Kun Italia on aivan vieressä...
samalla unessa kun mietin tuota juttelin koko ajan ihmisten kanssa ja nautin lomastani. Ja vuokrasin niitä laskettelu varusteita...

Siihen jahkailuuni sitten heräsin, enkä päässyt sinne Italiaan asti.  Huh

Onko tämä nyt jokin "ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella" -syndrooma vai matkakuumetta vai jotain filosofisempaa ja henkevämpää...
 Huh

Mitäs sanotte?
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2006 22:37:07 »

Matkustin eilisyönä Neptunukseen mutten muista mitä siellä oli vastassa Cheesy
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #2 : 22.03.2006 22:32:20 »

Ehdottomasti matkakuumetta  Wink.
Viime viikolla näin kolme unta Venäjän matkasta. Odotan innolla kolmatta vuottani lukiossa, jolloin saatan päästä matkalle ystävyyskouluumme Venäjälle. Aloitin Venäjän opinnot syksyllä, jonka jälkeen matka kuumetta on ollut ^^.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: