Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kissat unessa  (Luettu 19838 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ellunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« : 14.03.2006 11:45:19 »

olen nähnyt useamman unen kissanpennuista, joiden väliltä minun on pitänyt valita minkä niistä otan...kissaa en ole hankkimassa, joten uni ei taida viitata siihen... Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.03.2006 12:56:59 »

..pähkäiletkö mielessäsi mitä pehmeää ,naisellista puoltasi toisit enemmän esille,
millä valloittaisit sen unelmiesi prinssin ,mikä sinun monista viehättävistä piirteistäsi eniten vetoaisi ja kiinnittäisi vastakkaisen sukupuolen huomion..ja saisi hänet silittämään ja sinut tyytyväisyydestä kehräämään..
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 14.03.2006 14:13:25 »

Itse näin unen aikoinaan kun otettiin toinen kissa kotiimme, että se hyökkäsi päälleni ja puri kovaa ja minun piti oikein kovasti ravistella sitä unessa pois crazy2
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #3 : 14.03.2006 16:06:42 »

Auh, tuosta tuli mieleen pari yötä sitten näkemäni uni, jossa olin suuressa häkissä lukuisten suurien kissaeläinten kanssa. Vuorotellen sormenpäitäni puraisi niin tiikeri kuin leopardikin (jokainen iso kissa eri sormea!), nuollen sormesta tihkuvat veritipat lempeästi kielellään  Shocked... Olin unessa sekä peloissani, että oudon rauhallinen, tiesin että minun on oltava tyyni ja rauhallinen enkä saa näyttää pelkoani tai nuo isot kissat raatelevat minut. Veritipat olivat jonkinlaisen sopimuksen sinetti.

Hmm...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.03.2006 16:22:13 »

pallaskissa
verivala jokaiselle olemuspuolellesi,häkissä,karkuun et pääse,voimakkaat kissat ,voimakkaat energiat
keskisormi turvallisuus?
etusormi ,minä itse?
pikkusormi,seksuaalisuus?
JOKU VIISAS siellä,käsien tulkintaa kiitos!
kävin ite vieno puustjärvellä sormiani näyttämässä mutta kun se onneton kiusanhenki sai minut itkemään ,niin en muista koko sessiosta muuta kuin vahva sydämen viiva,jota miehet eivät tule löytämään tuon JÄYKÄN,saturnuksen suojamuurin takaa,enemmän strutsin sulkia tähän lintuinfluenssaan käski hankkia hän
pitkät sormet tosin ovat intiaanien henkisyyttä,sulat on sitten vissiin ryöstettävä päällikön päähineestä...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 14.03.2006 16:31:54 »

Olen jostain lukenut, että kissa/kotieläimet luovat turvallisuutta ja kiintymystä, epurijalle uni tietää hyvää mutta purrulle ei, itse olen huomannut omista kissoistani, että ne vaistoo todellakin herkästi kaikki mielialat smitten ei niiden läsnä voi esittää sitä mitä ei ole angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #6 : 14.03.2006 17:05:41 »

Käsistäpä sitten oma aloitus tuonne "Selvänäköön ja ennustuksiin" laitettava? Peukaloita ne eivät purreet, eivätkä pikkusormia  :Smiley.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: