Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käärmeet unessa!  (Luettu 197608 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« : 12.03.2006 20:52:44 »

Hei!

Osaako joku kertoa mitä KÄÄRMEET kertovat unessa.
Olen lähiaikoina nähnyt useasti unta käärmeistä. Inhoan niitä todella paljon ja herään sen takia aina unesta. Uudelleen nukahtaminenkin on todella vaikeata kun ne pahuksen käärmeet luikertelevat uudestaan ja uudestaan...

Viimeisin käärme  "havintoni" koski pieniä n. 30 cm - 1 m :n pituisia mustia ohuita luikertelijoita joilla oli punasia raitoja kokomatkan. Ja niitä oli PALJON - KÄÄK!

Voitko suositella myös jotain hyvää unitulkintakirjaa?

T: Saru Smiley
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Freya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #1 : 13.03.2006 00:34:44 »

Käärme on vanha parantamisen/parantumisen symboli, myös unessa. Vanhastaan parantajat ovat syönneet taikka ainakin koskettaneet käärmettä saadakseen voimansa. Käärme on edelleen lääketieteellisen symboli. Jos vielä näet tämän unen, niin yritä puhua niille käärmeille. Tämä on yksi vahvimpia unisymboleja ja tuo punainen väri viittaa niin vahvasti 1. chakraan, maahan ja elämänvoimaan. Tämä on aivan loistava uni, eikä sinun kannata pelätä sitä.
tallennettu
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #2 : 13.03.2006 15:58:17 »

Minäkin näin unessani keltaisen käärmeen,joka oli tosi hyökkäävä minua kohtaan.
 Istuin vessassa ja tämä käärme yritti porautua oven läpi luokseni. Onneksi viereisestä vessasta tuleva ihminen katkaisi koko käärmeen ja kun avasin oven,valahdin lattialle itkemään ja itkin niin kovasti että hetken päästä istuin kunnon kyynellammikossa. Cry

Uni oli ihan karsea ja minua pelotti niin hirveästi!

Herääminenkin oli pakonomaista...huh huh
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
sakarivaris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 13.03.2006 16:14:40 »

Minun unissani käärmeen väri merkitsee sairautta tai kuolemaa.
1. Musta käärme lensi pilvien läpi vauhdilla. Jonkin ajan kuluttua, tuntemani henkilö putosi lentokoneella maahan.
2. Mies taistelee useampipäistä vihreää käärmettä vastaan....Jonkin ajan kuluttua, tuntemani henkilö palellutti sormensa.
3. Valkoinen, ohut käärme meni vauhdilla tien yli. Jonkin ajan kuluttua, tuntemani henkilö sai keuhkoveritulpan.
4. Rasiallinen mustan ja tummanruskeita käärmeitä....sukulainen kuoli.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 13.03.2006 20:00:00 »

Käärme unet kertovat myös seksistä ja seksuaalisuudesta. Näin eräs uni tulkitsija minulle kertoi.
tallennettu
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #5 : 13.03.2006 22:36:15 »

Kiitos! Käärmetietoudestanne - voinkin tässä ruveta rauhallisin mielin uusille "unille"..... laugh

T: Saru
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 14.03.2006 16:35:29 »

Hei saru Smiley itse näin aikoinaan unia käärmeistä ja ne hyökkäsivät kimppuuni sen hetkisellä työpaikallani, sain väistettyä ja ne osu toiseen henkilöön..ihmettelin sitä unta usein, että mitä se mahtoi kertoa idiot2 ja selvishän se..takaapäin jauhettiin shittiä ja asioitani juoruttiin selkäni takana todella paljon, ja sellainen ihminen sitä teki johon sillä hetkellä luotin Cry eli käärme unia nähdessäni tajusin selvän yhteyden..yleesä se edustaa pahasuopaisuutta, eli ei kannata kaikille sentäs olla liian avoin, valitettavaa on että selkään puukottajia löytyy knuppel2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 08.09.2009 23:19:10 »

Ilmeisesti kaarmeuni riippuu missa pain maailmaa asustelee, kylla minulle on kaarmeet tuoneet unissani ilkeita juoruja ja puheita-joten olkaahan varuillanne kelle puhutte ja mita!
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #8 : 15.09.2009 18:22:10 »

..Joskus itsekin käärmeunia nähnyt,

ja taitaahan se olla jonninmoinen fallos-symboli tuo elukka.  :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #9 : 10.08.2012 08:09:48 »

Mulla on ollu unet vähän kortilla tässä, mutta toissayönä käärmeet tuli uneen...kävelin jossain louhikossa ylämäkeen, ja se oli täynnään käärmeitä, jotka asinamukaisesti väistyivät  tieltäni.
Aiemmin olen pelännyt unieni käärmeitä, lapsenakin oli kausia jolloin näin ahdistaviä käärmeunia.
Jaa-a.                   
tallennettu
Raputin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #10 : 17.08.2012 20:29:46 »

Tämä lukee unikirjassani käärmeen kohdalla:

Käärme on niitä unisymbooleja, joilla on monta merkitystä: käärme on viekkauden ja kavaluuden vertauskuva se on viisauden symboli käärme kuvastaa myös seksuaalisuutta ja intohimoa. -Sinun tulee tutkia unesi muut vertauskuvat ja tarkastella tätä käärme symboliikkaa niiden valossa, siten saat syntymään kokonaiskuvan unen tapahtumista ja niiden sinulle sisältämistä viesteistä.
Käärmeen pureman kokeminen tietää, että elämäsi kannalta hyvin tärkeä henkilö pettää luottamuksesi, käärmeen pesän näkeminen paljastaa sinua ympäröivän kateiden ihmisten joukon.
tallennettu

You're never gonna be alone from this moment on
If you ever feel like letting go, I won't let you fall
When all hope is gone, I know that you can carry on
We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #11 : 18.08.2012 10:20:35 »

Mä luulisin nyt, että mun uneni käärmeet kuvas ihan vaan esteitä ja niistä selviämistä tuon ylämäen lisäksi  Smiley
tallennettu
ajattelija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #12 : 27.09.2012 10:26:50 »

Näin viime yönä mielenkiintoisen unen käärmeistä. Olin myymässä tiskillä lihaa ja yhdessä pussissa oli paisettuja käärmeitä eli kuolleita, mut kun koskin niihin pihdeillä niin ne alko elää. Ne käärmeet halu mun luokse, ja ne takertu iholle ja olivat tosi limasia.
Mut ne ei purru, se lima vaan poltti niin kun nokkonen. En oo koskaan ennen nähhy näin outoa unta. Osaisko joku auttaa ja kertoa mitä toi uni tarkotti, se vaivaa aikalailla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: