Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapseni lukee ajatukseni ??  (Luettu 37886 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elia_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #75 : 23.11.2005 14:36:13 »

Itselläni on aina ollut kyky tunte muiden tunteita. Ajatustenluku on ollut tätä harvinaisempaa, vaikka sitäkin esiintyy.
Olisin lapsena kaivannut ihmisen, joka kertoisi, etteivät se ole väärin tai tee minusta huonompaa, tai siis sen jälkeen kun noin kuoluikäisenä tajusin, etteivät muut tunne samoja asioita. Toinen asia, jonka olisin tarvinut on, ettei ole minun tehtäväni poistaa niitä negatiivisa tunteita.
Lisäksi minulla on aina mennyt siihen, että vedän itseeni hyvin helposti muiden tunteita. Peilaan ihastumisia ja otan pahaa oloa. Olen viime aikoina oppinut tästä enemmän ja enemmän pois, mutta jos olisin oppinut jo lapsena, että muiden tunteet eivät ole minun tunteitani ja ettei minulla ole oikeastaa suurempaa osaa niihin tunteisiin, olisi tämän oppiminen luultavasti helpompaa.
Ajatuksiin tämä ei ainakaan minulla oel pätenyt niin vahvasti, mutta välillä negatiiviset ajatukset tuntuvat kamlilta ja niiltä sujautumaan oppiminen on ollut vaikeaa.

Mutta silti kumpaakaan kykyä en pois vaihtaisi.
tallennettu
vesilisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #76 : 25.11.2005 22:51:09 »

Myös eläimet lukevat ajatuksia.
Suomea koirani ymmärtää, että jos kysyn kuka lähtee lenkille kanssani, koira saa hepulin JIPII. Yritän välillä käyttää englantia, mutta sama reaktio!
Viimeksi riitti, että itsekseni ajattelin koiran ulkoiluttamista, niin karvakuono tulee vastaan hihna suussa. Jotain on ilmassa? Smiley
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #77 : 25.11.2005 23:00:32 »

Lapset ymmärtävät kyllä, jos heidän annetaan ymmärtää eikä latisteta heti, kun kyky on huomattu.  Wink Minä kommunikoin edelleen poikani kanssa vaikka ei asu edes "kotona" siis luonani. Aistin mielialat ja miten sillä mokomalla menee!  coolsmiley

Kommunikoin edelleen 92 -vuotiaan äidinäitini kanssa sanoitta, joka päivä ja monen monta kertaa, kuten olen tehnyt elämäni alkumetreiltä asti.  Grin
Mummo on muuten pilkuntarkka neitsyt merkiltään ja minulla kuu sekä Pluto että kahdeksannen huoneen kärki neitsyessä, että kait tuo jotain merkitsee.  Embarrassed

Sitäpaitsi, mummo on näkijä ja osaa unessa nähdä tulevat ja pysäyttää veren sekä tietää ennalta, mitä suvun sisällä tulee tapahtumaan. E-rit-täin viisas ja vaikuttava hahmo, vaikka ei varreltaan ole kuin 154 cm.  angel
Tiesi mokoma ennalta myös sielunkumppanini tulon elämääni ja lohdutti aina pieleen menneiden ihmissuhteiden jälkeen kuvailemalla tuon sielunkumppanini ulkonäöltä! Jestas!  Shocked Että sellaista tälläkertaa.
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
tinjami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #78 : 26.11.2005 02:11:02 »

Onko muuten niin, että nämä kyvyt kulkee suvuittain?
Äitini sisko tiesi tulevia tapahtumia unien kautta ja muutenkin.
Äitini näki tulevaisuuden näkymiä, esim. sellaisia rakennuksia, joita ei siihen aikaan ollut paljon ennen kuin niitä rakennettiin. Kertoi niistä sitten minulle kun olin pieni.
Nyt aikuisena vasta olen ymmärtänyt.
Itsekin olen nähnyt omaan elämääni liittyviä tulevia asioita unissa esim. tyttäreni syntymän aika tarkkaan kahdessa unessa, jotka poikkesivat toisistaan, enkä tiennyt kumpaa uskoa.
Ensimmäisessä nimittäin sain kauniin tumman ja  pienen tyttölapsen ja toisessa unessa ison vaalean pojan. Molemmat toteutuivat, sain ensin väärän lapsen sairaalassa. Tästä voin joskus kertoa enemmän...
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
intiraymi
Vieras
« Vastaus #79 : 30.11.2005 22:47:25 »

Nimittäin näiden tunteiden siirtyminen.
-- Nyt olen löytänyt sellaisen rytmin elämääni, että saan riittävästi vapautta ilmatilaa, olen löytänyt uusia keinoja puhdistautua nopeammin, huomaan helpommin ihmiset jotka tarjottimella tyrkyttävät omia pahoja olojaan ja osaan toimia heidän kanssaan niin että siirtymiä ei tule.



Voisitkohan auttaa ja neuvoa toista samanlaista... Itse en myöskään keksi muuta kuin yksinolon, jotta tiedän taas mikä on minun omaani ja mikä toisilta imettyä. Se on ihan kamalaa istua vaikka julkisissa ja yrittää pitää toisten energiat loitolla... uuuh!  tickedoff
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #80 : 30.11.2005 23:17:20 »

Kyllä ne tunteemme ovat aina niitä omiamme, joko sen oman persoonamme tain Ykseyden osan, johon kuulumme eli emme voi paeta niiden tekoja nyt, kun olemme sen Ykseytemme tuomassa takaisin maan päälle.
Joten omaltakin kohdaltani voinen kertoa sen, miten teen sellaisessa tapauksessa on vain se, että kiitän Luojaa niiden teoista vapaudellemme, joka ikinen kerta, kun sen sitten vain omalla ajatuksellani muutan Rauhalle ja Rakkaudelle!  angel

Eli koskaan ei kannatakaan provosoitua toisten tunteista vaan vain kertoa, miltä heidän tunteensa omassa kehossamme tuntuu, kun eivät osaa sitä itse kertoa.  :Smiley Eli silloin, kun tuollaisen tunteen koet niin voitko ajatella olevasi omalle Itsellesi avuksi, kun puretaan jokaiselta omat negaationsa ensin ja sen jälkeen aloitetaan myös Ykseydellemme teot. Eli se on AITOA auttamista, kun ei katsota vain sitä omaa napaamme vaan autamme JOKA IKISTÄ ihmistä, jolla on paha olla niin paljon, että täytyy haukkua toista.  angel
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #81 : 01.12.2005 10:05:18 »

...Eli koskaan ei kannatakaan provosoitua toisten tunteista vaan vain kertoa, miltä heidän tunteensa omassa kehossamme tuntuu, kun eivät osaa sitä itse kertoa.... Eli se on AITOA auttamista, kun ei katsota vain sitä omaa napaamme vaan autamme JOKA IKISTÄ ihmistä, jolla on paha olla niin paljon, että täytyy haukkua toista. 

Voi miten kauniita sanoja, kuinkahan ne käytännön tasolla onnistuu - ihan vaan peilaten viime aikaisia tapahtumia -

Toisaalta eutanasiaakin voi pitää auttamisena.

Palaten kuitenkin alkuperäiseen viestiketjun aiheeseen: joskus tuntuu huvittavalta se, miten ns. vastenmieliseltä tuntuvia asioita ei pystytä lukemaan ajatuksista, mutta mieleiset pystytään. Esimerkkinä "astianpesukone pitäisi tyhjentää" vastaan ajatuksen pätkä "siellä taisi olla jäätelöä vielä pakastimessa".  Tongue

Pohdin käytännönjärjestelyjä muutama vuosi sitten, kuinka talvilomalla lähtisimme lasten kanssa kolmisin bussilla ystävän luokse vierailulle. Matka kestäisi useamman tunnin, ja pitäisi tehdä monta käytännönjärjestelyä. Nuorempi 5v tuli yhtäkkiä silmät kirkkaana kysymään, että minä päivänä me lähdetäänkään sinne. En ollut puhunut asiasta vielä kenellekkään, mutta hän nappasi ajatuksen oitis. Eilen puhuimme deja vú -ilmiöistä, ja hän totesi tyynesti, että nehän ovat nykyään jokapäiväisiä juttuja  Kiss
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #82 : 01.12.2005 21:20:47 »

Voi miten kauniita sanoja, kuinkahan ne käytännön tasolla onnistuu - ihan vaan peilaten viime aikaisia tapahtumia -


Kyllä tuo on itselleni arkipäivää ollut jo muutaman vuoden, joten sen tähden senkin tunteen niin hyvin tunnen, mitä itsestänikin nyt ajatellaan.  Wink Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: