Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapseni lukee ajatukseni ??  (Luettu 38030 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #15 : 02.11.2005 11:16:01 »

Hei Mirjam!

Ihan tippa tulee linssiin, kun on joku toinen jolla on tämä sama "syndrooma". Olen ollut sen kanssa koko ikäni niin yksin ja luullut itseäni niin perin erilaiseksi, että muita kaltaisiani ei ole.
 
Olisi kovin mielenkiintoista kuulla, miten olet itse tämän kysymyksen ratkaissut. Ymmärrän kantasi tuohon laastari ajatukseen. Vielä noin 8 vuotta sitten en alkuunkaan hyväksynyt moista "kommervenkkiä", mutta elämä opettaa. Parempi laastari avoimen haavan päällä, kuin paljaana. Toki uudelleenrakennan itseäni ja elämääni joka päivä, joka hetki.

Täytyy sanoa, että olen elämässäni monesti ajatellut että kirjoitan kirjan, mutta en ole päässyt siihen pisteeseen, jossa minulla olisi selkeä ajatus, mitä elämänaluetta se koskisi, mikä olisi se avain juttu. Minua on myös monesti rohkaistu siihen, koska olen ollut heittäytyjä elämässäni ja siksi on tullut kokemusta.

Yhdyin tuohon sinun ajatukseen tässäkohdin.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 02.11.2005 11:31:05 »

Olisi kovin mielenkiintoista kuulla, miten olet itse tämän kysymyksen ratkaissut. Ymmärrän kantasi tuohon laastari ajatukseen. Vielä noin 8 vuotta sitten en alkuunkaan hyväksynyt moista "kommervenkkiä", mutta elämä opettaa. Parempi laastari avoimen haavan päällä, kuin paljaana. Toki uudelleenrakennan itseäni ja elämääni joka päivä, joka hetki.
Täytyy sanoa, että olen elämässäni monesti ajatellut että kirjoitan kirjan, mutta en ole päässyt siihen pisteeseen, jossa minulla olisi selkeä ajatus, mitä elämänaluetta se koskisi, mikä olisi se avain juttu. Minua on myös monesti rohkaistu siihen, koska olen ollut heittäytyjä elämässäni ja siksi on tullut kokemusta.
Yhdyin tuohon sinun ajatukseen tässäkohdin.

Olen tuossa "vuodon" paikkaamisessa vielä hiukan vaiheessa.  Smiley
Olen antanut itseni ymmärtää, että 'ratkaisu', ei löydy pelkästään tutkimalla yhtä aluetta, vaan yhdistämällä psykologiaa, 'esoteriaa', astrologiaa, hengellisyyttä, fysiologiaa yms.
Oikeastaan nämä kaikki yhdessä ovat jotain sosiaalipsykologian ja kvantti-esoteeris-tieteen sisältöä... Cheesy

Erittäin hyviä tuloksia saa jo käyttämällä tätä kyseistä aistiaan tietoisesti tekemällä "tunne-aikamatkaa" meneisyyteen...
Pikkusen sitten tähän arkeen peiliteoriaa...jne  Grin

Tuo "peilaus-teoria" on kyllä ihan käyttämisen arvoinen väline, mutta on siinä 'okansakin'. Se onkin se alue, mihin tällä hetkellä keskityn enemmän.
Miten se toimii näillä ihmisillä, jotka ovat säilyttäneet vahvan tietoisuuden alitajuntaansa ja kokevat minuutensa sitä kautta...??
Ja kun taas tällainen ihminen kohtaa ihmisen, jolla minuuden kokeminen on pintatunteissa yms.....

En minäkään nyt 'sylje' noiden suojautumiskikkojen päälle ja todellakin avohaava on aina hyvä suojata.  Smiley Jos muistaa, että on suojaamassa omaa haavansa, eikä suojautumassa ainoastaan miltään ulkopuoliselta "pahalta".
Eheä pinta, on aina eheä....

Itsekin olen saanut paljon kehoituksia ja kannustuksia kirjan kirjoittamiseen vuosien varrella. Monasti olen ajatellut, että NYT, eihän se vain jahkaamalla tapahdu.  Smiley Nyt kuitenkin ajattelen niin, että olisipa siitä kirjasta tullut aika kapea-alainen, jos siihen olisi muutamia vuosia aiemmin ryhtynyt...
Saas nähdä, onko se osa tulevaisuuttani...


 smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 02.11.2005 11:39:15 »

Hei!
Onkohan teillä sattumoisin Kuu seiskassa? Nimittäin Markku Manninen tulkitsi aikoinaan omaa Kuutani seiskassa : "Sun tunteet on mun tunteet." Eli minun hyvä (tai huono) olo on riippuvainen liian paljon toisen tunnetilasta.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Mirjam
Vieras
« Vastaus #18 : 02.11.2005 11:46:02 »

Hei!
Onkohan teillä sattumoisin Kuu seiskassa? Nimittäin Markku Manninen tulkitsi aikoinaan omaa Kuutani seiskassa : "Sun tunteet on mun tunteet." Eli minun hyvä (tai huono) olo on riippuvainen liian paljon toisen tunnetilasta.

En ole tuohon astrologian termistöön kovinkaan perehtynyt, joten en välttämättä ihan ymmärtänyt, mitä tuolla tarkoitit uglystupid2?

Tällaisen löysin;
Kuu 25° 32' Kalat 2. huone

Ollaanko samassa asiassa?


 Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #19 : 02.11.2005 11:52:48 »

Tarkoitin tuota "peilaamisteroriaa", koska Kuu kuvaa tunteita ja sen sijainti seiskassa (DC:lla, Sinä-huoneessa, vastapäätä Minä-huonetta, AC:a)  peilaa siten muiden tunteita ja välittömiä reaktioita samaistuen niihin.
Kyllä tuo minulla ainakin noin menee, siksi kiinnostuinkin tutuntuntuisesta aiheestanne! Ja Kuistanne!! Cheesy Cheesy
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 02.11.2005 11:59:39 »

Tarkoitin tuota "peilaamisteroriaa", koska Kuu kuvaa tunteita ja sen sijainti seiskassa (DC:lla, Sinä-huoneessa, vastapäätä Minä-huonetta, AC:a)  peilaa siten muiden tunteita ja välittömiä reaktioita samaistuen niihin.
Kyllä tuo minulla ainakin noin menee, siksi kiinnostuinkin tutuntuntuisesta aiheestanne! Ja Kuistanne!! Cheesy Cheesy
 smitten

Jos nyt yhtään tuosta mitään oikein ymmärsin, niin 6-7 rajapyykillä se DC seisoo kartallani. ?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 02.11.2005 12:11:23 »

KYLLÄ! Smiley Nouseva merkki (AC=Acendentti) on ykköshuoneessa= Minä. Laskeva merkki (DC=Decendentti) on seiskassa=Sinä.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #22 : 02.11.2005 12:12:16 »

Vähän alkoi muuttua toi lapseni lukee ajatuksia...
Kyse on indigo- tai kristallilapsista. Itselläni on 4 ja olo on aivan mahtava, kun aloin heitä ymmärtää... pidin heitä oikein kiusankappaleina, kunnes ymmärsin, että tärkeintä näille lapsille on se, että heitä pitää kuunnella ja ottaa todesta, mitä he kertovat, eikä missään tapauksessa mollata heitä siitä, vaan kannustaa ja luottaa siihen mitä puhuvat. Ovat todella viisaita.

Mutta me aikuiset vastaamme usein heille vaan, että joo, joo. mutta emme kuuntele, siksi monia näitä indigo-tai kristallilapsista pidetään ADH-lapsina. Siinä onkin sitten hoitotädeillä ihmettelemistä, kun on koko päiväkoti tälläisiä lapsia täynnä. Heitä vain pitää kasvattaa erilailla, ja he eivät omaa kykyä tulla syyllistetyksi, niin kuin me vanhan energian vanhemmat, jotka elämämme vain syyllisyydessä tai syyllistämisessä. Ja onhan siinä peilaamisessakin jotain. Se mikä sinua ottaa päähän toisessa tai raivostuttaa, on myös sinussa.. mitä siis kertoo lapsesta, joka hyppii seinille, konkreettisesti, ehkä hypin itsekin  Cheesy

Joten kuunnelkaamme heitä, kunnioituksella  smitten
 angel Ariel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #23 : 02.11.2005 12:25:34 »


Joten kuunnelkaamme heitä, kunnioituksella  smitten
 angel Ariel


Olen samoilla linjoilla... Smiley
Tämä on todella laaja alue....ja siinäpä riittää monelle pähkäilyä..
Itse olen näiden ns"Indigo(Kristalli)-lasten asiaa ajanut monet kerrat"..
Oikeastaan se on ollut sisäsyntyinen "elintapani", kun kuljen omaa polkuani ja kuuntelen omaa sisäistä ääntäni ja uskallan toimia niin, ei tarvitse mitenkään erikseen asiaa tuoda esiin... smitten

Ja olikin melkoisen helpottavaa, kun sain tietää myös itseni ulkopuolelta, 'esoteerisen' selityksen ihmiseltä, joka näkee ihmisen läpi, energioineen kaikkineen...'sielun tehtävän tarkoituksen' ja muuta asiaan liittyvää..
 smitten
Niinkuin 'kainalosauvaksi' hetken matkaa... Smiley
Sitäkään en kuitenkaan pidä 'lopullisena totuutena'.
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #24 : 02.11.2005 12:48:08 »

Samoilla linjoilla kunnioittakkaamme kaikkia lapsi, olivatpa he kristallilapsia tahi eivät.

Itse tällaisen nk. kristallilapsen vanhempana olen saanut aikamoisen mahdollisuuden eheytymiseen ja nk. kasvuun. Hän on ollut hyvä opas, koska on niin rehellinen ja pienestä pitäen osannut ilmaista tuntemuksensa.
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #25 : 02.11.2005 13:01:07 »

No vielä piti lisätä,että kunnioittakaamme kaikkia ihmisiä!
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #26 : 02.11.2005 16:55:12 »

No vielä piti lisätä,että kunnioittakaamme kaikkia ihmisiä!


Tulipa vielä kyseisestä aiheesta mieleen, jo omien lapsuuskokemuksien kuin muidenkin kokemuksien myötä ajatus, että tietynlaisesti 'aistiville' lapsille, olkoon sitten ns.'indigoja' tai mitä, niin heille nämä aistit, joita monet etsii 'kosmisuuteen ja astraalimaailmaan' peilaten, ovat yhtä luonnollisia kuin vaikka kuuloaisti. Yhtä luonnollisesti toimivaa, ilman sitä mitenkään jatkuvasti analysoimatta. Ja vielä vähemmän 'yliluonnollisena' tai tietyn kehityksen tuloksen saavuttamisen palkintona.

Kuvitelkaa, miten tällainen lapsi menee tietyllä tavalla "hämmentyneeksi", jos hänelle alat selvittää näitä asioista ulkoisesti....esim, aurat, selvänäköisyyden eri muodot yms.

Aivan sama, jos me täällä nyt pohtisimme, että ääni minkä kuulet, on aalonpituudeltaan sitä ja sitä, ja sen hertsi määrä on sitä ja sitä, korvan voi nähdä, jos katsoo peilistä yms yms
Näin karrikoiden... Wink

Mitenköhän sitä itse hämmentyisi, jos keskittyisi kuulemisen teoriaan jonakin "yliluonnollisena ilmiönä"Huh lakkaisko kuulemasta vai huononisiko se aisti, kun kesittyisi siihen analyyttisesti, eikä kokisi sitä suoraan, luonnollisena, tässä ja nyt......
Cheesy smitten

Ja vielä lisäksi se, mitä tunteita se herättää, kun jollekulle alkaa väntää vaikka kuuloaistin dynamiikkaa ja anatomiaa ja vielä väittää, että se alkaa vasta toimia sinullakin ja sitten vasta ymmärrät näitä, kun olet "henkisesti kehittyneempi"!
 Grin Wink
« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 17:58:39 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
kat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #27 : 02.11.2005 17:54:47 »

Huu haata
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #28 : 02.11.2005 17:58:59 »

Puhdistaako nämä indigolapset sitten niin hyvin muidenkin syyllisyydentunteet, ensin sen muilta imettyään, etteivät itsekään sitä tunne? Minun lapseni ei osaa puhdistaa mitään, tuntee syyllisyyttä muidenkin edestä, ja aina joutuu valittamatta kärsivällisesti odottamaan niitä keskittymiskyvyttömiä.

Olen ymmällä.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #29 : 02.11.2005 18:09:15 »

Puhdistaako nämä indigolapset sitten niin hyvin muidenkin syyllisyydentunteet, ensin sen muilta imettyään, etteivät itsekään sitä tunne? Minun lapseni ei osaa puhdistaa mitään, tuntee syyllisyyttä muidenkin edestä, ja aina joutuu valittamatta kärsivällisesti odottamaan niitä keskittymiskyvyttömiä.
Olen ymmällä.

Aika vaikeaa kai kenenkään on mitään yksioikoista vastausta antaa, mutta 'tavoitteellistahan' on, että jokainen itse yksilönä 'puhdistaa' itse itsensä.
Tällaistahan ei toisaalta tapahtuisi, jos jokainen olisi vapaa omista vanhoista säilötyistä tunteistaan ja vääristyneistä ajatusmalleistaan.
Yksi mikä ainakin tällaista lasta auttaa, on se, että lähimmät ihmiset pyrkivät vapauttamaan omat syyllisyyden yms tunteensa. Näin lapsi ei ainakaan ole jatkuvassa 'altistumisessa' näille ns.'muiden energioille'.

Oikeastaan vaikka täältä astrosta lukemalla lapsihoroskoopin kuvauksen, pääsee tuossakin eteenpäin..
Jotenkin se menee hyvin liki tätä ajatusta....
idiot2
En tiiä...
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: