Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulosteet/eritteet unessa  (Luettu 54055 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« : 12.03.2006 11:45:52 »

Höh, näin melkoisen ällöttävän unen viime yönä. Ja ihmettelen, mitähän mahtaa tarkoittaa...  buck2
Eli siinä unessa olivat äitini, isäni, tätini ja hänen miehensä. Tapahtuma sijoittui asuntoon, jossa lapsuuteni asuin. Olin ollut jossakin ja kun tulin kotiin, tuohon asuntoon, makasivat he kaikki ympäri lattioita ja olivat aivan sekaisin, holtittomia, ympäripäissään. Etenkin isäni. Sinänsäkin outoa, koska ei heidän alkoholinkäyttönsä todellisuudessa ole koskaan tuollaista ollut. Isälläni kyllä kieltämättä välillä menikin "överiksi", mutta ei noilla muilla. Nykyäänhän isäni on melkeinpä absolutisti, sairastumisensa jälkeen. Hän sai aivoinfarktin vuonna 2003. On siis afasia-potilas. Sama pätee äitini alkoholin käyttöön. Eikä heillä muutenkaan alkoholista ongelmaa ole koskaan ollut, toisin kuin minulla, alkkiksella...  Wink Noh, isäni sitten minun tultua kotiin, yritti nousta lattialta ja vaivalloisesti onnistuikin. Jostain ihmeen syystä hän oli minua kohtaan hirmuisen aggressiivinen (mikä ei myöskään hänelle luontaista) ja hampaat irvessä melkein kävi kimppuuni. Äiti ja minä yhdessä sitten saimme hänet rauhoittumaan. Sitten menin huoneeseeni ja isä olikin jo yhtäkkiä ennättänyt sinne ennen minua. Olin aivan kauhistunut, kun huomasin, että hän istui sängylläni alastomana ja sänkyni ja petivaatteeni olivat aivan ulosteiden yms. tahrimat. Näky ja haju olivat kammottavat !! Sitten tuossa unessa kummastutti sekin, kun kaikki pitivät MINUA jotenkin kummallisena ja liian herkkähipiäisenä, kun moisesta kimpaannuin ja järkytyin. Äitinikin tokaisi tuohtuneella äänellä: "En kai minä nyt yksiä petivaatteita tuollaisen pikkujutun takia rupea pesemään !" Ei auttanut, vaikka näytin, että katso nyt, nämä ovat ihan kakassa ja pissassa. Taisipa olla oksennustakin tms. Tuohon sitten heräsinkin... Outoa unessa oli sekin, että vain minä, perheen esikoinen muka vielä asuin kotona, mutta eivät pikkusiskoni. Todellisuudessahan minä ns. "lensin pesästä" ensimmäisenä.
TOSI ÄLLÖ, INHOTTAVA, OUTO UNI !! Mitä IHMETTÄHÄN se voisi oikein viestittää ?? En ymmärrä yhtään ! Kertokoon, ken osaa...  buck2  Shocked
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 12:01:38 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 12.03.2006 12:09:48 »

Heh, Tamara Maunosen unikirjan mukaan ulosteen näkeminen tietää onnenpotkua raha-asiassa!  Grin Laitahan lotto vetämään...   2funny

Kirjassa sanotaan myös, että jos tunnet unessa ulosteen hajun, älä ota kantaa kuulemiisi puheisiin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ozzette
Vieras
« Vastaus #2 : 12.03.2006 12:30:38 »

Heh, samankaltaistapa luki myös kirjassa Anja Angel/Leena Larjanko: Suuri suomalainen unikirja.
Aika näyttää, olenko kohta "miljonääri"...  2funny
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 12.03.2006 12:56:15 »

Minäkin aina välillä olen näitä ns.'uloste-unia' nähnyt, mutta minulla ne ei ole liittynyt mitenkään rahaan koskaan, käsittääkseni.
Enneminkin olen kokenut niiden minulle symboloivan jotain syvää sisäistä puoltani, mitä olen jollain tasolla hävennyt...tai peitellyt...
Yleensä juuri unessa minua itseä hävettää tai inhottaa, kun muut näkevät kun olen 'pytyllä' tai jotain vastaavaa  Grin
Muille se ei siinä sitten merkitse mitään....

Toisaalta kun miettii millainen nykyihmisen suhde on ulosteisiin, niin onko se sitten samaa kuin rahaan?Huh?
Minusta ei välttämättä, ellei pidä rahaa likaisena ja salattavana ja yksityisenä asiana..Huh?

No, en tiedä...nämä nyt oli vain tällaisia hetken ajatuksia... uglystupid2
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 12.03.2006 13:06:01 »

Ulosteet ovat myös tarpeettomia jätteitä, voi kuvastaa myös henkistä puhdistumista tms.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 12.03.2006 13:24:33 »


Isä on sotkenut ulosteella sinun sänkysi, joka kuvastaa hyvin henkilökohtaista tilaa sinulle, joten ehkä isä on tunkeutunut alueelle joka ei hänelle kuulu ja rikkonut sinun yksityisyyttäsi ja rauhaasi lapsena mikä on loukannut sinun sisintäsi. En nyt väitä mitään insestiä, ihan tavallinen röyhkeä käytös riittää.

minusta tuo sängyn likaaminen kuvastaisi hyvin paljon sinua kohtaan tehtyä henkilökohtaista vääryyttä jollain tavalla ja se että sinä olet ainoa joka tajuat asian sitä, että sinä olet rehellinen ja sinulla on vielä käsitys "oikeudesta" siinä missä muut eivät enää jaksa muuta kuin kieltää.

Unessa sinä olet yksin kotona vaikka olet vanhin sisar...tässä unessa muille sisaruksille ei ollut tilaa koska ehkä se käsitteli sinun yksilöllistä suhtautumista omiin vanhempiisi ja johonkin ongelmaan mikä suhteessa heihin ja lapsuudenkotiisi oli. Olitkohan sinäkin esikoisena se joka joutui aluksi ottamaan eniten vastuuta ja sai vähiten huomiota tarvitsevana lapsena...

Kyllä, nämä lainauksen kohdat kyllä osuvat nappiin !! Ja vasta ihan lähiaikoina, tullut tunne, että jotain kipeää lapsuudestani tulossa esille. Juuri isääni liittyen... Enkä itsekään allekirjoita mitään insestiä, mutta jonkinlaista törkeyttä, väärää kuitenkin... Tiedä häntä...
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #6 : 12.03.2006 13:49:38 »

Oli pakko vielä laittaa kolme asiaa, joista kaksi muistan, yhden olen kuullut... Liittyen isääni.
Eli, kerran kun olin vielä vauva, isäni hoiti minua, kun äiti oli jossakin. Olin ns. koliikkivauva. Kuulemma itkin ja itkin, eikä isäni saanut minua millään rauhoittumaan, vaan hermostui. Hän jätti minut hetkeksi yksin sänkyyni huutamaan ja meni ulos. Ei kuulemma ollut kauaa poissa, mutta jätti yksin kuitenkin. Äitini tietysti antoi asian johdosta isän kuulla kunniansa. Tuo siis ensimmäisin "hylkäämiskokemukseni". Seuraavan muistankin, kun olin jo isompi, mutta pikkutyttö kuitenkin. Olimme maalla ja isän kanssa jonkun tuttavan mökillä. Siellä ryypättiin ja miehet olivat ympäripäissään, myös isäni. Olimme kuulemma saunassa, minä isäni ja muut miehet. He heittivät kuulemma hirmuiset löylyt, minua ajattelematta ja halusin pois saunasta ja itkin kun oli ihan liian kuuma ja tukala olla. Sitten myöhemmin, yksi näistä miehistä jotenkin kiusasi minua, en muista miten, mutta itkin ja raivosin hänelle ja aloin heitellä tuota miestä kivillä. Puolustin itseäni sillä tavalla. Isänihän tietysti huomasi asian ja tuli puolustamaan minua. Muistan kuinka he ottivat yhteen oikein kunnolla... "Tanner tömisi", nyrkiniskut yms. satelivat... Isäni iski mm. tuolta mieheltä huulen auki... Sen muistan, että olin suorastaan "hysteerinen" tuollaista nähdessäni/kokiessani. Naisväkihän tietysti sitten puuttui asiaan ja sai tappelun loppumaan ja minut rauhoittumaan. Sitten kerran, kun olin parivuotias ja olimme maalla, niin luulin, että isäni jättää/hylkää minut. Hän lähti kyläilemään lähellä asuvan serkkunsa luona ja minä halusin välttämättä mukaan. Hän kuitenkaan ei halunnut ottaa minua mukaan, heillä kun ilmeisesti oli joitakin "aikuisten asioita" puhuttavanaan. Juoksin ja juoksin hänen peräänsä ja itkin lohduttomasti. Isäni joutui viemään minut takaisin ja äitinikin tuli apuihin. En millään meinannut antaa periksi ja ymmärtää, että nyt EN voi tulla mukaan. Luulin tosissaan, että isä jättää... Äitini sai minut sitten rauhoittumaan ja vakuuttuneeksi, että isä tulee takaisin, käväisee vain kylässä. Vanhemmillani eivät aina kesälomat sattuneet yksiin, joten vietin hyvin paljon aikaa myös pelkästään isäni kanssa. Menin juuri hänen kanssaan maalle yms. Olenkin kai aina ollut tietyllä lailla ns. "isin tyttö"... Ja ikävöivää tyyppiä. Kerrankin kun isä oli työristeilyllä Ruotsissa, seisoin ikkunan ääressä itkien ikävääni ja laulaen laulua Aja hiljaa isi... Vaikka äiti olikin tietysti kotona. Että sellaista... Mm. näillä kokemuksilla saattaa hyvinkin olla vaikutusta...
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 14:17:54 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 12.03.2006 16:00:30 »

Olenkin kai aina ollut tietyllä lailla ns. "isin tyttö"... Ja ikävöivää tyyppiä. Kerrankin kun isä oli työristeilyllä Ruotsissa, seisoin ikkunan ääressä itkien ikävääni ja laulaen laulua Aja hiljaa isi... Vaikka äiti olikin tietysti kotona. Että sellaista...

Heheh...  Cheesy Ihana....  Cheesy smitten
Minulla ei ole oikein mitään sanomista uneesi, mutta minä rakastan lukea kirjoituksiasi.  Cheesy smitten
Sinä osaat sanoa asiat ihanan hauskasti.  Cheesy

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #8 : 12.03.2006 16:49:40 »

Kiitos samoin ! Ja nuo "oliosi" ovat vallan ihanan veikeitä.  Cheesy  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #9 : 12.03.2006 18:34:00 »

Juuh, mitään suuria "mammonia" ei näy, ei kuulu...  Grin
Jonkinlaista, puhdistautumisen, "valaistumisen" aikaa koenkin nyt eläväni... Mitähän se sitten lieneekään... Only God knows, kuten sanonta kuuluu.  smitten  angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 12.03.2006 20:44:47 »

Kohta saat isasi kautta rahaa.
t. Diamond
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: