Hei!
Tässäpä pieni johdanto tulevaan...
Erosin parisen vuotta sitten exästäni,"Mikasta". Eroon sisältyi paljon tuskaa ja kyyneliä....
Itse olisin halunnut pistää välit kokonaan poikki, toinen halusi pitää yhteyttä. Koska itse en ollut varma, olisiko se lopulta hyvä idea polttaa sillat takana, sovimme, että pidämme edelleen yhteyttä.
Parin vuoden sisällä on ehtinyt tapahtua yhtä ja toista. Seurustelin tämän dramaattisen lopun saaneen suhteen jälkeen melkein vuoden verran toisen kanssa - "Jounin". Huomasin kuitenkin kaipaavani "mikaa". Kuulin myös hänen kaveriltaan, että myös hän välittää ja kaipaa minua. Suhde "jounin" kanssa päättyi eroon.
Edelleenkään en tiedä itsestäni, mikä on suhteeni "mikaan". Näemme harvoin, koska asumme eripuolella Suomea - ja silloin kun näemme, päädymme lähes poikkeuksetta samaan sänkyyn. Seksi on aina ollut taivaallista hänen kanssaan!!
Tiedän, ja luulen hänenkin sen tietävän, että meidän pitäisi puhua menneestä ja kaikesta siitä, mitä meidän välillä on sattunut ja tapahtunut parin vuoden sisällä. Mutta yleensä kun puhumiseen tulee tilaisuus, silloin rohkeus pettää - ja mikäli osaan tulkita häntä yhtään, ei rohkeutta puutu pelkästään minulta. Mietin, että näkyyköhän tämä puhumattomuus meidän kartalla. Vai onko se vain minun puhumattomuutta..? Toinen osapuoli on antanut syöttejä, joihin en ole syystä tai toisesta tarttunut - olen yleensä kokenut niiden tulleen väärissä paikoissa/tilanteissa tai sen vuoksi, että minun on todella vaikea puhua syvimmistä tunteistani - ja sekin vaatii tietynlaisen tilanteen ja sopivan hetken.
Sen tiedän, että minun on vaikea puhua omista tunteistani ja ehkä jollain tavalla saada niihin yhteyttä. Tosin "mika" on ollut ihminen, joka on saanut minut avautumaan ja opettanut minua puhumaan tunteistani. Yksi syy varmasti siihen, miksi kyseisestä ihmisestä tuli minulle niin tärkeä.. Ja syy, miksi hänelle en halua - ainakaan kovin helposti - avautua hänelle enää, on se, että pelkään rakastuvani uudelleen. Ja pettyväni jälleen kerran. Luottaa, ja taas pettyä.
Ehkä viisainta olisi antaa minun ja mikan kartta tulkittavaksi Sepolle, mutta kun opiskelijan on pidettävä kukkaron nyörin tiukalla, että saa itsensä elätettyä. Siksipä toivoisin, että joku vilkaisisi meidän karttaa ja kertoisi siitä vähän enemmän. Tässä syntymäajat ja -paikat:
TarZa: 18.02.1982, 04.53, Raahe
"Mika": 30.05.1981, 09.45, Rovaniemi
Sen, mitä itse osaan meidän kartoista tulkita, on meidän nousumerkkien ja kuumerkkien sijainti. Itse olen nouseva jousimies, hän nousuleijona. Minulla kuu on jousimiehessä, hänellä oinaassa. Ymmärtääkseni meidän pitäisi sopia siis tunne-elämältään toisillemme
mene ja tiedä..............
Hän on nousumerkiltään (leijona siis) oppositiossa aurinkomerkkiini vesimieheen, ja edelleen aurinkomerkiltä (kaksonen) oppositiossa minun nousumerkkiini (jousimies). Olenkin tässä pähkäillyt, selittääkö nämä oppositiot meidän välillä esiintyvää merkillistä vetovoimaa?
Olisin todella iloinen, jos joku osaisi minulle kertoa enemmän ja valaista asiaa astrologian näkökulmasta!!