Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastumis tai ihastumisunet  (Luettu 13529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 28.10.2005 22:03:46 »

Näin viime yönä unta eräästä miehestä, josta voisin olla kiinnostunut, mutta olen huomannut, että tästä miehestä on kiinnostunut moni muukin. Tästä syystä olen jättänyt hänet "huomiotta" ja ihastumiset muille. En ole mitään kilpailevaa tyyppiä. Nyt tämä mies tuli uneeni, jossa itse ilmaisi kiinnostuksensa minuun. Minä yritin olla välinpitämätön, mutta hän kaappasi minut käsivarsilleen ja suutelimme varovasti. Mua pelotti, koska tunsinkin aika paljon tuota miestä kohtaan.

Voidaanko ajatella, että uni heijastuu suoraan todellisuuteen tai siihen, että koska en tietoisesti anna itseni haaveilla tai ihastua mieheen, niin käyn unessä läpi näitä asioita? Itse ajattelen joskus tällaisista unista, että ne ovat jotain kohtalon oikkuja. Alitajunta ajaa minua jotain kohti (jossa yleensä joudun pettymään). Tällaiset unet oikeastaan vain ärsyttävät, koska ne voivat saada ihastumaan ihmiseen, jonka todellisuus unessa ei vastaa todellista totta. Unet johtavat harhaan ja sitten sattuu. Mistä se johtuu?
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #1 : 30.10.2005 12:26:19 »

Hei Monikakson,

Omassa unielämässäni on aivan sama ilmiö. Eikä tosiaan lopulta tiedä, että onko todella ihastunut siihen toiseen, vai pelkästään siihen unikuvaan. Toisaalta uskon, että unet kyllä pääsevät usein yllättävän lähelle jonkinlaista totuutta...

Itselläni oli aivan sama juttu viime kesänä, jouduin pettymään, mutta sitten taas... Toisaalta minua olisi harmittanut aivan valtavasti, jos en olisi tehnyt mitään.

Eli siis jos unesi selvästi yrittävät kannustaa sinua niin kuuntele niitä! Jos kerran hänestä on moni muukin kiinnostunut niin miksi se tarkoittaisi että sinun pitäisi heti luovuttaa ennen kuin edes selvität voisiko hän oikeasti olla kiinnostunut sinusta? Niin ja kuka sanoo, että tulee mitään kilpailua?

 smitten

Alzbeta
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2005 19:41:52 »

Mulla rakastumis- ja ihastumisunet merkitsee yleensä sitä että mä joko tunnen tai tulen tuntemaan kyseistä henkilöä kohtaan jotain..  smitten Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 30.10.2005 19:45:34 »

sama juttu.
tosin ei välttämättä ihan sillai totaalisesti.
Mutta sen olen huomannut, että jos tosi elämässä pitää aidosti jostain ihmisestä, niin jos se tulee uneen, niin unessa se tunne on moninkertainen.
Suorastaan hurmaantunut. Cheesy
Että unet kyllä miun mielestä vähintäänkin tuplaa tunnetilat.
tallennettu
sielun sävel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2005 03:37:48 »

Mutta sen olen huomannut, että jos tosi elämässä pitää aidosti jostain ihmisestä, niin jos se tulee uneen, niin unessa se tunne on moninkertainen.
Suorastaan hurmaantunut. Cheesy
Että unet kyllä miun mielestä vähintäänkin tuplaa tunnetilat.

Mielestäni ainakin tuossa tapauksessa kun pitää tosi elämässäkin jostain ihmisestä, niin unien vielä vahvempi positiivinen tunne olisi se todellinen tunne toisen sielua kohtaan. Tämä niin sanottu tosi elämä usein haalistaa tai sumentaa aidot tunteet kiinnittäessämme huomiotamme epäolennaiseen.
tallennettu
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2005 09:17:53 »

Hei Monikakson,

Mielestäni tällaiset syleilyunet ovat aina positiivisia ja hyviä. Sinussa yhtyy silloin sekä nais- että miesenersgia ja se on eheyttä. Ei kohtalon oikkua!
Älä koskaan epäile tunteitasi/rakkauttasi. On kokonaan eri juttu tuleeko suhteestanne tämän miehen kanssa totta. Luota ja usko aina tunteiisiisi. Ne eivät valehtele sinulle koskaan!
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #6 : 01.11.2005 05:40:50 »

Itseäni häiritsevät välillä unet joistakin ihastuksistani, joita olen yrittänyt unohtaa ja jättää taakse, koska en ole saanut vastakaikua. Juuri kun olen "pääsemässä yli", niin se joku ilmestyykin uneen ja on myös ihastunut minuun. Yleensä ne unet ovat todella ihania. Miksi tällaisia pitää nähdä? Ei mitään hyötyä, ja ikävä olo vain tulee kun tietää, ettei oikeasti tapahdu mitään sellaista. Cry
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #7 : 02.11.2005 12:06:21 »

Kiitos hyvistä vastauksista!
Ehkä ne tunteet sitten ovat totta, jotka kumpuavat alitajunnasta vaikka tietoisuus yrittää niitä estellä. Eihän sitä koskaa tiedä mitä tulee tapahtumaan. Ja sekin, että sielujen tasolla asiat voivat olla ihan toisin. Kuten tämä mies, joka unessa otti minusta kiinni, niin hän on alusta asti häirinnyt minua jollain kumman tavalla. Ehkä olemme joskus tavanneet edellisissä elämissämme.  Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
mammamma
Vieras
« Vastaus #8 : 02.11.2005 12:47:45 »

Itseäni häiritsevät välillä unet joistakin ihastuksistani, joita olen yrittänyt unohtaa ja jättää taakse, koska en ole saanut vastakaikua. Juuri kun olen "pääsemässä yli", niin se joku ilmestyykin uneen ja on myös ihastunut minuun. Yleensä ne unet ovat todella ihania. Miksi tällaisia pitää nähdä? Ei mitään hyötyä, ja ikävä olo vain tulee kun tietää, ettei oikeasti tapahdu mitään sellaista. Cry

Itse koin aivan vastaavaa tässä n. kuukausi takaperin. Kyselin sitten Aniaralta, mitä Tarot-kortit kertovat tästä ihmisestä, niin hän on kuulemma minulle jonkinlainen "opettaja". Pohdin sitten vielä edelleen, että olisikohan juttu sellainen, että olemme "tuonpuoleisessa" ehkä oikeasti läheisempiä, mutta oppimisen takaamiseksi asiat on järjestetty tässä elämässä siten, ettei suhdetta pääse syntymään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: