Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: andenes liittyy...  (Luettu 3035 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
andenes
Vieras
« : 08.03.2006 11:48:52 »

Aurinkoista päivää kaikille!

Olen jo jonkin aikaa lukenut tätä foorumia, ja nyt päätin vihdoin osallistua. Käsittelette tällä foorumilla osaksi juuri sellaisia asioita, joiden kanssa mieleni nykyään painii. Uneni ovat silloin tällöin niin ohjaavia, että tunnen itseni idiootiksi kun en itse hoksaa asioita, vaan minulle pitää vääntää ne unessa rautalangasta. No, pääasia että opastusta tulee jostain, muuten ehtisin kiireessäni sotkea kaikki asiani!

Olen skorpioninainen, nousumerkiltäni jousimies. Tässä on suunnilleen kaikki, mitä astrologiasta tähän mennessä ymmärrän.. Eli opettelemaan, eiköhän tämä tästä!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 08.03.2006 14:50:25 »

Aurinkoista päivää kaikille!

Olen jo jonkin aikaa lukenut tätä foorumia, ja nyt päätin vihdoin osallistua. Käsittelette tällä foorumilla osaksi juuri sellaisia asioita, joiden kanssa mieleni nykyään painii. Uneni ovat silloin tällöin niin ohjaavia, että tunnen itseni idiootiksi kun en itse hoksaa asioita, vaan minulle pitää vääntää ne unessa rautalangasta. No, pääasia että opastusta tulee jostain, muuten ehtisin kiireessäni sotkea kaikki asiani!

Olen skorpioninainen, nousumerkiltäni jousimies. Tässä on suunnilleen kaikki, mitä astrologiasta tähän mennessä ymmärrän.. Eli opettelemaan, eiköhän tämä tästä!

Hei "andenes"

Tervetuloa iloiseen joukkoomme



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.2006 21:20:03 »

Teretulemas Andenes ja antoisaa opettelua Cool
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: