Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ensikokemuksia korkeimmasta tilosta  (Luettu 69571 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #75 : 12.11.2005 01:14:32 »



mutta jotain muutakin taisin tarkoittaa??? Wink

Oppikaa tosiltanne, vaikka se tekeekin kipeää, rakkaudella. Koska tietoisuutemme ei saa VIELÄ jäädä sahaamaan paikoilleen.



Valitettava tosiasia vain on. Jos näin olisi, näitä keskusteluja, ei koskaan, olisi syntynytkään.

 Undecided Undecided Undecided
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 01:18:27 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #76 : 12.11.2005 01:16:32 »

Kukaan voikaan seurata vain OMAA Jumaluuttaan, kuten olen aina kertonutkin,

sillä olemme jo JOKAINEN Pohjolan Valomme keho sen Luojamme johdatuksessa, joten sen tähden tämäkin osio tähän väliin tänään tuli.  Wink angel

ensimmäisessä kappaleessa oli se mitä haettiin!

mutta jotain muutakin taisin tarkoittaa???  Wink

Oppikaa tosiltanne, vaikka se tekeekin kipeää, rakkaudella. Koska tietoisuutemme ei saa VIELÄ jäädä sahaamaan paikoilleen.


Mitenköhän olisinkaan vastannut, jos olisit oikealla tavalla kysynyt, sillä kukin saa AINA vain halujensa mukaan!  Wink
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #77 : 12.11.2005 01:31:00 »

Lainaus
mutta jotain muutakin taisin tarkoittaa??? Wink

Oppikaa tosiltanne, vaikka se tekeekin kipeää, rakkaudella. Koska tietoisuutemme ei saa VIELÄ jäädä sahaamaan paikoilleen.

Lainaus
Valitettava tosiasia vain on. Jos näin olisi, näitä keskusteluja, ei koskaan, olisi syntynytkään.

 Undecided Undecided Undecided

Sitähän nämä juuri onkin. Ei hyssyttelemällä voi aina oppia, itsekään...itsestään.
Uskoisin, että meillä jokaisella on tässä mukana läsnäoleva tietoisuus, joka aistii hetkessä, myös sen, mitä nämä sanat eivät kerro mielelle....?
Ei nämä keskustelut pois sulje asiaa; Oppikaa tosiltanne, vaikka se tekeekin kipeää, rakkaudella !
Voipi jopa olla toisin...  angel
*huokaus*... portti jäi muuten jo taakse.... smitten smitten smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #78 : 12.11.2005 01:34:00 »

Tässä hetkessä opimme jo telepatiankin avulla, joten sen tähden se portti jäi jo taakse!  smitten

Elämme jo uutta Aikaa tälle hetkelle kuuluen, joten sitä onkin tänään syytä juhlia jokaisen, joka tuntee kuuluvansa nyt sen Pohjolan Valon "taikaan". Sillä se tarkoitta myös sen luovuuden uutta kulta-aikaa!  angel
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 01:35:38 kirjoittanut Keho » tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #79 : 12.11.2005 01:37:52 »

Nostakaamme Malja.

Skool kaikille.


 angel angel angel
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 01:41:06 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #80 : 12.11.2005 01:42:38 »

Kippis! Cheesy

 smitten smitten smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #81 : 12.11.2005 01:48:05 »

Lainaus
Elämme jo uutta Aikaa tälle hetkelle kuuluen, joten sitä onkin tänään syytä juhlia jokaisen, joka tuntee kuuluvansa nyt sen Pohjolan Valon "taikaan". Sillä se tarkoitta myös sen luovuuden uutta kulta-aikaa!  angel

Pohjolan Valo ? Miksei Maailmakaikkeuden Valo?
Sille minäkin osaisin 'maljan nostaa'!
Olen niin 'kansainvälinen'...  Wink
 smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #82 : 12.11.2005 01:52:59 »

Pohjolan Valo tarkoittaa sen työmme aloittajaa sille ylösnousemuksellemme, kuten olen jo useasti kertonutkin eli kullakin kansalla on nyt omat työnsä sen evoluutiomme toteuttamiseksi eikä tee kenestäkään parempaa tai huonomaa. Eli siitähän erilaisuuden teoistahan puhuu vain egomme!

Pohjolan Valon teot tuovat kyllä Valon vielä koko maailmaan, kunhan saamme ensin sen valaistumamme, jolle nyt tehtiin tällekin hetkelle kuuluen teot. Eikä ole tarpeenkaan varmaan kertoa kuka sen sai aikaan, sillä Luoja ohjaa jo jokaista tekoamme!  smitten
Joten Hänelle pojot!  angel
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #83 : 12.11.2005 01:59:11 »

Tongue Voi juma, en oikein ole  pysynyt perässä viimeisen sivun aikana. Tai siis olen, mutta helkutin kaukana perässä...  Shocked mistä te ny oikeen kinaattekaan??
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #84 : 12.11.2005 02:03:22 »

Tongue Voi juma, en oikein ole pysynyt perässä viimeisen sivun aikana. Tai siis olen, mutta helkutin kaukana perässä... Shocked mistä te ny oikeen kinaattekaan??
   

Ei kinattu. Nostettiin malja, Skool. smitten smitten smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #85 : 12.11.2005 02:06:19 »

Lainaus
Pohjolan Valo tarkoittaa sen työmme aloittajaa sille ylösnousemuksellemme, kuten olen jo useasti kertonutkin eli kullakin kansalla on nyt omat työnsä sen evoluutiomme toteuttamiseksi eikä tee kenestäkään parempaa tai huonomaa. Eli siitähän erilaisuuden teoistahan puhuu vain egomme!


Hmm...onhan se tavallaan 'selvää', että jokainen kansallisuus toimii omasta historiastaan käsin, mutta minä en osaa jakaa 'itseäni pohjolan valoksi' siltikään. Mikä ei välttämättä poissulje sitä 'tehtävää', jonka jokainen toteuttaa elämänsä polkuaan kulkemalla ja kuuntelemalla omaa sisimpäänsä, omassa kansassaan ja sen kautta.
Toisaalta tuo ajatus, että se ei tee kenestäkään sen parempaa tai huonpaa, on kyllä huomionarvoinen asia. Se on totta kyllä. Varsinkin kuin sitä suhteuttaa/peilaa yksilötasolle....


Lainaus
Pohjolan Valon teot tuovat kyllä Valon vielä koko maailmaan, kunhan saamme ensin sen valaistumamme, jolle nyt tehtiin tällekin hetkelle kuuluen teot. Eikä ole tarpeenkaan varmaan kertoa kuka sen sai aikaan, sillä Luoja ohjaa jo jokaista tekoamme!  smitten
Joten Hänelle pojot!  angel

Yksilö, kansallisuus, maanrajat, valtiot, maanosat, maapallo...kaikkeus.
En osaa niin jakaa kuin mieleni kautta. Mutta ehkä osaan ymmärtää mitä tarkoitat...


 Cheesy smitten
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 02:11:08 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #86 : 12.11.2005 02:07:34 »

Tongue Voi juma, en oikein ole  pysynyt perässä viimeisen sivun aikana. Tai siis olen, mutta helkutin kaukana perässä...  Shocked mistä te ny oikeen kinaattekaan??

Ei kai kukaan ole kinannut?
En usko...ihan jotain muuta.
 smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #87 : 12.11.2005 02:18:22 »

Nyt on vain sen Ajan alku, jolle kuuluisikin tehdä tekoja vain sille yhdentymiselle, sen pitkääkin pidemmän ajan jälkeen, kun egomme loi sen erillisyyden, joten siitä vain kerroin. Mutta valintahan on jokaisen vapaudelle kuuluvan sydämen, milloin sen haluaa tehdä. Enkä minäkään muuta kerro kuin vain sen, jonka olen saanut tehtäväkseni nytkin sen Luojamme ajatuksen teoilla, joka on kohta meille jokaiselle Pohjolan Valon kehoille jo yhteinen. Sillä kullakin kehollamme oli tehtävämme tämän evoluution aloittamiseksi ja minä olen nyt hoitanut omani siihen asti kuin kuuluikin olla vain peili egoillemme, joten nyt käännän sen Jumaluuteni Kuvalle mieleen!  smitten
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #88 : 12.11.2005 02:20:39 »

Voi jessus....  uglystupid2
Sain muuten minäkin tänään "ensikokemuksia korkeimmasta tilosta"...  Grin menin uudelle parvekkeellemme ja kurkistin kaiteen yli. Siellä oli valoisaa, mutta eivät ne olleet pohjolanvaloja, vaan Airamin ja Linnunradan... Hyvät valot olivatkin: Koko piha oli valaistunut.
Keho, Heben partsi taitaa olla vielä korkeemmalla?2funny 2funny
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #89 : 12.11.2005 02:28:28 »

2funny
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: