Äänestys
Kysymys: Missä merkissä kartallasi sijaitsee ceres
Oinas - 13 (9.3%)
Härkä - 19 (13.6%)
Kaksonen - 11 (7.9%)
Rapu - 17 (12.1%)
Leijona - 7 (5%)
Neitsyt - 12 (8.6%)
Vaaka - 6 (4.3%)
Skorpioni - 13 (9.3%)
Jousimies - 13 (9.3%)
Kauris - 5 (3.6%)
Vesimies - 13 (9.3%)
Kalat - 11 (7.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 119

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres  (Luettu 41629 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #75 : 28.05.2006 13:22:33 »



Hei Elämänilo, minulla on  aurinko 17.28  kauris Huh
Juuri noin ajattelen äitiydestä  smitten  tickedoff    smitten


 Wink mateve
tallennettu

mateve
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #76 : 29.05.2006 12:01:37 »

Mulla Kaloissa 2.huoneessa.

Kaloissa ;Ajatuksia inspiroi universaali rakkaus, marttyyrius. Tällaiset henkilöt palvelevat huolehtimalla konkreettisesti tuonpuoleiseen liittyvien tunteiden ja näkymättömien energioiden ykseydestä. He kärsivät todella toisten puolesta. Heitä ohjaa universaali kohtalo ja rakkaus sekä todellisen muutoksen löytämisen mahdollisuus. Itsensä hyväksyminen ilmenee pyyteettömän palvelun kautta. Epätasapaino ilmenee kun ihminen ei saa palvella ja hän taantuu lapsen tasolle emotionaalisesti. Tästä seuraa usein avuttomuuden ja voimattomuuden tunne joka saa ihmisen käyttäytymään marttyyrimaisesti.


II Toisen huoneen Ceres kehottaa huolehtimaan rakkaiden perustarpeista kuten turvallisuus, ruoka ja raha. He voivat myös kiinnittyä tiukasti puolisoonsa tai rakkaimpiinsa ja joutuvat kamppailemaan riippuvuuden kanssa loppuun saakka. Itsestä huolehtiminen voi ilmetä itse hemmotteluna, tavaroiden hankkimisena itselleen palkkioksi tai hemmotteluksi.

Mielenkiintoista, kyllä pätee meikäläiseen ainakin. Täytynee perehtyä enemmän tähän.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Jinx
Vieras
« Vastaus #77 : 29.05.2006 12:19:26 »

miullapa onkii Neitsyessä ja 7. huonessa Smiley
tallennettu
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #78 : 30.05.2006 10:42:21 »

Löysin kartaltani Cereksen 6 astetta Oinaasta huoneesta 12. Uranukseni on 6 astetta Leijonassa huoneessa 4. Aurinkoni on Jousimiehessä asteessa 3 huoneessa 6, jossa myös Saturnus 5 astetta sekä Merkurius 10 asteessa. Voisiko näistä kehitellä kolmion neliöpainotteiselle kartalleni?
Olen aivan tuore taustalukija palstalla ja yritän opetella näitä juttuja. Tulkinta-apukaan ei olisi pahitteeksi.

Asc. on Kaksoset ja kuuni on Neitsyessä.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2006 11:30:45 kirjoittanut kuikelo » tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #79 : 30.05.2006 17:38:08 »



I Ensimmäisen huoneen Ceres viittaa yksilön henkilökohtaiseen kykyyn hoivata, osoittaa sympatiaa ja saada yhteyttä toisiin. Yksilö voi samaistua perheeseen tai työhön menettäen otteen itseensä. Heidän kasvatuksessaan tai terapiassa on tärkeää ohjata heitä kiinnittämään huomio myös itseensä. ESIM. George Washington; " Maan isä"



Mullakin on ceres huoneessa 1 mutta jousimiehessä. muodostaa  aspect_con auringon kanssa, samoin  venus kanssa ja  neptunus :n kanssa. .... Tuo 1 huoneen vaikutus pitää kyllä kutinsa.... Sepon tulkinnoissa mua on alati varoiteltu tuosta uhrautuvaisuudesta ja itsensä unohtamisesta... 
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #80 : 16.08.2009 11:30:18 »

Oinaassa ja 11.huoneessa.
Njaa, mitäpä tuosta smitten
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
riha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #81 : 16.08.2009 15:52:22 »

Härässä ja 11. huoneessa. Sain sen käsityksen, että muut tukeutuvat minuun vähän liikaakin. Viittaa "äidillisyyteen" ja olen kuulemma hieno ystävä.  angel
« Viimeksi muokattu: 16.08.2009 15:58:03 kirjoittanut riha » tallennettu

aurinko neitsyt III
nouseva rapu
kuu vaaka IV
merkurius neitsyt IV
venus vaaka V
mars neitsyt III
jupiter skorpioni V
saturnus härkä XI
uranus vaaka IV
neptunus skorpioni V
pluto neitsyt IV
metalli-koira
Punainen Yliääni Kuu
Paju
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #82 : 16.08.2009 16:14:20 »

Mulla on ceres  vaaka:ssa huoneessa 1.

Tulkinta tähän: Vaaka
Vuodenaikansa vaatimusten mukaan Vaaka-energia on hyvin sopeutuvainen erilaisiin olosuhteisiin ja pystyy tasapainoilemaan kiistatilanteissa puolelta toiselle kunnes taistelevat osapuolet eivät enää itsekään tiedä mistä kaikki sai alkunsa. Vaaka-planeettasi edustamalla alueella sinulla on usein vaikeuksia päättää mitä todella haluat ja tasapainottaessasi muiden ongelmia sinulle ei tahdo jäädä aikaa hoitaa omia asioitasi.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #83 : 18.08.2009 13:07:34 »

Ceres Jouskarissa 12. huoneessa... lähinnä viisailla neuvoillani "nurturoin" läheisiäni, heh. Ja aika alitajuista/salattua se minun huolehtimisvietti kyllä on.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: