Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mä teen  (Luettu 22007 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rittis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #15 : 04.11.2005 12:32:52 »

Hei!
Ajattelin kantaa minäkin korteni kekoon.RAKKAUS lähtee omasta itsestä,vaikka kuinka tuntuisi pahalta ja sydän on kamalan kipeä,epäilee,mieliala vaihtuu koko ajan valtavasta onnentunteesta syvimpään masennukseen.
Anna itsellesi lupa rakastaa ensin itseäsi niin voit saada rakkautta toiseltakin.Tämä selvisi mullekin juuri.Itsekin olen taistellut tuon asian kanssa jo pitkään ja nyt olen saanut tukea ja uskoa tältä palstalta itselleni joten siitä suuri Kiitos smitten
Ollaan vaan  :angel:toisillemme.

Valoa ,voimaa,rakkautta  smitten

Enkelisi ohjaa sinua kun sinä sitä tarvitset.Luota siihen angel


Terveisin Rittis
tallennettu
yoniaQ
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #16 : 04.11.2005 12:55:45 »

Nyt on kyllä niin paha olo, ahdistaa, itkettää ym ym... En tiedä mitä tekisin...En todellakaan...ihan yksin kuin tyhjässä, kylmässä huoneessa.
Onko täällä joku ihminen joka osais auttaa mua? Ongelmat johtuu, mistäpä muustakaan kuin rakkaussuhteesta. Oonko vain hölmö ja yritän taas uskotella ittelleni, että mua rakastetaan vai onko se näin? Oon yks idiootti ku tännekkin kirjottelen tämmösiä.... idiot2


Dark Rock Hani, hitto mä tiedän just. Onko asiat alkanu selvitä? Luulen et pikkuhiljaa Smiley niil on taipumus mennä niin.  Mä kävin tota läpi kans ja meni viel hurjemmaks...Nyt mul on energiaa lähettää sullekin sinne Voimia. Jos osaisin jo lentää niin lentäisin sinne halaamaan sua ja voitais itkeä yhdessä kaikki fiilikset, ja puhdistua niillä kyynelillä tietäen et ei olla yksin ja että meidän tulee eheytyä ja auttaa sitten muita kun ne apua tarvitsee. smitten
tallennettu
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #17 : 04.11.2005 13:04:57 »

Been there, done that, got the t-shirt.

Silloin kun on noin paha olla, tuntuu, että mikään ei lohduta. Tiedän itse, olen elänyt saman tuskan läpi. Se on niin hirveää, että sitä ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. Kun joku tuli sanomaan: "kyllä se siitä" olisi tehnyt mieli potkaista - jos vaan olisi ollut energiaa. Vaikka hyväähän kaikki tarkoittivat. Oli vain niin kauhean paha olla.

Mutta sinulle Dark Rock, olet ajatuksissani ja toivon sydämestäni, että toivut pahasta olosta. En oikeasti tiedä mitä sanoisin, koska itse ollessani samassa tilanteessa, mikään ei tuntunut auttavan, kaikki vaan kuulosti niin kliseiseltä ja joskus ärsyttikin. Mutta on aina hyvä tietää, että on olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat sinua ja lähettävät sinulle kaiken mahdollisen tukensa. Koita jaksaa, ystäväiseni.

Itse, pitkän toipumisjakson jälkeen, olen elämänsyrjässä kiinni. Mutta en enää ole antanut itselleni lupaa tuntea suuria tunteita. Tämä on vaikeaa, mutta pelkään niin paljon, että joudun läpikäymään kaiken tuon pahan uudelleen. Olen tunneihminen ja minun on kamalan vaikea pidätellä tunteitani, mutta vihdoin olen oppinut ainakin jollain asteella "kylmettämään itseni". Jos sydänalassa ailahtaa, pakotan itseni palaamaan ajatuksissani siihen maanpäälliseen helvettiin, ja pyrin kaikin keinoin suojelemaan itseäni enää uusilta karikoilta. Ei näinkään saisi tehdä, sen tiedän, mutta kun pelottaa. Ehkäpä ajan kanssa kaikki paranee, nyt ei ole oikea hetki.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #18 : 04.11.2005 13:08:29 »

Dark Rock,
rakkaus ON,
ole Sinäkin
se Rakkaus.

Itku todella puhdistaa sen lähteen
josta naurusikin voi sitten puhtaampana
pulpahdella smitten

Voimia Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 05.11.2005 14:43:40 »

LÄHETÄN TEILLE VOIMIA JAKSAA, SEKÄ RAKKAUTTA JA VALOA!

Se on klisee, mutta myös niin tosi, että aika parantaa haavat.

 smitten angel
tallennettu
maaret
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #20 : 05.11.2005 16:16:22 »

uglystupid2
tuo nyt on aika vähäinen tuska. maailma on täynnä uusia rakkauksia, kun yksi menee niin toinen tulee!
itselläni on kuoleman kautta menetetty rakas ihminen juuri kolme kuukautta sitten, joten lakkaisin sinuna rääkymästä. se tyyppi kuitenkin elää ja hengittää, vai mitä?
mene ulos luontoon tai baariin ja lopeta valittaminen. et ehkä tajua sitä nyt, mutta muutaman vuoden päästä tällaisille asioille voit vain nauraa....
mara
tallennettu
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #21 : 05.11.2005 16:40:39 »

uglystupid2
tuo nyt on aika vähäinen tuska. maailma on täynnä uusia rakkauksia, kun yksi menee niin toinen tulee!
itselläni on kuoleman kautta menetetty rakas ihminen juuri kolme kuukautta sitten, joten lakkaisin sinuna rääkymästä. se tyyppi kuitenkin elää ja hengittää, vai mitä?
mene ulos luontoon tai baariin ja lopeta valittaminen. et ehkä tajua sitä nyt, mutta muutaman vuoden päästä tällaisille asioille voit vain nauraa....
mara

Suo nyt anteeksi, martti, mutta sinulla ei ole mitään oikeutta väheksyä toisen tuskaa, vaikka itseäsi on suuri suru kohdannutkin. Pahoitin kyllä nyt oikeasti mieleni tuosta viestistä, vaikka se ei suoranaisesti minulle ollut osoitettukaan. Kenelläkään meistä ei ole varaa tuomita toisen surua jotenkin vähempiarvoiseksi.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #22 : 05.11.2005 19:21:09 »

Been there, done that, got the t-shirt.
Silloin kun on noin paha olla, tuntuu, että mikään ei lohduta. Tiedän itse, olen elänyt saman tuskan läpi. Se on niin hirveää, että sitä ei toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. Kun joku tuli sanomaan: "kyllä se siitä" olisi tehnyt mieli potkaista - jos vaan olisi ollut energiaa. Vaikka hyväähän kaikki tarkoittivat. Oli vain niin kauhean paha olla.

Oli ihan 'pakko' tähän laittaa, että on ilo ja kunnia kohdata ihmisiä vaikka vain kirjoituksen välityksellä, joista hehkuu aitous, aito kohtaaminen....
Niin vahvana kirjoituksestasi huokui aitous, että tämän näin laitan, vaikka 'hullulta' tuntuu.  Cheesy

 smitten   Smiley
tallennettu
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #23 : 05.11.2005 19:42:51 »


Oli ihan 'pakko' tähän laittaa, että on ilo ja kunnia kohdata ihmisiä vaikka vain kirjoituksen välityksellä, joista hehkuu aitous, aito kohtaaminen....
Niin vahvana kirjoituksestasi huokui aitous, että tämän näin laitan, vaikka 'hullulta' tuntuu.  Cheesy

 smitten   Smiley

 Cool Minulla on aika vahvat energiat.

Hauska tutustua Mirjam. Ja mukava kuulla, että joku arvostaa vielä tuota aitouttakin nykyään ihmisissä.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 05.11.2005 20:36:04 »

Lainaus
Cool Minulla on aika vahvat energiat.

Hauska tutustua Mirjam. Ja mukava kuulla, että joku arvostaa vielä tuota aitouttakin nykyään ihmisissä.
Lainaus

Kiitos samoin!  Smiley

Minulle aitous on arvostettavimpia 'asioita' elämässä aina ollut. Aivan sama mitä on, kunhan on se mitä on.
Oikeastaan minusta se on avain, olla tässä hetkessä ja nyt. Ja kohdata kanssakulkijansa aidosti.

Joten oikein Iloista jatkoa Sinulle!
 Smiley
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #25 : 06.11.2005 19:31:42 »

Hei kanssasisar sillä itse olen myös saman ongelman kourisa ollut jo kauan,tilanne ei tunnu aukenevan eikä muuttuvan.Luulen tietäväni sun tuskan ja epätoivon tunteen.
Lohduttaa haluisn oikeesti vaikkakaan en taida osata sitä taitoa olleskaan.kuiteskin iso rutistus ja suuri määrä tsemppiä,luulenpa että pakostakin asiat joskus jollain tavalla järjestyy...niiden on pakko  smitten
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #26 : 06.11.2005 19:37:32 »

Nyt on kyllä niin paha olo, ahdistaa, itkettää ym ym... En tiedä mitä tekisin...idiot2
Ole, tunne, kuuntele pahaa oloasi silläkin on sinulle jokin viesti. Ja muista se on ohimenevä olo, voi kestää tämänpäivän ja huomisen tai viikon mutta elämänmitassa lyhyen hetken. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, eikä varsinkaan pakottaa itseäsi mihinkään angel
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: