Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevat merkit  (Luettu 35167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 23.04.2012 12:22:30 »

Täälläkin liikkuva ideaalinen palopuhe Grin
Ja valloittava,, hih <3
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #16 : 25.04.2012 20:02:27 »

nouseva kaksonen
Nokkeluutta, sanavalmiutta, elohopeamaista nopeutta, kameleonttimaisuutta ja uusia ideoita pullollaan voi nouseva Kaksonen pikapikaa laittaa pään todella pyörälle.
Ajattele vaikkapa tv-sarjan Nannyä, joka on nopea ajatuksissaan ja rempseä otteissaan sekä häkellyttävän sanavalmis. Hän pukeutuu monivärisesti, iloisesti ja vaihtelevasti. Hänellä on monta rautaa tulessa ja hän on kuin kotonaan mitä erilaisimmissa tilanteissa.
Nouseva Kaksonen vaihtaakin sulavasti ja luontevasti vaikkapa farkuista iltapukuun. Urbaani elämä, nopeasti vaihtuvat tilanteet ja kokeellisuus ovat hänen valttejaan. Toinen hyvä esimerkki nousevasta Kaksosesta on Jukka Puotilat Show, jossa hän vaihtaa roolia kuin paitaa.
Sujuva erilaisten hahmojen juoksutus läpi kuvaruudun onkin nousevaa Kaksosta parhaimmillaan! Huomiota nousevan Kaksosen kannattaa kiinnittää keskittymiseen ja ajoittaiseen hermostuneisuuteen lukuisten ideoittensa keskellä.  Shocked
 
Kyllähän tämä jotenkin paikkansa pitää...   Cheesy
Hmmm....kyllä mulla ideoita nousevana/kuu kaksosena on se vaan sitten on eri asia,että osaanko tuoda ideoita esille.Olen kyllä tunne-elämältäni todella ailahteleva,herkkä ja hirveä stressaaja.Keskittymiskykyä mulla ei oo...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #17 : 28.04.2012 11:51:52 »

Miusta nämä nousevat merkit ilmenee hiukan perinteisestä poikkeavalla tavalla.
Tutut nousevat kaksoset ovat kyllä melkoisen viehättäviä. Eivät välttämättä ulkoiselta habitukseltaan mitenkään missejä, mutta jokin seuramiehen/naisen valovoima heissä on. Karismaa kaiketi.
Vaaka taas näyttäytyy enempi silmiini sellaisena seuran mukaan tyyliä vaihtavana tyyppinä. Vaikutteille altis. (Itsekin nouseva  vaaka ja omasta mielestäni ollut oikein hyvässä seurassa..) Cool
 pluto nousulla ehkä tekee sen, etten ole koskaan oikein piitannut siitä mitä muut ajattelevat minun pukeutumisestani.
Vaakamaista on myös pitkät helmat ja tukka. Tietty Laura Ingals-look.

Kauriin tunnistaa myös helposti noususta. Olemuksessa on tiettyä veistoksellisuutta, luisevaa kovuutta. Itseasiassa kauneimmat tuntemani naiset ovat nousultaan kauriita. Kauneus linkittyy heillä juuri siihen itsensä kantamiseen ja omanarvon tuntoon. Nousevat ravut joita minä tunnen, ovat pienikokoisia ja isotissisiä.

Yleensä nousumerkki on helppo bongata. Useinmiten joku haju on ensivaikutelmasta lähtien mikä saattaisi olla nousussa. Todettakoon että mikäli nousulla on jokin planeetta, sen vaikutus puskee merkin ohi ja itse ainakin aistin planeetan energiat eleissä, olemuksessa ja vuorovaikutustavoissa ennen merkin energiaa. Näissä tapauksissa nouseva merkki saattaa olla paljastuessaan melkoinen ylläri.

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #18 : 29.04.2012 15:38:12 »

Lainaus
nouseva kauris
Kunnianhimoinen, eteenpäin pyrkivä ja vastuuntuntoinen nouseva Kauris ihastuttaa asiallisilla ja jämäkillä kommenteillaan. Nouseva Kauris on kuin näyttelijätär Catherine Deneuve, kestävän kauneuden kuningatar. Tai oletko seurannut Chicagon lääkäreitä? Kate Austin ylilääkärinä on kuin ilmetty nouseva Kauris: kunnianhimoinen uranainen, joka ei vähästä hätkähdä. Nousevana Kauriina sinuun myös mitä ilmeisimmin luotetaan. Sinun kannattaa olla valmiina ottamaan vastaan isojakin projekteja ja organisointia vaativia tehtäviä, sillä ne ovat suorastaan alaasi. Kunnianhimoa pitäisi riittää, sillä tällä asetelmalla kannattaa tähdätä korkealle! Haasteinasi ovat tietysti työnarkomaaniuteen viittaavat teemat sekä turha aikuismaisuus - sinun kannattaakin pitää mielessäsi, että välillä pieni leikkimielisyyskin on elämässä paikallaan!

No jaa, kai tuo aika hyvin pitää paikkansa, vaikka ei mikään kaikenkattava sepitys olekaan. Onneksi mulla on sentään  kuu ja  venus Kaksosissa, ettei tuo leikkimielisyys täysin puutu. Ehkä sitä on joskus liikaakin...  :Smiley

Lainaus
Kauriin tunnistaa myös helposti noususta. Olemuksessa on tiettyä veistoksellisuutta, luisevaa kovuutta. Itseasiassa kauneimmat tuntemani naiset ovat nousultaan kauriita. Kauneus linkittyy heillä juuri siihen itsensä kantamiseen ja omanarvon tuntoon. Nousevat ravut joita minä tunnen, ovat pienikokoisia ja isotissisiä.

Tuo sangviinikon kommentti kummasti piristi, välillä kun en pidä itseäni ollenkaan kauniina - mutta myönnän, että teksti osui aika nappiin. Luulen, että iän myötä tuo omanarvontunto vain kasvaa, en sitten tiedä onko aina edes hyvä asia - vertaistaan kun on vaikea löytää, näin parisuhteen kannalta ainakin  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 15:39:55 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #19 : 09.05.2012 08:30:24 »

Nousukauriina kuulen usen edellämainittuja lausuntoja jopa tuntemattomilta ihmisiltä.
Loppuunpalaminen työelämässä oli raju. Suvussani olen ainoa luiseva kummajainen.

Vielä nykyisinkin, kuuskymppisenä luullaan nuoremmaksi. Mielestäni se johtuu
kokemuksistani ja siitä että tiedän mikä olen eli kuljen omaa tietäni.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #20 : 09.05.2012 12:47:04 »

ilmeisesti tämän leveysasteen yleisempiä, valovoimainen estradilla viihtyvä nouseva Leijona.

Eipä niistä taida olla mitään taulukoita tehtynä ja varmaan harvaa kiinnostaa sellaisen tutkiminen.  buck2
Mulla on vielä pieni otanta vuosikymmenten konkareihin mutta jännästi Leijona ja Jousimies kyllä usein tulevat
nousulla vastaan. Jousimiestä on vielä pidetty vähän harvinaisempana täällä mitä olen kuullut mutta mulla niitä
tulee kyllä koko ajan vastaan mutta monet ovat lapin suunnalta joten ehkä tuttavapiiriin vaan tulee enemmän tiettyjä..

Jostain syystä Kanadan suunnalta on tullut vuoden aikana Skorpioni nousuja ja itsekin olen niin jokin yhdistää tänä vuonna
eli jollain tavalla samankaltaisuus tai tarve elämäntilanteessa voi myös tuoda tiettyjä nousuja lähelle silloin kun tarvitaan
sillä veikkaan etteivät nämä kaikki jää pysyviksi ystäviksi.

Suomessa taas viimeisen vuoden aikana on tullut monta Jousimies-Vesimies-Rapu- nousua ystäväpiiriin ja tosiaan Jousimiehiä
on todella monta joten tuntuu olevan yleinen ainakin tänä vuonna minun kohdallani  idiot2

Olettekos huomanneet, että jotain nousuja tulee luoksenne tänä vuonna yllättävän paljon ? Mulla on tuo Jousimies melkeen
jokapäiväinen jo niin olen sen vuoksi alkanut miettiä miksi näin Smiley

Kuka tietää, en ole itse ajatellut ainakaan lähteä minuutti minuutilta katsomaan mikä merkki nousee eniten vuodessa  2funny


 angel
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #21 : 09.05.2012 12:53:36 »

Nousukauriina kuulen usen edellämainittuja lausuntoja jopa tuntemattomilta ihmisiltä.
Loppuunpalaminen työelämässä oli raju. Suvussani olen ainoa luiseva kummajainen.

Vielä nykyisinkin, kuuskymppisenä luullaan nuoremmaksi. Mielestäni se johtuu
kokemuksistani ja siitä että tiedän mikä olen eli kuljen omaa tietäni.

Loppuunpalamisen myötä olet varmaan myös oppinut etsimään laskusolmusi vastapäätä
eli sitä noususolmusi merkkiä kun sitä kohtihan tässä elämässä pitäisi mennä.

Sehän on ihanaa kun luullaan nuoremmaksi mitä onkaan, onneksi olkoon!!   smitten

Mikä muuten onkaan sinun salaisuutesi tuohon nuorekkuuteen, jumppa vai puutarhassa työn
ääressä nautiskelu vai Huh

-M-
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #22 : 09.05.2012 16:32:22 »

Joo ei toi askendentti vaaka ihan nappiin mee mun kans. Kato Vegan ja sangviinikon jutuista tunnistin itseeni. Mulla myös pluto nousulla, ehkä vähän sellanen Ingallsin Laura gone bad Grin Sävy sävyyn-juttu sopii muhun, mutta ei aina jaksa kovin tarkkaan pukeutumista miettiä. Naisellisuus on se juttu. Taiteellisuus myös usein liitetään askendentti vaaka:an, sitä löytyy. Toisten huomioon ottaminen tulee luonnostaan, itsekäs käytös saakin mut useimmiten raivon partaalle. Otan ihmiset yleensä ystävällisesti vastaan ja siitä edetään sitten hyvässä hengessä tai ei, riippuen toisen käytöksestä. En sanois, että tuun toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, hihat voi aika äkkiä palaa.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #23 : 09.05.2012 21:18:53 »

 vaaka askendentti tuo emotionaalisen kontrollin ja tasaisen luonteen värityksen. Tarkoitus käsittääkseni on se, että omaksuisi tekijöitä jotka yllyttäisivät hallitsemaan energian, emotionaalisen puolen ja ajatuksen koska näin ei olisi tapahtunut aiemmissa elämissä, ken tietää.. 

Onko tuo sitten se syy miksi Vaaka nousuiset usein hallitsevat ja toisaalta välillä suovat meille emotionaalista energian räjähdystä mikä usein saa meidät ihan ymmälleen, että mikä sille nyt tuli koska mikään ei näytä selittävän mielialan äkillistä muutosta.

Tämä on kyllä nousu joka tuo hienostuneisuutta, tyylikkyyttä, taiteellisuuttakin mutta myös päättämättömyyttä.

Vaaka nousuihin olen itse törmännyt harvemmin niin aika kiva kun sinullakin tuota Skorpionia on, että moi vaan  :Smiley

Ja vielä kaiken lisäksi akselin tuntumassa Pluto, melko Plutoninen Vaaka nousu, vieläkö se olisi loppuasteissakin..   Cheesy

-M-
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #24 : 10.05.2012 13:32:28 »

Mulla ainakin on vaakanousuisena tämän elämän yhtenä oppiläksynä se ettei toisten ihmisten liiallinen huomioon ottaminen ole hyvä juttu  Wink
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #25 : 19.05.2012 22:15:58 »

Joo ei toi askendentti vaaka ihan nappiin mee mun kans. Kato Vegan ja sangviinikon jutuista tunnistin itseeni. Mulla myös pluto nousulla, ehkä vähän sellanen Ingallsin Laura gone bad Grin Sävy sävyyn-juttu sopii muhun, mutta ei aina jaksa kovin tarkkaan pukeutumista miettiä. Naisellisuus on se juttu. Taiteellisuus myös usein liitetään askendentti vaaka:an, sitä löytyy. Toisten huomioon ottaminen tulee luonnostaan, itsekäs käytös saakin mut useimmiten raivon partaalle. Otan ihmiset yleensä ystävällisesti vastaan ja siitä edetään sitten hyvässä hengessä tai ei, riippuen toisen käytöksestä. En sanois, että tuun toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, hihat voi aika äkkiä palaa.

Oliko sulla Pluto Vaa'assa vai Skorpionissa? Onko myös aurinko aspect_con pluto pluto skorpioni nousussa? Muistan että meillä oli jotain karttojen vertailua samojen asetelmien takia mutta sulla oli muistaakseni  aurinko aspect_con venus Skorpionissa, ellen muista väärin.

Yksi mun kaveri väittää että muistutan sitä Kellopeliappelsiinin tyyppiä, vaikka en mä kyllä missään helvetin haalareissa ole kulkenut sitten penkkareiden. :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #26 : 19.05.2012 22:33:50 »

Mäkin kuulemma näytän siltä kellopeliappelsiinin hepulta  2funny
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #27 : 20.05.2012 21:06:35 »

Osaako joku kertoa jotain nousu neitsyestä?  Smiley Itsellä aurinko-leijona, nousu-neitsyt ja kuu-oinas.
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #28 : 20.05.2012 21:34:38 »

Mäkin kuulemma näytän siltä kellopeliappelsiinin hepulta  2funny

Meidän lienee siis syytä varata aika lähimmälle plastiikkakirurgille... crazy2
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #29 : 20.05.2012 21:37:08 »

Leijonaharjainen,

kyselit nousumerkistäsi mutta kirjoittelenpa noista kaikista kun ne siihen iskit..

Aurinko Leijona on dramaattinen ja esiintymishaluinen sekä lojaali ja reilu.
Synnynnäisenä johtajana olet melko omavaltainen. Olet valmis antamaan muille
melkein mitä vain kunhan he vain osaavat pyytää oikealla tavalla.

Kuu Oinaassa taas on nopea ja lyhytjänteinen. Halu kokeilla kaikkea uutta.
Mikäli arki muuttuu liian kaavamaiseksi se ahdistaa sinua koska rajoittaa
vapauden tunnettasi. Tästä syystä rauha ja hiljaisuus hermostuttavat sinua.
Sinun tulisikin olla riittävän aktiivinen jotta energiasi ei purkaudu negatiivisesti
muihin ihmisiin. Olet hyvin suorasukainen ja puhut suusi puhtaaksi suuttuessasi.
Lepyt kuitenkin nopeasti mutta et pidä jankuttamisesta. Kaipaat lähellesi ihmistä
joka ei hermostu aivan pienistä. Et anna kenenkään vaikuttaa elämääsi liikaa.

Nouseva Neitsythän on hyvin asiallinen ja usein antaa kuivan viileän vaikutelman.
Neitsyt on ujo ja arka tutustumaan uusiin ihmisiin kun pelkää tunteiden osoittamista.
Tämä asetelma tekee ihmisestä velvollisuudentuntoisen ja sen myötä voikin olla
hyvin kriittinen koska arjen pitää hänen mielestään sujua tyylillä.
Järkevä ja rauhallinen asennoituminen hankaliin asioihin vaikka muut olisivat
epätoivon partaalla niin tämä merkki pitää hermot kasassa koska luottaa siihen,
että vaikeuksista selvitään sitkeän työnteon ja ahkeruuden avulla.
Siis hyvin tarkka ja järjestelmällinen merkki, tämän merkin tulisikin muistaa,
että elämässä on muutakin kuin arki!

PS Nousumerkkisihän on se osa sinua mikä sinusta näkyy useimmiten ulospäin.

-M-
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: