Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioni mies  (Luettu 4147 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
scorpionlife
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 27.02.2006 22:33:59 »

Joo skorpioni ja nouseva merkki kaksoset.  Alkoi kovasti kiinnostamaan nämä asiat kun pikaiset tulkinnat tuntuvat osuvan hyvin kohdalle.
Täytyypä jatkaa tutkiskeluja..
tallennettu
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #1 : 27.02.2006 23:06:17 »

Kiinnostuin heti!  Smiley

Kun olet mies(vai oletko?) ja jännästi "toisinpäin" merkeiltäsi kuin soulmateni, joka on Aurinko-Kaksonen ja Nousu-Skorpioni. Ehkä hämmästyit Shocked, mutta syy on se, että tuo soulmateni on niiiin salaperäinen, ettei hänen luonteensa mysteerio tunnu aukeevan vieläkään, vaikka ollaan tunnettu yli 10 vuotta - en ymmärrä MITEN se on mahdollista. Vaan johtuneeko Kaksos-Skorpioni-yhdistelmästä, että pintapuoli on hyvinkin avointa, mutta kun aletaan puhella syntyjä syviä, niin sanat muuttuvat harvemmiksi ja ERITTÄIN harkituiksi. Onko susta sanottu tällaista? Kerrotko mielelläsi mitä todella ajattelet ja tunnet?
Itse olen ehkä liiankin avoin...ainakin tuttujen kanssa. Liittyneekö Rapu-Aurinkooni/Merkuriukseeni, joka on turvallisuushakuinen, mutta sitten toisaalta, kun Aurinko+Merkurius ovat kumpikin 10.huoneessa? Se huonehan on "julkisuushakuinen" - siis asioita ei kestä olla sanomatta(sopivan henkilön ja tilaisuuden tullen). Myös Kuuni on 10.huoneessa, vaikka onkin Kaksoset-merkissä. Sekin ehkä saattaa lisätä tuota puhumisen tarvetta...ETENKIN tunteista.

No, tässä ei nyt ole tarkoitus alkaa puhua minusta, vaan mielenkiintoisesta Kaksos-Skorpioni-yhdistelmästä... Tervetuloa vaan muuten astrologian ihmeelliseen maailmaan Smiley Monesti minuakin ihmetyttää, että miten kummassa se ja se voikin pitää niin hyvin paikkansa ja moni asia on selkeentynyt planeettojen, huoneiden ja aspektien avulla. Lisäksi moni asia on jäänyt ja jääkin myös selkiintymättä - mutta sellainen elämä on, ja pitääkin kai olla.

Kaikkea hyvää sinulle Smiley
tv. Onerva
tallennettu
scorpionlife
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 27.02.2006 23:53:44 »

Tervehdys Onervainen! Kyllä mies olen ja lisään tähän vielä mitä tämä pikatulkinta kertoi:
Aurinko skorpionissa, kuu kaksosissa, merkurius skorpionissa, venus vaa'assa, mars leijonassa.
Tunnen itsekin olevani salaperäinen/mystinen  ja on sanottu että musta ei saa mitää irti ku en helpolla puhu syvimpiä tunteitani ja ajatuksiani. Kavereidenkin kanssa puheissa usein harkitseva, vaikea päästää ketään syvempiin ajatuksiin.

Jos joku viitsii tulkita lisää mitä nuo merkit tarkoittaa mun kartassa, olisi kiva kuulla lisää  Smiley
tallennettu
onervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2006 09:23:06 »

Hei scorpionlife!  skorpioni

Uso vaan, naisia mysteeriot aina kiinnostaa - siksi kai aina jaksamme sinnikkäästi yrittää porautua miehen sielunmaailmaan Smiley Vaan kunhan se oiiikea tiellesi tupsahtaa, niin eiköhän ne sanaiset kannet sullakin ala omasta tahdostasi aueta, kun on tuo Kuu sullakin Kaksosissa...muutenkin vesimerkki on edustettuna kartallasi paljonkin, niin tunnepitoiset asiat ovat varmaankin lähellä sinunkin sydäntäsi - siihen vaan tarvitaan se OIKEA ihminen, joka on luottamuksesi arvoinen. Eikös vaan?

Minä en ala siun päätäsi tulkinnoillani sekoittamaan, mutta jos sua kiinnostaa ottaa omasta kartastasi selkoa, niin kirjastosta löytyy monia hyvä opuksia (mm. Raimo A.Nikula: Astrologian ihmiskuva - hyvin kattava ja selkeä kirja perusasioista) ja jos joskus kiinnostaa pyytää oikealta astrologilta tulkinta, niin tässä esim. Suomen Astrologisen seuran astrologilista:
http://www.saunalahti.fi/astrolo2/astrologilista.htm
Itse olen mieltynyt listan jäsenistä erityisesti Marianne Metsäliljaan, mutta jollekin toiselle tietty joku toinen tuntuu itselle sopivammalta. Mariannea ainakin suosittelen todella lämpimästi.

tv. Onerva- Onnin päivänä  Wink Olkoon päivänne onnea tulvillaan  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: