Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaspelkoinen vesimies!  (Luettu 3691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aqualeena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 27.10.2005 22:22:51 »

Moi,

ihmettelen vaan, pääsenkö ikinä oinaskammosta. Nouseva merkkini on vaaka, kuumerkki on kalat. Jotenkin törmään miespuolisiin jousimiehiin, oinaisiin, neitsyihin... Naisten kohdalla eivät merkit tunnu vaikuttavan.

Elämäni oli aika kamalaa oinaan kanssa, ei todellakaan kainalossa. Hellyys ei kuulunut arsenaaliin.

Onko kokemuksia?
 Undecided
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2005 11:45:19 »

Joo oinaat vaatii paljon tilaa ja aikaa itekseenkin. Ja sellanen liiallinen
hellyys alkaa ahistamaan  Embarrassed
Kattele sellasii oinaita joilla kuumerkki olis jokin lempeä merkki  smitten

Oinas73
tallennettu
Kirsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


hmmm...


Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2005 11:57:32 »

Minulla on puolisona oinas ja hän kyllä "vaatii" enemmän hellyyttä ja läheisyyttä kuin minä.  Smiley Hänen nousu merkki on vaaka ja vaaka löytyy myös kuusta. Kyllä noitakin oinaita löytyy joille läheisyys tärkeä.  Smiley
tallennettu

Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?

"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne."
Nyt on kokemisen aika.
Usva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2005 12:30:25 »

Tervehdys oinaspelkoinen vesimies.

Itse olen oinas, nousultani leijona ja kuultani neitsyt.  Haluan, toivon ja jopa vaadin paljon hellyyttä, jota myös runsaasti rakkailleni jakelen.   smitten

Mutta jotkut oinasmiehet ovat hyvin suoria kaikessa, sanoisin jopa, että he jättävät väliin kaikenlaiset hellyydet, joita pitävät "naisellisina hömpötyksinä".  Oinasmies ei ole helppo - hän on oman tiensä kulkija. Myöskin silloin kun noususta ja kuusta löytyy helliä taivaankappaleita.
Omasta kokemuksestani olen huomannut vetäväni puoleeni juuri sellaisia ihmisiä, joilta minun tulee oppia paljon peloistani. Juuri nämä ihmiset nostavat pelot esiin, joita joudun käsittelemään - halusin tai en.  Ja kun olen ne käsitellyt, nämä samat pelot eivät enää vaivaa  Smiley  eli sinun ei tarvitse enää sitten kohdata samanlaisia ihmisiä ja olo on helpottunut.

Tutki itseäsi, mitä pelkoja nämä tietyt merkit herättävät ja  juuri ne pelot nyt ovat niitä mitä itsessäsi on kyse käsiteltäväksi.

Tsemppiä tiellesi!

Usva
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: