Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris/vesimies  (Luettu 11839 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« : 06.04.2012 15:09:24 »

Hei, joillakin sivuilla sanotaan että kauriin aika on ad 19.1 ja joissain ad 20.1 kumpi on oikein, jos ihminen on syntynyt 20.1 onko vesimies vai kauris?
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2012 01:24:05 »

riippuu siitä mihin kellonaikaan aurinkomerkki vaihtuu ja minä vuonna.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2012 11:02:35 »

Vuodesta tosiaan riippuu. Oma tyttöni on 0 astetta  kauris ja muistan pähkäilleeni, että onko 0 astetta vähemmän kauris kuin esim 5 astetta. Sain vastauksen astrologilta aikoinaan, jotta 0 astetta mitä tahansa merkkiä on merkin perikuva.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3 : 29.04.2012 16:43:50 »

Aha. Merkin perikuva.
No mulla on sitten härän perikuva tuo yks muksu. Ja joo, on se. Ainakin typeryyteen asti ittepäinen!
Joskin omituisen äkkipikainen häräksi.
Mutta merkurius  oinas ja venus ja mars yhtymä kaksosissa voi kai tehdä sen  Huh
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.04.2012 10:26:07 »

Aha. Merkin perikuva.
No mulla on sitten härän perikuva tuo yks muksu. Ja joo, on se. Ainakin typeryyteen asti ittepäinen!
Joskin omituisen äkkipikainen häräksi.
Mutta merkurius  oinas ja venus ja mars yhtymä kaksosissa voi kai tehdä sen  Huh

 crazy2 Tell me about it,,,,=O
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2012 21:54:21 »

Aha. Merkin perikuva.
No mulla on sitten härän perikuva tuo yks muksu. Ja joo, on se. Ainakin typeryyteen asti ittepäinen!
Joskin omituisen äkkipikainen häräksi.
Mutta merkurius  oinas ja venus ja mars yhtymä kaksosissa voi kai tehdä sen  Huh

No juuh  knuppel2

Oinaan hallitsijana Mars tuplaantuu tietysti, sanavalmiutta, äkkinäistä oinasvirtaa riittää ja
tietysti vanhempana arvot voi olla kova sana kun yhtymä Marsiin niin tiedä vaikka hänestä vielä
kuultaisiin mikäli muukin kartalla tukee tietty mutta noilla eväillä jo voi olla melkoinen sanansaattaja Smiley

Voihan toki olla muitakin aspekteja mitkä kulminoituu vaikkapa kuvioiden kautta merkuriukseen tms
kun nyt en karttaa ole nähnyt..

En nyt tarkoita tällä mitään, kunhan mainitsen, että useinhan tuo venus mars yhtymä tuo kiinnostusta
samaan sukupuoleen.. jos et satu tietämään tuota niin auttaa suhtautumaan mikäli joskus kävisi niin.

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2012 22:17:23 »

Hm.
Hoksitkos että   venus aspect_con mars on  kaksoset Smiley
Ei luojankiitos oinaassa nekin  buck2

Meillä on periytyvänä näköjään tuo  venus aspect_con mars...pojan isällä, mulla, hällä ja sitten mun tyttärelläkin...ja tyttären isällä.
Ja myöskin monella mun lähipiirissä...ainoo on keskimmäinen poika, jolla sitä ei ole.

Joo, oon kuullu, että ko. yhtymä saattas olla merkki siitä että kiinnostuu samasta sukupuolesta...jotenkin jos se yhtymä on  kaksoset niin ajattelisin että se voi olla vielä todennäkösempää? Huone on 12  Huh

Todella haasteellinen lapsi. Lahjakas ja raivokas. Herkkä ja hurja.

http://www.astro.com/tmpd/ccdofileiSTeop-u1316425018/astro_2gw_02_anonymous.69205.11809.gif

En tiä osasinko liittää kartan?




tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #7 : 04.05.2012 01:26:31 »

Juu, itseasias luin kuumeessa niin pää kääns virkkeen lopus kaksosenkin oinaax, sorppa, vähän niinku ois merkurius perääntymäs vaikkei olekaan mut olo on kyl just sen mukainen Smiley

Niin Kaksosissa mutta opposoi Plutoa, neliöi Jupparia ja yhtymässä myös Lilith niin voi olla melko vaikea asia käsitellä jos alkaa tuntea jossain vaiheessa kiinnostusta sillä pään sisällähän jotain ajattelua samaa sukupuolta kohtaan on yleensä jollain tasolla vaikkei seurustelisikaan samaa sukupuolta olevan kanssa.. Pluto tulee viemään kyllä syvälle ajatteluun kun on kärkenä Yodille.

ASC Rapu, elämän tarkoitusta kun ajattelee niin hänen kohdallaan korjataan hoivaamiseen liittyvää asennetta kun sitä häneltä olisi siis puuttunut tai ovat muuten olleet riittämättömiä. Minäkuvassa on ns. kodinrakentaja siis. Näin syvällisesti ajatellaan askendenttien olevan edellisten elämien karmaa tuotuna tähän elämään, mun korvissa ainakin tuntunut ihan luonnolliselta mutta sitähän ei voi kukaan tietää..

Aurinko itsessään on kriittisessä 0 asteessa joten se tuo oman särmänsä karttaan koska jos mietit miten voimakas on niin siitä tulee energiaa myös tuohon merkuriukseen ja Kuukin on vieressä.  crazy2

Kuu tuo halun olla esillä ja elinvoimaa riittää tuolla yhtymällä ja vaikka miten priiskuisi äidille niin hän on kuitenkin aika hyvässä tasapainossa tämän ansiosta itsensä kanssa.
En yhtään ihmettele kun hänen Kuunsa on 11 huoneessa jos sinusta tuntuu siltä ettet ymmärrä häntä koska tuo viittaa siihen, että naiset ovat hänelle olleet vihamiehiä ja äitiinhän niitä puretaan koska syntymäkartalla Kuu edustaa myös äitiä..
Ja muista tuo hänen Neptunus neliöaspekti kun ei tuolla ole kovin helppoa löytää tasapainoa kun Neptunus luo haaveilua, mielikuvitusta ja tuo arkuutta / laiskuutta ja vaikeutta toimintakykyyn eri tilanteissa . Ei kovin helppo tuo Neptunus aina, varsinkaan jos osuu herkille pisteille transiitit.

Noususolmu Härässä, suuntana siis käytännöllisyys ja asioiden konkretisoiminen kun sitä on aiemmin laiminlyöty. Nautinnonhalu nousee liian usein pintaan ja tarve onkin kehittää tietoisuutta rajoista, oman arvon tuntoa, kärsivällisyyttä, omien ja muiden ihmisten tarpeiden kunnioittamista eli siis löytää henkinen tasapaino tuossa. Maallisuuteen vie poikaa, vaikka paljain jaloin ulkona saa hänet lähemmäs maan energioita..  coolsmiley

Uranus Kaloissa 10 huoneessa; viittaa vähän nerouteen mitä me muut ei ymmärretä, jollain tavalla aikaansa edellä ja tietysti levoton mutta mitään keinottelua millään tasolla tuo ei suvaitse joten kauheesti ei riskejä kannata ottaa kun tämä asema tuo myös muutoksia ja menetyksiäkin työpaikkojen suhteen.  uglystupid2

Saturnus 12 huoneessa on aika vahva kun Kalamaiseen tapaan ottaa kaiken itseensä koska kontrolloi itseään kun Saturnushan tuo rajat ja se myös vaikeuttaa sosiaalista elämää. Jos uskoo entisten elämien karmaan niin tämä yhtälö on juuri sitä itseään koska viittaa raskaaseen edelliseen elämään jota yleensä konkretisoi sairaus ja yksinäisyys minkä vuoksi nykyinen persoonallisuus kantaa alitajunnan alla haavoja. Voi siis olla fobioita, kompleksin omaista käyttäytymistä mitkä voi saada selityksensä itse Saturnuksen asemasta. Tällä asemallahan on myös se tarkoitus, että voi esiintyä terveydellisiä vaikeuksia mm immuunijärjestelmässä joten kaikki ne purkaukset olisi hyvä käsitellä ja yrittää selvittää mistä sillä hetkellä hänen paha olonsa oikeasti tulee. Kun ne kaikki on käsitelty ja
hallittavissa niin elämä helpottuu. Tuo Rapu taas ilmentää omiin vanhempiin liittyvää ongelmaa joka pitää hyväksyä. Usein toinen vanhempi on poissa kotoa tai ei vaan ole kauheasti läsnä minkä vuoksi nuoruudessa tällä asemalla omaksuu rajoittuneen käsityksen vanhemmista mikä usein seuraa myös aikuisikään ja voi aiheuttaa jonkinlaisia negatiivisiä piirteitä tässä elämässä.
Karmaa tulkitsen niin, että Saturnuksen ollessa 12 huoneessa Ravussa oletetaan, että aiemmassa elämässä on toimittu itse niin, että pitää samoja asioita kokea olemalla itse samassa tilanteessa.
Nämä on niitä karmallisia elämän välttämättömyyksiä, en tiedä sinusta miltä kuulostaa mutta itse olen kokenut niin, että monien kartoilta löytyy karman asiat kartoilta neliöaspektien muodossa  siinä mielessä mitkä ovat ne kovimmat koetinkivet niin saturnuksen kuin solmujen myötä  tickedoff

Saturnus - Kuu  ja kärkenä Pluto niin kaikki liittyy kaikkeen ja Pluto on tärkeä palikka jotta löytää elämänlangan arjessa, siinä on paljon opittavaa mutta kun sen löytää niin siitähän se elämä sitten alkaa surajata aikuisena kun sen oikein oivaltaa. Smiley
Se on jännä miten paljon kartalta löytyy asioita, tässä nyt pintaraapaisua kun aloin miettimään tuota äkkipikaisuutta kun pisti ensimmäisenä ASC Ravun ja Saturnuksen/Solmun jälkeen silmään tuo Chiron opettaa 8 huoneen Kauriissa varmasti asiat mitä on syntymälahjana saanut.

Ihmetteletkö vielä karma-aspektilta tuntuvia samoja aspektejanne, sitä sitten koulutetaan entisten ja nykyisten elämien tekoja kun aika selvästi se lapsen kartalta tulee esiin..

Helpottaisko tämä äkkimulkaisu kun tuota lasta on ihan pakko ymmärtää kun miettii ettei hänen elämäntehtävänsä ole aina ihan helppo noilla aspekteilla kun on vähän hankala löytää maanläheinen tasapaino Smiley

Mulla on Chiron Oinaan kärjellä niin mun kohtalo on keskittyä astrologiaan kun sitähän tuo asema juuri tarkoittaa ja toivonkin, että tämä auttoi sinua jollain tavalla ymmärtämään hiukan muutakin kuin normaaleja perusaspekteja kun ne miusta selittää karttaa aika hyvin. Carpe diem!

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #8 : 04.05.2012 08:31:14 »

Suuri kiitos minsa vaivannäöstäsi  smitten

Juu, lapsella on muutenkin tosi paljon asioita jotka kuplii tuolla syvällä pinnan alla, ne sieltä purskahtelee esiin millon mitenkin, mutta niihin on hankala päästä käsiksi kenenkään, hänestä itsestään puhumattakaan :/
Ja mikäli hän kiinnostuu vastakkaisesta sukupuolesta ja taistelee asian kanssa, niin on kyllä annettu siihen asiaan oikea äiti hälle, joka tukee ja kannustaa kyllä. Mikäli se äidille asti tiedoksi koskaan tuleekaan :/

En oo törmännytkään siihen, että ASC olisi edellisten elämien karmaa tuotuna tähän kertaan, mutta juu, se on tosiaan järkeenkäypää.

Halu olla esillä. Se on tosiaan vahva, poika on luonnonlahjakkuus olemaan estradilla Smiley
Kuten myös ihan perus huomionkipeys voimakas.

Ja naiset vihamiehiä...musta tuntuu usein, että pojalla on just mua vastaan hampaankolossa jotain käsittämätöntä. Syyttää minua. Ja siis jos syyttää asiastakin, niin syyttää ihan perus oletuksenakin äitiä kaikesta :/ Tosin, en tiedä mikä osuus tässä on sillä, että isä mustamaalailee kaikenlaista pojalle.
Neptunus  aspect_squ  kuu on myös mulla itsellä, ja se on ollut todella hankala läksy :/

No nih, poika tarvitseekin paljon maata, tekemistä, luontoa, liikkumista...muuten hänen levottomuutensa pahenee entisestään.

Tuota uranusta kympissä oon ittekin kattellu, että mitä mahtaa olla poika isona? Smiley Vesimiestä ja kalaa siellä olis noiden uranuksen ja vestan kanssa, että liekkö sitten joku epävakaa taitelija elämä, luova visionääri vai mitä  :Smiley

Kaverilla on sosiaalisesti hankalaa nyt jo...oon aatellu, että nuorenahan se on vitsa väännettävä...josko tää törmäily lapsena auttais sitä sitten isompana...tai sitten se menee just toisin päin, että aiheuttaa niitä probleemeja :/
Ja fobiat. No, ei ole fobioita, mutta lapsi on hyvin pelokas välillä...kausittain nousee joku asia jota pakkomielteen omaisesti tuntuu pelkäävän...ja näyttää, että ihan ilman järkevää selitystä. Mutta, jos/ kun se nousee sieltä aiemmista elämistä, niin ei sille sitä syytä tästä näin löydäkään. Se menee sitten kyllä ohi, mutta läpi on menty kaupustelijat, tulipalot, ovien lukitseminen, epämääräiset hampparit, yksin olo ja ties mitä.
Tuo selvittäminen ja käsittely on työn alla, mutta todella hankalaa, kuten aiemmin sanoinkin...se kaikki tulee niin jostain.

Ja vanhempiin liittyy ongelmia hällä joo, äitiin ainakin noita mitä edellä tuli, ja isän, Saturnuksen, kanssa on juuri tuo että ei ole läsnä. Käytännössä ei ole ollenkaan.

Kunpas sitä vois helpottaa toisen askeleita, mutta kai se on vain tehtävä parhaansa, ja sillä mennään.

Pojan chiron istahtaa näppärästi mun lilith/ceres yhtymälle. Kuka siinä ketäkin opettaa ja miten. Ja tekee tuo asteroidi möltti haastellista aspektia mun plutolle ja MC:lle ja hänen auringolleenkin vielä Tongue
Sit muistaakseni meillä on ainakin tarkka   mun pluto  aspect_opp hänen aurinko synastriassa kanssa  buck2 Ja mulla on kyllä välillä ihan liiallinen over pover häneen nähden  Embarrassed
Ja tais olla että hänen plutonsa oli kovassa aspektissa mun  venus aspect_con mars

Tässä oli paljon hyvää asiaa, luen tätä vielä monta kertaa  smitten

Ja nyt tosiaan, että se on todella tärkeää käydä möyrimässä näitä asioita pintaan ja käsittelyyn, jotka sieltä raivareissa ja muussa käytöksessä tihkuu ilmoille Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #9 : 04.05.2012 10:29:48 »

Ja niin, onpa tuolla keskimmäiselläkin lapsella  aurinko sen nolla astetta  vesimies yhtymässä merkkari ja chiron. Hällä köllii kuu 12 huoneessa, että siellä on paljon pinnan alla hälläkin.
 
Veljekset kun ilvekset   Huh
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #10 : 04.05.2012 18:03:17 »

Ja nyt tosiaan, että se on todella tärkeää käydä möyrimässä näitä asioita pintaan ja käsittelyyn, jotka sieltä raivareissa ja muussa käytöksessä tihkuu ilmoille Smiley


Ehkä se on tarkoitettu niin, että Pluto ja Saturnus muokkaavat tuota alitajuntaista asiaa sitten kun aika on kypsä sille kun vähän siltähän se tuolla kartalla näytti olevan..

Juu askendentti on ihan yhtä merkittävä kuin aurinko ja kuukin kun kyllähän siitä selviää elämäntarkoitus mikä itseasiassa kartallakin näkyy, itse olen skeptinen entisiin elämiin mutta minkäs teet kun kartat tukee kyllä täydellisesti henkistä puolta  Shocked

Negatiiviiset asiatkin tämä skorppari miettii aina mustalla huumorilla kun skorpparihan tunnetusti kääntää mustankin valkoiseksi : ) Mulla itsellä Saturnus opposoi stelliumia jossa "hyvät" planeetat niin se tekee musta hyvän ihmisen vaikka kyllähän sitä tuo Saturnus tuntuu jos ihmiset yrittää hyppiä silmille, tosin niinhän sen pitääkin olla et omanarvon tuntu on jo tässä iässä hallinnassa.  2funny

Ei hän sua syytä, asiat vaan ehkä alitajunnassa kulminoituu niin noilla aspekteilla. Näytät vaan rakkautesi vaikka kuinka suututtaisi niin ehkä se ymmärrys silloin tulee et hän itse aiheuttaa sen.. Sitten vanhempana..  Embarrassed

No Kuu Neptunus neliö kulminoituu siihen, että naiskuva on hämärtynyt kun suhde äitiin on hämärtynyt niin sillähän se toki ajan kanssa helpottuu kun välttää kaikkea petollisuutta sillä sen kautta sitä kasvaa henkisesti enemmän jolloin kehitys muuttuu oikeaan suuntaan.. Itsepetos on varmaan kaikkein pahinta mitä opettelee, jos ajatellaan et eläisi vaikka miehen kanssa joka käyttää sua hyväksi siten et elää vähän niinku sun kustannuksella osallistumatta itse paljoo mihinkään niin sehän olisi itsensä pettämistä mikä siis myös lasketaan tähän pakettiin, näin havainnollistaen mitä tuo vois myös tarkoittaa kun petollisuus ja pettäminen on aika laajoja niin mieltää valehteluun, varastamiseen tms mutta tuollainenkin siis liittyy tähän.. Angry

Juu mielenkiintoista katsoa mihin itsensä suuntaa, haasteellinen kartta lapsosella mutta vahvuutta siinä on niin kyllä MClläkin paikka vielä löytyy kunhan tekee mitä tahtoo..

Oletko katsonut pojan karttaa missä huoneissa Pluto ja Saturnus menee, en saanut enää auki karttaa enkä nyt muista huonejakoa.. mietin vain mitä 4,7,12 huoneissa liikkuu ja yksi juttu mikä  kannattaa huomioida on pluton ja saturnuksen yhtymät. Jos sinulla ei ole ohjelmaa niin serennun sivuilta näet kyseisten planeettojen yhtymät neliöt ja oppositiot. Katsoppa sillä mikäli olis niin et pluto on lapsena yhtymässä niin sitten n20v ei tulekaan kuten yleensä jolloin ko. elämänsykli tuleekin vasta jotain 40v niin lähtee vasta saturnuksen aikaan 27 tai jotain... eli mieti elämänsyklit miten ne kartalla menee koska jos ei tule omilleen menoa niin siinähän rakastava äiti voi vähän avittaa et lapsi lähtee etsimään elämäänsä..  :Smiley

KARMA Saturnus on sellainen kun aspektit on sen mukaiset et ihan niin se on kuin pitääkin tuolla kartalla.. kun isä ei ole läsnä niin sitten sekin taas selittyi ihan oikein tuolla karmalla, jännä. Oppi-isähän tuo Saturnus on eli se kyllä opettaa..
Sun pluto siis iskeytyy hänen Yodilleen mikä hänen on opittava niin siinä sä koulutat ja hän oppii vaikka miten tuntuis olevan toisinpäin kun sulla palaa käämit  Shocked

Ainoo asia musta tuossa on se, että et ohjaa hänen tekemisiään liikaa, neuvoa voi sanoen mielipiteensä mutta niin et hän tekee omat päätökset kuten haluaa kun tekemällä oppii, vaikka sitten virheiden kautta. Siten autat häntä parhaiten. Ja lapsena tietty sinä määräät mutta  kun aikuistuu niin sitten tietyllä tavalla antaa etsiä omaa visionäärisyyttään jotta löytää niin itsensä kuin uranuksensa..

No juuri näin sen pitää mennä, sinä koulutat kun yrittää kouluttaa sinua, niin se vaan toimii karmana  tickedoff

 angel

-M-
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #11 : 04.05.2012 19:32:47 »

Hei, joillakin sivuilla sanotaan että kauriin aika on ad 19.1 ja joissain ad 20.1 kumpi on oikein, jos ihminen on syntynyt 20.1 onko vesimies vai kauris?

Olen samanlainen tapaus. Itseasiassa, jos olisin syntynyt 10 min. myöhemmin eli tasan klo: 18 (synt. pvä 20.01.) olisin ollut vesimies. Mutta koska synnyin klo: 17.50, olen kauris. Tietysti syntymävuodella on merkitystä, koska aurinko liikkuu eri vuosina eri aikoihin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #12 : 06.05.2012 22:20:22 »

MINSA Smiley

Hmmm.

 pluto peruuttelee nyt 7 asteen päässä pojan  DC:ltä, joka on 15 astetta  kauris...mutta siis syntymäkartan  saturnus on hällä 7 astetta  rapu siellä 12 huoneessa, joten ovat tällä hetkellä pluton kanssa  aspect_opp kolmen orbilla.

 saturnus taasen matkustaa viitoshuoneessa, ja on asteen orbilla oppositiossa syntymäkartan  merkurius

Siinähän heitä  Huh

Karma astrologiaan olen hinkunut perehtyä paremmin jo pitkään  :Smiley Tooosi mielenkiintoinen aihealue.

Mulla tulee omanarvontuntoa mm. laskusolmun muodossa, joka on kauriissa ykköshuoneessa...sieltä sitä tulee aika lailla mukana...aika lailla liikaakin  buck2  Mutta luultavasti tästä(kin) on ollu mulle iso apu kun oon käyny läpi tuota  neptunus aspect_squ kuu koulua...joka siis on ilmenny juuri tuolla hyväksikäyttävien ja väärinkohtelevien suhteiden alueella.


Mä en ihmettelis, jos tää elämä menis semmosta rataa, että lapsella on syy kokea, mikäli asiat niin kääntyvät, että äiti on petollinen...koska äiti ei muuta voi. Se on yksi vaihtoehto, joka voi tapahtua...tai olla tapahtumatta, mutta sopisi kuvaan. Ja kun tilanne on todella en muuta voi, se saattas vaikka olla kirjoitettu kohtalon kirjoihin...jaa, aika näyttää, niinkun toivottavasti näyttää sitten joskus pojallekin.

Tuo hommeli vahvistais sitä vaan, että äiti opettaa, eikä ihan niitä helpoimpia läksyjä, ja opettaa, vaikkei suurin surminkaan tahtoisi moisia kotiläksyjä lapselleen antaa  Undecided

Ja sit 12 huoneessa on nataalilla Venus 14, Lilith 18 ja Mars 19 astetta, että jos ajattelee tuota Venuksen seikkailua, niin siellähän se on...  
Ja miten en oo jotenkin aiemmin hoksinu että tuo Lilith on tuolla tarkasti tuon marssin kainalossa? huone 12 ja kaksoset, niin voisko tässä olla alttiutta itsetuhoiselle käytökselle, jota on pilkahdellut silloin tällöin  Huh

Ja mistä tuolta Serennun sivuilta tarkalleen näkee nuo planeettojen aspektit? Siis löydän kyllä kaikkea mielenkiintoista, mut siis  Huh
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #13 : 07.05.2012 01:38:44 »

MINSA Smiley     Hmmm.


Kuuhildasein,
vähän kenkuttaa kun kirjotin sulle vähän aikaa sitten pitkän pätkän vastatakseni tähän mutta pärskin vissiin liian pitkään niin yhtäkkiä se vaan hävitti kaiken kirjoittamani Smiley Mutta otetaan uusiksi, yritänpä muistaa mitä kirjoittelin..

Kun Pluto on DC akselilla tarkasti niin silloin luulisi jotain plutonista näkyvän. Tosin onhan se tälläkin hetkellä arjen huoneessa  ja akselin jälkeen ihmissuhdehuoneessa niin sitähän se silloin 'haluaa' muuttaa. Vahvin on kuitenkin silloin kun on suoraan akselilla eli se viikko kannattaa varmaan laittaa ylös niin muistat seurata onko jotain erilaista silloin havaittavissa..

Pluto kun opposoi Saturnusta niin silloinhan se toimii tiedostamattoman alueella eli nousevat jaksottaisesti vaan esille. Jotenkin tuolla on se tarkoitus, että asenteita ja ajattelutapaa muokataan jollain tasolla lähinnä kai hallitsemattomissa olevien tapahtumien osalta. Pluto muokkaa tällä hetkellä siis arkea ja tulossa ihmissuhdealueelle, siellä sitten voi tulla vastaan myös ns. vihamiehiä, niin se vaan on joskus tarkoitettu et yhteydenottojakin täytyy tapahtua. Mutta toisaalta ei se sitä tarkoita, että sitä pitäisi nyt alkaa pelätä. Se on vaan jännä miettiä mikä kaikki on mahdollista mutta olen sitä mieltä, että se tapahtuu mitä pitääkin. Suurin osa meistä kuitenkin osaa käyttäytyä, kuitenkin olen itsekin tavannut ihmisen jonka kanssa oli melkoinen show juuri sen vuoksi, että meillä oli Saturnus molemmilla vinossa Smiley Eli oli hyvin karmallinen kohtaaminen mutta taatusti opetti meille molemmille jotain.
Joten dont worry kun tieto luo joskus myös ihan turhaa ressiä, asiat tapahtuu juuri niinkuin on tarkoitettu, seuraa siis mielenkiinnolla milloin hän oppii pieniä asioita joista kasvaa suuri puro vielä jonain päivänä. Smiley Hän on vielä nuori.

Juu karma on tosi mielenkiintoista, olen lukenut siitä paljon ja edelleen yritän kaivaa lisää kun mulla tuo oppositio saturnus stelliumiin Smiley

Nousu 7 huoneessa taas tuo juuri sitä, että oppii elämään toisten kanssa kehittääkseen sosiaalisia taitoja, ongelmana vain on tietty se, että haluat harmoonista ja paljon rakkautta mitä taas ei oikein saa ilman kovaa työtä tuolla saralla. Siis nyt en tarkoita sitä ettei sua rakastettaisi vaan paremminkin sitä, että itse koet sen saamasi rakkauden vasta kun päästät irti tarpeesta saada hyväksyntää muilta ihmisiltä. Niin pieni asia mutta sinun kartallasi voi olla tehty vaikeaksi kun se kuitenkin on yläsolmu eli asia mitä kohti menet..
Ravusta jos palataan siihen laskusolmu 1. huoneeseen Kauriissa niin tietynlaista omanarvon tuntoa sinulla on juu tuon Kauriin myötä jo opittuna eli sisäsyntyistä mutta oletkohan nyt ajatellut tuon jotenkin epäedulliseksi sinulle kun musta tuo on pieni juttu kun lähinnä tuon nousun tarkoitushan on juuri tuoda omanarvontuntosi oikealle tolalle kun tuollahan usein etsii liikaa hyväksyntää muilta ymmärtämättä sitä, että tulisi arvostaa itseä ensin jotta muut voivat sitten arvostaa kun niinhän se on.. eli jos tuota et ole vielä oppinut niin sitten alat sanoa peilille minä rakastan sinua niin pian jo huomaat, että olet alkanut arvostaa itseäsi, sen jälkeen muukin lutviutuu.. kokeile oikeesti jos huomaat et tää hiukan ajatuksissas onkin just noin.. Vakuutan että ensin naurattaa mutta tee sitkeästi joka aamu niin pian huomaat ettei enää tarviikaan tehdä kun huomaat arvostavasi itseäsi eli et anna enää kenenkään hyppiä ns silmilles Smiley Siitä se lähtee !!!

Siitähän itseasiassa kumpuaa tuo hyväksikäytettävyyskin, antaa jonkun tehdä itselleen kaltoin jollain tavalla. En tarkota pahalla vaan varmistan, että ymmärrät pointit mihin viittaan Smiley Rakkaudella siis minulta tämä muistutus, että Sä olet arvokas Smiley
Jos tuli kyyneleet silmiin niin alahan tekemään töitä asian eteen sillä sinun pitää tykätä itsestäsi !!

Kai meidän elämille on määrätty tietyt asiat, ainakin ne tuntuu hyvin sopivan meidän karttoihin..
Älä nyt vaan ota kaiken maailman taakkaa kannettavaksesi, näitä on jännä tutkia mutta ei pidä antaa asioiden liikaa vaivata mieltä..

Sitten tuohon 12. huoneeseen, Venuksen arvot, Lilith mystisyydessään, Mars toiminnalla varustettuna. Onhan siinä aspektia kerrakseen.
Lilithistä sen verran, että sen kanssa vaikutusalue on yhtymä, neliö, oppo, puolitoistaneliö.
Venusaspekti tuo vapaamielisyyttä ja melkoisen railakasta elämää eli naisseura vaihtuu tuolloin vaikkakin ei siis aina kiintymystä löydy.
Marsaspekti taas voi olla itsehallinnan puutetta tai rakastumista ensisilmäyksellä mutta toisaalta voi myös sekunnissa katkoa suhteen.
Tämmöisiä juttuja siis. Onhan tuo 12 alitajunta vähän ns itsensä tuhoamisen huone mutta onhan siinä arvojen ja rakkauden planeetta venus mitä ei minusta huonoksi planeetaksi voi tuossa yhteydessä sanoa. Lähinnä Venus Mars tuovat sitä ihastumista. Älä sellaisia vaan mieti kun vahva kartta on mun mielestä hyvä itse henkilölle. Hakkaa päätään seinään mutta kun löytyy palikat niin et kuule vielä tiedäkään millainen työnero siitä kasvaa kun on uranus 10. huoneessa. Se varmaan jo nuorena haluaa olla edistyksellinen ja tehdä asioita eri lailla, auttaisko äitiä jos ajattelis ettet ehkä ymmärrä vaan sen kaikkia oikkuja siksi kun MCllä Uranus, sehän heijastuu kotihuoneeseenkin niin voihan se näkyä jo nytkin vahvasti hänestä tuo muutoshalukkuus Smiley Sehän voi olla sitäkin, että muiden on vaikea ymmärtää hänen ajatuksiaan kun hän on edellä aikaansa kun tuo vesimiesvaikutus.. onko siihen mitään aspektia muuten.

Pluto ja Saturnushan meitä opastavat oikeaan suuntaan ja sitähän se hänenkin kohdallaan nyt on ollut kun Pluto on arjen huoneessa 6. Smiley Tärkeä huone ja ajattele siltä kannalta, että hän käy läpi asioita joita monet käy vasta n 20v iässä eli hänellä on aika rankat ajat kun Pluto sisäisesti muokkaa hänen arjen toimintojaan, kukapa siinä ei pistäisi hanttiin sanallisesti rankemmin kun on  mars kaksosissa Smiley 

Tarkoitat varmaan kesän venustransiittia eli lähtee peruuttamaan 15.5.
6.6. Kaksosissa 15 asteessa joten laita ylös ja voit vaikka etukäteen katsoa mitä löytyy syntymäkartalta aspektissa 15 asteeseen, tarkin tietty 1-2 asteen orbi mutta käy pari astetta isompikin. Sitten vain tutkailemaan kun lyö 15 asteeseen. Se on tarkin missä maailmalla on edellisen kerran kolahtanut kunnolla joten sen vuoksi niitä asteita kannattaa tutkia kun Venus on Kaksosissa 15 asteessa tai ihan tuntumassa..  Mielenkiinnolla odotetaan tapahtuuko jotain jännää Smiley

Serennu.com sivustolla on TRANSIT FINDER, clickaa siis sitä niin pääset sivulle josta valitset  planeetan ja pääkohdan eli jos vaikka natalilla haluat tutkia uranuksen transiitit niin valitset uranus 12 astetta 14" härkää ja saat kaikki siihen kohdistuvat aspektit jne. Kokeile ihmeessä, se auttaa katsomaan esimerkiksi juuri onko pluto mennyt ohi jo lapsena kun mulla yhtymä 1-2 vuotiaana niin ei se ole ehtinyt tehdä niitä juttuja mitä olisi pitänyt mutta niin se on tarkoitettu et jotkut käy tietyt asiat eri lailla mitä yleisesti muut
tekee n 20vuotiaana Smiley

Tässä suoraan linkki siihen..
http://serennu.com/members/transitfinder.php

Pääsivulta löytyy paljon muutakin mutta tuota käytän enimmäkseen kun jokin mietityttää ja nyt unten maille Smiley

-M-
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14 : 07.05.2012 11:09:21 »

Kiitti taas Smiley

Tuo on NIIN  tickedoff knuppel2 kun teksti katoo jonnekin!

Juu, ei sitä parane murehtia ja kauhusta kankeena karttoja tuijottaa, kun se tapahtuu, mitä tapahtua pitää. Tässähän on se vaara, että alkaa kangistella kaikesta mahdollisesta jo ennen aikojaan, mutta jos sitä osaa suhtautua oikein, niin ei hätää Smiley

Juu, ymmärrän pointin Smiley
Mun   neptunus aspect_squ kuu kulkee ihan käsi kädessä tuon kuunsolmu asetelman kanssa. Vaikeimmat on läpi käyty, ja sen oman itseni arvostamisen ja rakastamisen oon löytäny, vielä on varmaankin pientä loppuhiontaa menossa näissä läksyissä. Kova "pää" mulla oli, mutta kyllä se meni perille, kun voimalla taottiin...likipitäen kirjaimellisesti, mutta ei ihan.
Ei minusta kuulostaa ollenkaan hullulta se että sanoisi joka aamu peilikuvalleen " Minä rakastan sinua" smitten Just noin en ole tehnyt, mutta hymyillyt itselleni peilistä, ja se toimii Cheesy Vaikka miten olis vaikeeta, niin se hymy tarttuu  Smiley

Mä oon vaan kiitollinen kaikesta, siitä, että oon voinu oppia tän itseni arvostamisen ja rakastamisen, jotta voisin oikeasti saada unelmat käymään toteen  Smiley Eihän sitä näin pysty näkemään, kuin täältä jälkikäteen katsellessa vasta  :Smiley
Rankka koulu, mutta mulle on annettu hyvät eväät sen läpikäymiseksi. Mm. Pluto ja Saturnus on ollu mun kavereina,  aspect_tri aurinko.

Jotenkin sopis hyvin kuvioon, että olis semmonen hulivili hummaaja naistennaurattaja tää poika isona  Undecided Taitaa olla sitä nyt jo  Tongue Ei kai siinä sitten, kun tarvii vaan pitää huolta seksivalistuksesta aikanaan  buck2

Mä en tiedä, oisko mulla kuitenkin kykyä ymmärtää ja jopa kannustaa tuota pojan Uranusta. Uranus mulla ascilla yhtymässä Jupiteriin, ja aurinko veskari ja nousu jouskari...en ainakaan rajota, jos ja kun tahtoo tehdä itse, omalla tavallaan ja eri lailla kun muut. Tietenkin kun tullaan siihen, että hän tahtoo tehdä jotain eri tavalla kun MINÄ, niin siinä sitten ollaan, mutta se on vaan mun haltsattava sitten.

No joo, onhan siinä neliön poikasia, pojan  uranus on 5 astetta  kalat, ja mun asc on 9 astetta  jousimies ja  uranus aspect_con jupiter on 8 astetta  jousimies ....ja lapsen Jupiter on sitten 9 astetta  neitsyt, että se on ihan napakka neliö.

Pojalla on yhden ja kahden asteen päässä tuosta 15 aseesta aika paljon tavaraa noiden  kaksoset olevien lisäksi...saapa tosiaan nähdä  :Smiley

No niin,kiitti.
Ittellä on ollu pluto  aspect_con lapsena. 0-1v
Ja oikeestaan se on kyllä mulla tehnyt just sen mitä monille vasta parikymppisenä...oon lähteny vanhempien luota.

Ja onpa tosiaan ollu pojalla 0-2v, syntyny 20pv niin 24 pv ollu ihan tarkka  aspect_con

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: