Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karman käsittelyä unen tasolla  (Luettu 5076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 05.04.2012 11:12:50 »

Tässä kyselin yhdestä unestani näkijäystävältäni ja hän sanoi että unen tasolla sovitamme karmojamme myös. Eli ei vain elävässä elämässä vaan myös unien aikana näitä käsitellään. Tämä oli minulle ihan uusi käsitys ja näkemys ja on ainakin selittänyt minulle todella monia unia. Sen olen sisäistänyt että tapaamme muita ihmisiä uniemme aikana ja teemme myös töitä.

Mitä mieltä olette? Oletteko huomanneet että käsittelette jotain karmaa jonkun unen kautta jonka muistatte?
« Viimeksi muokattu: 05.04.2012 11:22:29 kirjoittanut *Marie* » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2012 14:42:53 »

Toki unitasolla on aktiviteettiä jos jonkinmoista! Usein ajatellaan, että uni on vaan lepoa ja unet ovat pelkästään symbolisia opastuksia, mutta kyllä me käymme selvittelemässä asioita itsemme tai muiden kanssa nukkuessamme. Astraalikehomme on aktiivinen ja puuhailee tehtäviään samalla, kun kehomme ja mielemme nukkuu.

Olen tavannut kerran henkilön, joka harjoitti unijoogaa eli mielen tietoista hallintaa unessa. Unen aikana voi siis tehdä periaatteessa mitä vain energiaan liittyvää.

Usein meillä on tämä fyysinen elämä ja sitten toinen elämä, joka tapahtuu unimaailmassa. Voimme tehdä vapaaehtoistyötä, osallistua erinäisiin projekteihin, opiskella (muistan itse käyneeni kuuntelemassa luentoa), matkailla, tutkia universumia, lisätä tietouttamme, tavata läheisiämme missä he ikinä ovatkaan jne. Karman selvitteleminen ei ole mitenkään mahdoton ajatus. Karmahan on tilien tasaamista itse Itsensä kanssa ja sitä kautta tasapainon löytymistä. Miksei tätä voisi siis tehdä unien aikana? Vaikka mielemme ei ole siitä tietoinen, sielumme on ja sehän riittää coolsmiley

Ongelmatilanteissa on ihan hyvä pyytää apua unien kautta. Pyytää päästä jonnekin tiettyyn paikkaan tai pyytää apua jonkin asian selvittelemiseen. Sitä voidaan sitten työstää unitasolla. Ei mene aika hukkaan! Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2 : 07.04.2012 00:07:38 »

Tosi mielenkiintoinen aihe ja itsekin oon miettinyt samoja, kun unissa olen kohdannut mm. henkisiä opettajia. Ja yksi karmallinen kokemus nousi nyt muuten mieleen myös!
Unilta voi tosiaan pyytää vastauksia, mukavia unia, mitä vaan..Käydä ulkomailla.. smitten

Unimaailma on mullekkin toinen maailma, tää fyysinen maailma on sitten toinen.


e: OT: Tää mun viesti oli numerologisesti mestariluku eli 11. Jotain kertoo sekin, kun kyse on viestin sisällöstä. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #3 : 07.04.2012 11:17:48 »

Täähän nyt olikin mielenkiintoista  :Smiley

Nyt tulee mieleen esim. nää astrokokoontumiset, joita oon sillon tällön nähny...onko niissä sitten meneillään joku yhteinen projekti  Huh

Mutta että karmaa? No niin, on ihan helppo ajatus, että sitä astraalitaasolla käy vaikka jeesaamassa jotakuta, juuri niin kuin tälläkin tasolla voi olla tarkoitus  Undecided
Mutta tosiaan...miksi vaivautua inkarnoitumaan, jos sen karman voisi muutenkin setviä? Vai onko se vain taas osa tätä kokemusten monipuolisuutta, mitä haetaan?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 07.04.2012 12:39:09 »

Ymmärtääkseni kaikkea karmaa ei voi unien kautta selvittää, vaan ehkä enemmänkin pitäisi muotoilla asia niin, että valve-elämässä työstettävää karmaa voi selvitellä lisää unien aikana. Ei tarvitse vääntää hampaat irvessä vain valveilla ollessa.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #5 : 07.04.2012 12:42:20 »

Aivan. Eli hiukan niinkun lisätyökalu; semmoinen syventävä tekijä tuo unimaailmassa työskentely.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #6 : 12.04.2012 13:47:04 »

^^Järkeenkäypää. coolsmiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #7 : 12.04.2012 14:02:34 »

Ainakin viime yö toi jotain rauhaa olemukseeni, näin untakin Smiley Nyt on muuten ollut niin huono vaihe, että tästä se taas lähtee nousuun. Jos sitten unissa mielummin sovitan karmaani, kun se olisi mulle helpompaa Smiley Lienee turha toivo..
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #8 : 15.04.2012 20:51:36 »

Mä olen nähnyt viimeisen puolenvuoden aikana paljon unia entisistä poikaystävistä. Olen ajatellut, että puhdistan itseäni unien kautta näistä ihmisistä ja kokemuksista heidän kanssaan. Olen aina ollut sellainen "ajatusten sysääjä" valve-elämässäni. En halua ajatella huonoja asioita koska ne ovat niin kokonaisvaltaisia. Tämä ajatus karman puhdistamisesta samalla olisi lohduttavaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: