Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Välähdykset silmissä  (Luettu 9619 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« : 14.03.2012 21:41:32 »

Esim. nukkumaan mennessä ja laitettuani silmät kiinni näen yleensä pelkkää 'sumua'. Mutta joskus kun ajattelen jotain tiettyä henkilöä, silmissäni ikäänkuin 'välähtää' salama. Mistä tämä johtuu? En ole aikaisemmin kokenut tällaista, nyt yli vuoden ajan...Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2012 23:48:00 »


Riippuu vähän siitä mikä on taustasi näiden huuhaa-asioiden kanssa. Omaan korvaani tuo kuulostaa kolmannen silmän aktivoitumiselta ja henkisten kykyjen heräilystä. Hankala näin tältä istumalta tarkemmin sanoa. Mutta eipä tuosta kuule kannata sen enempää huolestua tai pelästyä Smiley

Jos kertoisit vähän yksityiskohtaisemmin tuosta välähtelystä ja muutenkin tämän asian taustoista? Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2012 08:14:00 »

Sanotaan näin, että uskon jonkun verran huuhaa-asioihin. Jotenkin itselläni on tunne, että tämä liittyy telepatiaan tämän tietyn ihmisen kanssa...tai sitten vain endorfiinit aivoissa vaikuttaa, kun ajattelen ko. henkilöä.  Smiley Joskus illalla tiedän, että nyt ei 'välähdä' niin ei myöskään tapahdu. Toisinaan taas tuntuu, että tuo toinenkin miettii minua, niin silloin 'välähtää'. Tämä varmaan kuullostaa ihan hömpältä tai sitten vain haluan uskoa telepatiaan välillämme...Aikaisemmin en ole kenenkään kohdalla tällaista kokenut. Telepaattisia kykyjä olen aina uskonut itselläni olevan. 20 v sitten olin Pekka Suomisen kurssilla ja siellä tehtiin telepatiatestikin. Mitä se kolmannen silmän aktivoituminen tarkoittaa???
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 15.03.2012 09:39:24 »

Migreenin yksi ensioirehan on salamointi näkökentässä, mutta jos se ei koskaan mene sinulla siihen päänsärkyvaiheeseen asti, niin en tiedä enempää sanoa minä.  Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2012 10:00:35 »

Tämän ilmiön olen havainnut vain illalla nukkumaan mennessä. Migreenitaipumusta mulla on, mutta sen oireet kyllä tunnistan, joten en liittäisi siihenkään. Tuota diabetesta olen silloin tällöin miettinyt/pelännyt, mutten osaa yhdistää siihenkään. Välähdys on tavallaan koko näkökentän laajuinen ja valkoinen siis silmät kiinni ollessa...vähän kuin salamavalo kamerassa. Tai sitten mulla vasta välähtää nukkumaan mennessä, hihii!!!  Cheesy
Ja sellainenkin huomio vielä, etten muuten tätä havaitse, paitsi kun mietin tätä ko. henkilöä...joten ennemmin liittäisin sen telepatiaan tms. No, uskokoon ken haluaa... Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.03.2012 12:48:42 »

Minullakin noita välähdyksiä ollut, joskus ihan valkeita ja joskus sinisiä. Enkelit ja muut henkimaailman olennot saattavat ilmentyä tuollaisina välähdyksinä. Minulle ainakin...  :Smiley Kuuntele tuntemuksiasi noiden välähdysten aikaan, ne kertovat paljon.  Wink Niin ja minulla ei ole migreenitaipumusta saatika pää kipeä muutenkaan ikinä, verensokerikin ja paine on aivan normaali.  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 15.03.2012 13:31:13 »

No hei, en mä ollut kuittaamassa että kroppa teillä vaan temppuilee, totesin vaan ainoan asian mikä mulla tuli mieleen, ja tähän maailmaanhan mahtuu niin maan tajuttomasti asioita mitä mun pääni ei vielä sisäistä.  Cheesy  smitten
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #7 : 15.03.2012 13:54:05 »

Indium: Kyllä se on hyvä ottaa huomioon tuo, että kroppakin voi  reistailla, ettei vika olekaan aina pään sisällä.  :Smiley
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #8 : 15.03.2012 18:20:48 »


Jos tuo välkkyminen tapahtuu nimenomaan tuota kyseistä henkilöä ajatellessa niin johan "terve järkikin" Grin sanoo että se on tähän henkilöön liittyvää. Varsinkin jos tuntuu että muuten kroppa ja nuppi pelittää. Kyllä tässä on todennäköisesti telepatiasta kyse ja eikä se mitään hömppää ole. Itse olen telepatiaa kokenut ja hieman vastaavanlaisia kokemuksia kuin sinäkin. Alkuun nuo voivat vähän aiheuttaa ihmetystä mutta ei tuossa mitään vaarallista ole. Itse olen juuri kokenut tuollaisia valkoisia energioita... Eli olen kokenut jonkun läheisen ihmisen energian tulevan luokseni vaikkapa muutama sekunti ennen kuin hän lähettää minulle tekstarin. Osaan kaivaa kännykän jo valmiiksi esille. Mitä rakkaampi ihminen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä nuo energiat huomaa päivätajunnan kiireiden keskellä. Ihminen reagoi herkemmin rakkaisiin ihmisiin, kuten kosmonautin tapauksessa. Lopultahan tässä ei pidä miettiä onko asia oman pään tuotetta, koska henkiseltä kannalta on aivan se ja sama onko endorfiiniryöpyt aiheuttaneet telepatiaa vaiko telepatia endorfiiniryöppyjä. Hengelle se on täysin se ja sama.

Tuosta kolmannesta silmästä... Sinullahan on kolme kehoa. On tuo fyysinen kroppa, sitten sinulla on ns. ajatusminä eli tunteet ja logiikka. Sitten tuo kolmas kehosi on sinun sielu/henki. Se on se osa sinusta jolla voi aistia näitä henkisiä ja yliluonnollisia juttuja. Se on myöskin se osa sinusta joka ei koskaan kuole. Ruumiisi voi kuolla mutta sielu muuttaa muualle. Kolmas silmä on ihmisen 6. chakra ja se on portti tuonne henkimaailmaan. Eli se on kirjaimellisesti kuin silmä joka näkee, mutta eri asioita kuin nuo fyysiset silmät. Valonvälähdyksien, kuvioiden ja kuvien spontaani näkeminen silmien sulkeutuessa kertoo 3. silmän aktivoitumisesta. Fyysisenä varjopuolena 3. silmän aktivoitumisesta ja yliaktiivisuudesta ovat migreeni, päänsärky, allergiat yms. Itsellänikin särkee monesti päätä selvänäkemissessioiden jälkeen.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #9 : 15.03.2012 21:58:31 »

Kiitos, kiitos!!!
Tähän mennessä välkkynyt vain siis tämän yhden henkilön kohdalla. Onkohan toisella osapuolella mitään tuntemuksia samaan aikaan?
Vielä kun tietäis onko tunne molemminpuoleista, kun välillä on niin intensiivistä että...ota noista miehistä selvää, argh!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 08.08.2013 20:09:53 »

Kaivoinpa tällaisen ketjun esiin, koska itsellä aihe on ajankohtainen.

Mielestäni 3. silmäni ei ole ollut erityisen tukkoinen, mutta jotain kehitystä siellä on selvästi tapahtumassa. Esim. aiemmin näin usein erilaisia näkyjä ja välähdyksiä unen ja valveen rajatilassa tai paineen alaisena, mutta nyt näen geometrisia kuvioita, mosaiikkeja ja muita näkyjä (esim. välähdyksiä tulevaisuudesta tai menneisyydestä) ihan normiolotilassa silmät sulkemalla ja mahdollisesti niitä vähän hieromalla.

Päänsärkyä ei ole eikä muitakaan tuntemuksia otsan alueella, mutta olisiko vuosi sitten ollut kulmakarvojen välissä pidempiaikaisempaa jomotusta? Jostain syystä tämä pintaan tuleva kyky hermostuttaa minua jossain määrin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #11 : 08.08.2013 21:40:43 »

Tämän ilmiön olen havainnut vain illalla nukkumaan mennessä. Migreenitaipumusta mulla on, mutta sen oireet kyllä tunnistan, joten en liittäisi siihenkään. Tuota diabetesta olen silloin tällöin miettinyt/pelännyt, mutten osaa yhdistää siihenkään. Välähdys on tavallaan koko näkökentän laajuinen ja valkoinen siis silmät kiinni ollessa...vähän kuin salamavalo kamerassa. Tai sitten mulla vasta välähtää nukkumaan mennessä, hihii!!!  Cheesy
Ja sellainenkin huomio vielä, etten muuten tätä havaitse, paitsi kun mietin tätä ko. henkilöä...joten ennemmin liittäisin sen telepatiaan tms. No, uskokoon ken haluaa... Smiley

On mahdollista, että kyseessä on spontaani transsendoituminen, joka aktivoi voimakkaasti
näköaivokuorta.

 Tuollaisia ilmiöitä alkanee esiintyä yhä enenevässä määrin herkillä yksilöillä
nyt kun mm. Etelä-Ameriikassa on tiettävästi opetettu hurjat määrät uusia joogalentäjiä.
Esimerkiksi muutamien sikäläisten valtioiden puolustusvoimat lienevät saaneet
TM-sid(d)hojen* (joogalentäjien) osastoja. He eivät
voine olla vaikuttamatta koko maailman kollektiiviseen tietoisuuteen, koska neliöjuuri
prosentista maailman väestöä on noin 8000 jäppistä, ja joogapompottelijoita lienee
jo mahdollisesti ylikin tuon ns. superradianssiluvun pelkästään Etelä-Ameriikassa.

Tai sitten ei...

 Huh

* 1   siddha   a. hit (aim), attained; brought about, accomplished, prepared, ready; settled, established, known, valid; resulting, following; fallen to one's share, one's own; peculiar, particular; pertected or sanctified; thoroughly skilled in magical arts or endowed with supernatural powers. m. seer, fortune-teller, a great saint or one of the blessed (a class of semi-divine beings). n. supernatural power, magic art.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2013 21:54:01 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #12 : 09.08.2013 08:56:32 »

Tässä yksi "uutinen" Mehikosta:

http://coherenttimes.wordpress.com/2012/12/21/today-21-december-2012-mayans-and-incas-will-fly-in-mexico/

Today 21 December 2012 Mayans and Incas will fly in Mexico
December 21, 2012 by Peter Kiefer    | Leave a comment

Today, Friday 21st December 2012,  in South Mexico, thousands of Maya and Inca descendants will have a big celebration on a famous mountain where they will perform Yogic Flying together in a group at 12 noon local Mexican – which is 6 pm GMT. Their performance will create a powerful influence of coherence and harmony in world consciousness. And the good thing is, they will continue even afterwards – in their schools and communities nearby. This will be done in several groups, but still by a large number regularly every day at the same time – synchronized. 9.000 Students, teachers and parents have learned Transcendental Meditation and the TM-Sidhi program including Yogic Flying in the past months in that region.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: