Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venuksen perääntyminen 2012  (Luettu 38713 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 07.06.2012 13:30:57 »

Voimia Ebenialle ja Iloselle lumikille !

Ebenia, ehkä kannattaisi kokeilla energiahoitoa jos et ole vielä kokeillut kun täällä sitellakin
on käsittääkseni monia. Kaikki mahdollinen kannattaa nyt kokeilla..

Kiitos, olen ollut monissa energialahetyksissa mukana ja saanut paljon tukea ja lampoa monelta puolelta onneksi. Olen todella onnekas.  smitten Apua olen todellakin saanut. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #76 : 07.06.2012 21:52:57 »

Mulla Venus peruutti kymppihuoneesta ysiin ja yhtymä auringon kanssa suhteellisen tarkasti MC:llä 15o 43'  kaksoset.
Koko touko-kesäkuu ollut jopa hirveämpää kiirettä, kun mun keväät yleensä. Normaalien vakiokiireiden lisäksi tuli vielä työnantajan määräämä varsinaisiin työtehtäviini liittymätön kevään kestävä koulutus, josta tentti huomenna.
Jostain syystä olen kuitenkin ollut vähemmän stressaantunut, kuin yleensä tähän aikaan vuodesta, vaikka olen oikeasti pelannut minuuttipeliä, että olen saanut asiat hoidettua.
Jotenkin luottavainen olo, että kyllä tämä tästä. Ja vaikka tentti menisikin penkin alle, niin ei se haittaa...
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 21:55:07 kirjoittanut pluto » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 08.06.2012 22:24:38 »

Mukava kun täällä käy vielä "vanhoja konkareita" säleverhon takaa kurkkimassa.. Wink

Itelläni tuo Venus retroaa 7 huoneessa ja elämääni ovat  isän kautta astuneet monet sairaanhoitajat.
Isällä itellään  venus 29  kaksoset , eli ei ihan hollilla.
Venuksen ylikulun näin vain unessa,
teki kvinkunssia  neptunusvenus rx  skorpioni keskipisteeseen.
Päivä meni lantaa mättäen ja sipuleita istuttaen ja sille oli Cereksen transiitti otollisempi kuin tämä  venus.
Ehkä Ceres kuvaakin omaa maanläheistä rakkauttani enämpi kuin pelkkä  venus, muutenkin.
tr  ceres  harkaaspect_con proge  kuu  aspect_opp  merkuriusaurinko skorpioni keskipiste.
Tais olla semmonen keskipistepäivä sitten, antoi ymmärrystä Auringon symbolille.. aurinko
Ja siinähän oli Hermes ja Chaos myös 15  kaksoset coolsmiley
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #78 : 09.06.2012 00:42:03 »

Mä just pari päivää sitten sanoin Kuuhildalle et missä Nikki on kun siitä ei oo kuulunu mittää
ja siin hää ny vihdoin on ! Teretulemast takasii, mul oli ihan jo ikävä noita sun tekstejä!!!

Vai Ceres, sen sopis kyl parantaa kun mulla se muistaakseni kulkee just ryhmien huonees niin
lähetänpä samalla parantavaa Ceres ja Venus arvomaailmankin voimaa kun nyt tarvittais
terveyden positiivista arvomaailmaa..  Sad

 smitten

Minna
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 09.06.2012 01:26:16 »

Ettäkö tekstejä ikävä,
sitäkös se tarkottikin transiitti Venus ap-Vertexillä ja mistä minut muistetaan..  Tongue
 aspect_opp ap- kuunsolmu antivtx-Pholus ja  merkurius jousimies....
Joopati, maan-kääntötemppuja tein pari päivää netin ulottumattomissa, saunoin tuoreella vastalla ja luovutin itikoille verta.

Nyt rupes kiinnostamaan gnostilaisuus, tai pistis sofia tai viisaus
kun huomasin tuon Venuksen retroavan omalle "viisaudelleni" 251 Sophia rx 13  kaksoset.
Transiittina Sophia on 15  rapu ja sielläkin ohittanut just oman Logoksen.
Ja Pallaksen äiti Metis ("neuvo")  aspect_con vesta harka,
ettäkö kuuntele syrämmesi neuvoja, äläkä Pallaksen päähänpistoja,
 pallas oinas about noviilissa äitiinsä.
Ja näähän ois taas kuuluneet asteroidiketjuun..
Sophia yhtyy muuten Urania taivahan muusaan, että siellä se on jossain, tähtein tuolla puolen, viisaus,
kun kuunneellaan vaan taivasta vaik ei se vastaakaan..
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #80 : 10.06.2012 10:13:28 »

Jäi tuosta okkultaatiosta kyllä hituksen pettynyt fiilinki.

Yhdet juhlat menivät sään takia pieleen, sitten tuli hieman riehuttua kapakissa, minkä seurauksena heitettiin pihalle Tongue Tapasin uusia mukavia tyyppejäkin, mutta sama kuin Merkuriuksen retron aikana tavatut uudet tyypit, ei näistä ehkä mitään pitkän tähtäimen iloa kannata hakea.

Tosiaan se okkultaatio teki oppositiota mun Uranukselle, mutta samaan aikaan vaikutti myös ilmeisen voimakas  merkurius aspect_opp neptunus (kännirähinää, eh heh.)

tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: