Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toinen jatkokysymys jälleensyntyville  (Luettu 6323 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 24.02.2006 23:13:38 »

Hei!

Vienpä loppuun asti tämän aiheeni, mihin ryhdyin.

22 % vastasi edelliseen jatkokysymykseen jälleensyntymisestä, että he uskovat itse päättäneensä millaiseen perheeseen ja millaisiin olosuhteisiin syntyvät käydäkseen läpi määrättyä elämänoppiaan.

Nyt kysyisin, kuinka olette pärjänneet tässä elämänkoulussa. Oletko oivaltanut tämän koulun opetuksen ja jaksanut ymmärtää sitä ilman katkeruutta ja syyttelyjä? Minkälaisen arvosanan tähän astisesta koulutuksesta antaisit itsellesi?

Ihmettelee metsätonttu

Ps. Itse en oikein tiedä voiko tällaisia noin vain päättää. Jossakin vaiheessa osasin olla kiitollinen sekä äidille että isälle siitä koulutuksesta, mitä heidän rinnallaan olen käynyt. Mutta kyllä jossakin murrosiässä oli todella alamaissa!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.2006 09:29:15 »

tickedoff
            tickedoff
                       tickedoff
                                     angel

               KYLLÄ, hilsettä myöten olen täysin kyllästynyt koko hommaan..

               Ihmisenä oleminen nyt saa riittää, kunhan sopimus tulee !!!!

  Cheesy  Cheesy  Tongue  Cry  angel  crazy2  knuppel2  laugh  tickedoff  uglystupid2  smitten   angel  Shocked  laugh  aurinko
                                                  angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2006 11:09:30 »

Kaikkihan me voimme synytä tänne uudestaan jos tahdomme.. vaikka ei olisi pakko...
Minulle on kerrottu, ettei minut enää tarvitse uudestaan tulla tänne, jos en halua. Silti halusin kirjoittaa tänne... omassa elämässäni on ollut joitakin isoja oppiläksyjä, mutta näin jälkeenpäin katsottuna ole aika helpolla päässyt.. Niin kai kaikki aina sanoo.. Mitä mieltä olette siitä, että onko sillä väliä, missä vaiheessa kulkua on, että onko oppiläksyt vaikeampia vai johtuuko se siitä että niitä vain ei ole tullut vielä käsiteltyä??? Kun olen luullut, että vaikeudet tulevat loppu suoralla Huh smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3 : 25.02.2006 11:50:16 »

Tuota,,
Kyllä olen oivaltanut oman tähän astisen kouluni tarkoituksen,mutta keskenhän tämä tietysti on,eikä tietoa tulevista haasteista. Cheesy

Silloin kun nämä vaikeimmat haasteet olleet ajankohtaisia,en mistään sopimuksista ollut kuullutkaan ja katkeruutta ja syyttelyä sinne ja tänne kyllä lenteli.Ei elämä muutenkaan kovin oikeudenmukaiselta tuntunut.Aina pyllähti pyrstölleen,yritti mitä ja miten tahansa. Grin

Näin jälkikäteen ajatellen,tapahtuneet ovat olleet juuri minulle tarkoituksenmukaisia oppiläksyjä.Muokanneet ja valmistaneet esim.ymmärtämään niitä ihmisiä,joita tässä vaiheessa koulutusta kohtaan.

Vaikeudet tulevat (jos tarvitaan opetusta) missä iässä tahansa.Toiset aloittavat jo syntymähetkellä,toiset vanhoilla päivillä.Jonkun koko elämä saattaa olla vaikeaa koulua,toisen kovinkin helpolta tuntuva.

Vanhempien osalta sopimukset on eletty,mutta nämä lapseni,jotka ovat tulleet opettamaan minua,saattavat kyllä yllättää ties miten monimutkaisilla koukeroilla.
Elämän monenkirjavaa riemua. smitten
tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #4 : 26.02.2006 00:13:26 »

tickedoff
            tickedoff
                       tickedoff
                                     angel

               KYLLÄ, hilsettä myöten olen täysin kyllästynyt koko hommaan..

               Ihmisenä oleminen nyt saa riittää, kunhan sopimus tulee !!!!

  Cheesy  Cheesy  Tongue  Cry  angel  crazy2  knuppel2  laugh  tickedoff  uglystupid2  smitten   angel  Shocked  laugh  aurinko
Mihin hommaan olet kyllästynyt?

                                                  angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 26.02.2006 00:20:13 »

Kaikkihan me voimme synytä tänne uudestaan jos tahdomme.. vaikka ei olisi pakko...
Minulle on kerrottu, ettei minut enää tarvitse uudestaan tulla tänne, jos en halua. Silti halusin kirjoittaa tänne... omassa elämässäni on ollut joitakin isoja oppiläksyjä, mutta näin jälkeenpäin katsottuna ole aika helpolla päässyt.. Niin kai kaikki aina sanoo.. Mitä mieltä olette siitä, että onko sillä väliä, missä vaiheessa kulkua on, että onko oppiläksyt vaikeampia vai johtuuko se siitä että niitä vain ei ole tullut vielä käsiteltyä??? Kun olen luullut, että vaikeudet tulevat loppu suoralla Huh smitten

Minusta kaikki kulkemisen vaiheet ovat yhtä tärkeitä, jos näin yleensä ajatellaan.

Olen joskus lukenut, että on olemassa lepovaiheita, jolloin voi pikkuisen rauhallisemmin katsella elämäänsä ja arvioida sitä.

Olen myös lukenut että kypsän tason siirtymisestä sielun vanhaan tasoon olisi koettelemuksia täynnä. Mistäs tiedämme?

Usein ihminen ajattelee, että 'miksi minulle vain on annettu tällainen määrä kärsimystä?'. Tuossa seikassa ainakin olen varma, ettei kukaan voi tietää muuta kuin oman kärsimyksen, ja ettei kärsimyksiä pitäisi yleensä mitata, eikä voikaan. Jos minä olen ihminen ja tuo toinen on ihminen, niin silloin minun pitäisi tietää, että jos minä kärsin, niin tuo toinenkin tietää mitä se on. Huh
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6 : 26.02.2006 09:26:53 »

coolsmiley metsätontulle:

                NO TÄHÄN, ihmisenä olemisen avuttomuuteen !!! ?

  A N N A   M U L L E    T Ä H T I T A I V A S ,   A N N A   ? ?   angel
                                 Cry
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #7 : 27.02.2006 12:20:45 »

miksei voisi olla ihan rauhallinenkin muutosvaihe (varttuneesta sielusta vanhaan-vaihe), jos on vain valmis hyväskymään muutoksen ja on avoin oppimaan tarvittavat läksynsä. useimmille tämä ei taida olla kovin helppoa ja ihminenhän vastustaa muutosta melkein perusluonteeltaa. tämän minä ainakin olen todennut. sielu - jumalainen, alitajuinen osa - on se joka muuttuu koko ajan, harmi vain, ettei se ole meissä tietoisena. muutenhan tämä kaikki olisi helpompaa...
minulla itsellänikin taitaa olla tuota läksyä jonkin näköisen muutosprosessin kanssa, sen verran tulisilla hiilillä olen minuuteni kanssa. ehkä on vain tarkoitus oppia olemaan oma itsensä, kun tästä tulen joksikin huomaanko, etten oikeastaan ole muuttunutkaan? opin siis olemaan oma itseni ja ilmaisemaan itseäni?
menipäs tämä nyt filosofiseksi... toivottavasti saatte selvää tarkoituksestani.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #8 : 28.02.2006 01:06:38 »

tickedoff
           tickedoff
                    tickedoff

                     Rauhallinen muutosvaihe, hieno ajoitus,

                       ihan jopa paikallista-aikaa,, vitsi ,,  Grin

       Angry  Angry  Angry  Sehän tässä ottaa  knuppel2

                            Saattaa kyllä olla että olen

K Ä R S I M Ä T Ö N     Smiley  Wink   Cheesy  Grin
                                      2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 28.02.2006 01:17:04 »

tickedoff
           tickedoff
                    tickedoff

                     Rauhallinen muutosvaihe, hieno ajoitus,

                       ihan jopa paikallista-aikaa,, vitsi ,,  Grin

       Angry  Angry  Angry  Sehän tässä ottaa  knuppel2

                            Saattaa kyllä olla että olen

K Ä R S I M Ä T Ö N     Smiley  Wink   Cheesy  Grin
                                      2funny


Minäkin olen luullut, että olen kauhean kärsimätön. Olenkin. Mutta olen sittemmin löytänyt itsestäni uusia puolia, joissa olen todella kärsivällinen.

Tämä ihmisenä olemisen avuttomuushan on myös tietty lepotila. Lullaati, lullaa.
Kun ei muuta voi! Vai voiko? Kyllä sinä, Kotkansilmä, olet niin teräväkielinen ja -katseinen, että muutoksia teet ympäristöösi, eivätkä ne voi olla vaikuttamatta sinuun itseesikään!

Muutos ravistelee meitä aina jostakin taholta! Tsemppiä!  smitten smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #10 : 28.02.2006 02:09:42 »

Smiley
       Kiitos metsätonttu...

             Jospa antaa aurinkojen  aurinko  aurinko ( huomaa monikko )

N O U S T A
                          Kiss
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: