Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Medium Coeli kartalla...  (Luettu 15512 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #15 : 26.02.2006 00:04:06 »

MC skorpparissa, miullakin on tuo Sepon analyysi (huom. Mi-Olea, sama kuin sulla, mulla vaan kauris nousussa ja sulla ilmeisesti jouskari)  mutta en vielä ole ihan oivaltanut, mitä se kohdallani merkitsee....Täytyypä paneutua asiaan.
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #16 : 28.02.2006 10:04:08 »

MC Vaaka, Pluto yhtyy MC:iin kympissä. Muutoin pehmeästi aspektoitunut Pluto on Yodi-bumerangin sekstiiliparin toinen nurkka, tekee opposition nelosen kärjellä majaavaan Suomi-asteroidiin.

MC Vaakana ajaudun helposti sellaisiin tilanteisiin, joissa toimin jonkinlaisena "puskurina" tai välikappaleena kun asioita alkaa tapahtua. Tasapainoilua kieli keskellä suuta ja joustamista - joskus liiankin kanssa. "Kyllä se siitä" taitaa olla yksi kaikkien aikojen TOP3 -sanonnoistani. Täyden katastrofin keskellä oloni on ihan kotoisa.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 28.02.2006 14:21:48 »

MC skorpparissa, miullakin on tuo Sepon analyysi (huom. Mi-Olea, sama kuin sulla, mulla vaan kauris nousussa ja sulla ilmeisesti jouskari)  mutta en vielä ole ihan oivaltanut, mitä se kohdallani merkitsee....Täytyypä paneutua asiaan.

Eipä taida olla ensimmäinen kerta, kun meidän kartoilta löytyy samoja juttuja.. *muistelee*  Smiley
tallennettu
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #18 : 28.02.2006 16:13:08 »

MC Leijonassa... Ainakin minun on vaikea olla kenenkään alaisena. Tämän sijainnin pitäisi kai vetää esiintymään, mutta en ole kyllä enää vuosiin haaveillut sellaisesta. Itse työpaikalla olen kyllä helposti esillä ja minulla on taipumusta ottaa ohjat käsiini.

Kykyä siihen (kriittistä silmää) antaa ehkä ennemmin Saturnuksen ja Merkuriuksen oppositio.

Linn


Mulla on myöskin toi Leijona tuossa keskitaivas asemassa ja toi Saturnuksen aspekti kans, mut neliönä. buck2 En ole hirveesti perehtyny työelämän persoonallisuuteen, mutta mielestäni oon ainakin tunnollinen työntekijä ja ainakin kaverin kanssa kerrotaan hauskoja juttuja, kunhan ensin on tutustunu siihen vähän paremmin. Huh
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #19 : 28.02.2006 22:14:14 »

En ole ennen edes ottanut selvää mikä on mc-merkkini, mutta nyt otin asiasta selvää ja se on kaksosissa. Eli siis siksi kyllästyn niin nopeasti ja puhun paljon...ja osaan sanoa karkeasti asioita (kaksosten tapaan)...
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #20 : 01.03.2006 13:02:29 »

... se on kaksosissa. Eli siis siksi kyllästyn niin nopeasti ja puhun paljon...ja osaan sanoa karkeasti asioita (kaksosten tapaan)...

Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu - niin minäkin Cheesy

MCDC KaksosetKalat
tallennettu
sinensis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #21 : 02.03.2006 22:42:20 »

Heipäti hei!

Ja katsokaas, taas yksi MC-sintti. Omalla alallani ERITTÄIN yleinen merkki. Työstä voi todellakin sanoa, että kahta samanlaista päivää ei takuulla ole. Ihmisiä saa tavata niin paljon, että lomailu on neljän seinän sisälle sulkeutumista ja puhelinlakkoa  Grin

Mukavaa kevään ensimmäisen kuukauden alkua kaikille!
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #22 : 03.03.2006 20:36:15 »

Mulla mc on kauriissa enkä vieläkään tiedä miten tuo liittyy minuun..en ole työnarkomaani..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #23 : 18.03.2006 15:38:31 »

Mulla on MC Vaa'assa...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #24 : 20.03.2006 18:20:52 »

Mc leijonassa. Vaikea sanoa miten se ilmenee.. Työni on ryhmätyöskentelyä ja esimiehen asemaan minua ei saisi kirveelläkään. Olen mieluummin muiden alaisena, vastuu siirtyy nääs toisille ja voi olla ressaamatta  Wink

Esiintymisestä pitäisin (salainen haave näyttelijä tai laulaja  laugh), mutta kun en uskalla.. Ujous iskee  Embarrassed Joskus sitä karaokebaarissa muutaman olusen jälkeen laulaa luikauttelen  Smiley Kaveriporukassa/ryhmässä viihdyn sivustalla, harvoin huomion keskipisteenä.

Mutta olisihan se ihanaa olla kukkulan kuningas  smitten
Noususolmuni on myös leijonasssa, joten parrasvaloihin pitäisi suunnata  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #25 : 20.03.2006 19:01:26 »

Mulla Mc Ravussa  rapu

Mitä sitten tarkoittanee?  idiot2
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #26 : 20.03.2006 19:28:23 »

Olen Alzbetan tavoin nousurapu, jolla keskitaivas Vesimiehessä  Smiley
keskitaivas vesimies aspect_con kuunsolmu aspect_con mars 10. huoneen puolella. Sekä  mars että  keskitaivas  aspect_tri uranus
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #27 : 20.03.2006 20:55:03 »

ja MINÄHÄN EN NOISTA mitään tajua :DDDDD
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #28 : 03.06.2006 11:32:59 »

Minulla näytti Mc löytyvän vesimiehestä.. ja olikin ainoa mitä 10 huoneessa oli..
Onkohan tällä jotain tekemistä sen kanssa, etten vieläkään ole täysin selvillä mitä tahtoisin työkseni tehdä.. Siis unelma on, mutta en usko sillä itseäni elättäväni..

     Oikku67    (http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: