Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käytännön ohjeita kaipaa...  (Luettu 3162 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aqualeena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 27.10.2005 16:38:56 »

Hei kaikki!

Vesimies (nouseva vaaka) kaipaa aluksi käytännön neuvoja. On vaikea löytää viestin kirjoituskenttää! Sisäpiiriin kirjautuminenkin oli vähän hankalaa; meinasi tulla tuplajuttuna. Jos joku voisi vähän selventää, kiitos ystävät.

Olen kiinnostunut horoskoopeista, koska olen huomannut luonteenpiirteiden todella toimivan. Uskon vuodenajan vaikuttavan ihmisen sisäisen kehittymiseen. Olen havainnoinut asiaa ja saanut sille vahvistusta.

Itse elän tällä hetkellä aika mielenkiintoista vaihetta. Ihmissuhderintamalla tapahtuu ja olen ihmeissäni. Mihin suuntaan lähteä? Elämäntilanne on sinänsä hyvä; aikuiset lapset maailmalla, asun yksin, teen mielekästä työtä, on hyviä ystäviä ja hyvä lähipiiri.

-aqualeena-
tallennettu
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2005 19:11:58 »

Olitpas onnistuneesti kuitenkin löytänyt viestin kirjoitus -toiminnon! Ehkä hankaluutena on nuo englanninkieliset painikkeet, joiden väritys on hiukan haalea. Painikkeiden suomennokset kyllä löytyvät täältä foorumilta, jos niitä tarvitset. Juu, ja kyllä ne omankieliset nappulatkin ovat tuloillaan, katsotaan josko tuohon väritykseen tulee muutosta samalla.

Rekisteröitymisessä on yksi pikkuinen vika - onnistumisesta ei tule mitään ilmoitusta käyttäjälle. Eli ei kerrota että heti voisi kirjautua. Tästäkin on ylläpidon pojille vinkattu, mutta tärkeimmät vikakorjaukset menevät kyllä edelle. Ja onhan tänne osannut jo 5475 käyttäjää kirjautua, joten ihan kauhean pahasta pulmasta ei taida olla kyse.

Jos muita ohjeita kaipailet, niin tuonne Ylläpito-osastolle voi kirjoitella kysymyksiä. Ja kyllä niihin joku aina vastaileekin :Smiley
tallennettu
aqualeena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2005 20:48:39 »

Kiitos Annikki!


Pääsinhän tänne asti; vaati kokeilua ja yritystä!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: