Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikuisesti rakkautta etsivä vesimiesnainen  (Luettu 18444 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tina
Vieras
« Vastaus #15 : 29.10.2005 14:34:47 »

Voi, kuinka toivonkaan että olisin itse kirjoittanut tuon! :Smiley Sen paremmin en osaa sanoa, kiitos jälleen. Wink
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #16 : 29.10.2005 16:17:33 »

.

Kaikilla merkeillä on oma tapansa suhtautua näihin kivimuureihin, oinas yrittäisi läpi, kaksonen kehittelisi teorian muurista koskaan tulematta sen luokse, härkä rakentaisi tikapuut, rapu löisi päätänsä siihen ja itkisi, leijona rakentaisi lisää muuria tehdäkseen itselleen linnan, neitsyt auttaisi härkää, skorppari kaivaisi tunnelin ali, jouskari lentäisi uskonvoimalla ylitse ja vähän pidemmälle, kauris huomaisi sen historiallisen arvon ja restauroisi sitä samalla kun vesimies tulisi kaatamaan sen uudistuksen nimissä. Kalat ei tietäisi estääkö muuri häntä liikkumasta vai hän muuria.

Tuntuu kuitenkin, että vesimiehet osaavat ystävyyden aika hyvin. Kunhan he eivät yrittäisi kaataa toisten muureja! Loppujen lopuksi me kaikki kai voimme olla vain käytännön terapeutteja - käytännön ystäviä.

Hyvin kirjoitettu Smiley Raskaiden Vesien, tosi hyvin Smiley
Miten osuvaa smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
kauris78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #17 : 29.10.2005 17:42:16 »

Heips!

itse olen tässä nyt pari kuukautta seuraillut erään vesimies-miehen elämää. Osittain kuulunut siihen myös. Siksi sanon, että seurailut, koska vesimies-mies (ainakin tässä tapauksessa) on todella yksineläjä. Vesimies-miehen seurassa saattaa tuntea ja tuntee itsensä ulkopuoliseksi, vaikka olisikin lähellä ja tietäisi mitä toinen ajattelee. Luin myös tuolta vesimies-miehen luonteesta, sen että vesimies-miehet eivät sitoudu ennen kuin ovat aivan varmoja suhteesta, tämän olen huomannut myös itse. Heidän täytyy todellakin tutustua ja jopa tehdä selvitystä tulevan potentiaalisen ihmisen elämäntavasta. ikään kuin urkkia toisen päivittäistä elämää, mm. tarkistamalla vaatehuoneen tai jääkaapin sisällön. Vesimies-miehen kanssa tarvii olla rehellinen, ennen kaikkea itselleen. Tosin minulle tämä ihminen (josta mainitsin) on tuonut myös paljon hyvää. Olen oppinut hänen kauttaan paljon itsestänikin

Tässä hieman omia kokemuksia. Minulla astrologia on aina kuulunut elämään, ainakin jotenkin. Nyt minulla on myös muutakin, mikä on kasvattanut ja minkä kautta olen oppinut itsestäni....
Olen kauris-nainen ja muutamat muut merkkini osuvat seuraavasti: nousumerkki: oinas   kuu kauris
tallennettu

Aurinko - kauris
Nouseva - oinas
Kuu - kauris
Venus - kauris
************
Sininen Solaarinen Apina
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #18 : 30.10.2005 01:14:19 »

...
Kaikilla merkeillä on oma tapansa suhtautua näihin kivimuureihin, oinas yrittäisi läpi, kaksonen kehittelisi teorian muurista koskaan tulematta sen luokse, härkä rakentaisi tikapuut, rapu löisi päätänsä siihen ja itkisi, leijona rakentaisi lisää muuria tehdäkseen itselleen linnan, neitsyt auttaisi härkää, skorppari kaivaisi tunnelin ali, jouskari lentäisi uskonvoimalla ylitse ja vähän pidemmälle, kauris huomaisi sen historiallisen arvon ja restauroisi sitä samalla kun vesimies tulisi kaatamaan sen uudistuksen nimissä. Kalat ei tietäisi estääkö muuri häntä liikkumasta vai hän muuria.
...

Nimimerkki Raskaiden Vesien!

Tämäkin viestisi on kyllä huippu hyvä. Ja sai mut jälleen kerran hiljaiseksi. Se on kuitenkin aika hyvin.  Wink

Ei ollu kaksosena muutenkaan kiva lukea kuinka itse toimis tuollasessa tilanteessa. Stereotypioina noi kaikki ovat yllättävän paikkaansa pitäviä. Onneks meistä harvat ovat yhden merkin stereotypioita.

Tunnut muutenkin olevan melkoisen elämänkokenut ja tietoinen asioiden todellisista laidoista, tai sit fuulaat vakuuttavasti.  laugh

Niin tai näin, sait just uuden ihailijan. Jos nämä typerät karmapisteytykset todellakin sais vaihdettua pisteytyksille hyvistä viesteistä...

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: