Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: särky  (Luettu 7214 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« : 04.03.2012 13:24:50 »

Olen tässä pähkäillyt mikä auttaisi käden jomotuseen,ei oikein huvittaisi syödä särkylääkkeitäkään.
Olen kokeillut monenlaista konstia,se on jotain varmaankin hermosärkyä,nyt olen fysioterapiassa,mutta ei suuremmin ole auttanut.
lämpö tekee hyvää,ei viiti aina kulkea kauratyyny kädessä.
Olen kokeillut aromaöljyjä vähän auttaa hetkellisesti,akupunktiota myös ei auta.
Ole tullut siihen tulokseen,että se on kolmoislämmittimellä,jos mennään kiinalaiseenlääketieteeseen.
Jotain vinkkejä pyytäisin.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1 : 04.03.2012 13:27:37 »

Eräs tuttuni sai helpotusta kolotukseen ja särkyyn hermoratahieronnasta. Oletko sitä kokeillut?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #2 : 04.03.2012 13:37:06 »

Eipä ole sitä tullut kokeiltua,kiitos vinkistä.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #3 : 05.03.2012 10:09:13 »

Olen tässä pähkäillyt mikä auttaisi käden jomotuseen,ei oikein huvittaisi syödä särkylääkkeitäkään.
Olen kokeillut monenlaista konstia,se on jotain varmaankin hermosärkyä,nyt olen fysioterapiassa,mutta ei suuremmin ole auttanut.
lämpö tekee hyvää,ei viiti aina kulkea kauratyyny kädessä.
Olen kokeillut aromaöljyjä vähän auttaa hetkellisesti,akupunktiota myös ei auta.
Ole tullut siihen tulokseen,että se on kolmoislämmittimellä,jos mennään kiinalaiseenlääketieteeseen.
Jotain vinkkejä pyytäisin.


Jospa kuvailisit särkyä hieman tarkemmin. Onko se esimerkiksi pienellä alueella vaiko laajalla?

Noh, meikäläisen vakiovastaus tuontyyppisiin kysymyksiin on, että kannattaisi ainakin kokeilla
magneettinappeja. Vaikkapa Clas Ohlsonilta saa esim. sentin läpimittaisia neodyymimagneetteja.
Minulla on lähes jatkuvasti sellainen ristiselässä. Eilen illalla otin sen pois, kun laastarin
liima ei enää pitänyt kunnolla. Tänä aamuna oli heti ristiselkä lievästi kipiä. Kipu kaikkosi lähes
välittömästi kun kiinnitin napin uudelleen.

En usko, että kyseessä on pelkästään plasebovaikutus, sillä kokemukseni mukaan se tahtoo
hälvetä jo muutamassa päivässä. Magneettinappeja olen kokeillut mitä erilaisimpiin vaivoihin
jo vuosikausia. Useimmiten ne tuntuvat auttavan ainakin jossakin määrin. Esimerkiksi "kolmannen
silmän" kohtaan yön ajaksi laitettu "nappipino" tuotti todella hauskoja unia!

 :Smiley

Muoks: tekee vielä mieli mainita, mikä oli pääasiallinen kimmoke, että ryhdyin kokeilemaan
magneetteja. Nimittäin, olin kesätyössä eläkeikää lähestyvän muurarin repsikkana. Hänellä
oli kauhakädessään magneettiranneke. Hän totesi, ettei kykenisi enää muuraushommia
tekemään ilman sitä!
« Viimeksi muokattu: 05.03.2012 10:14:10 kirjoittanut sideman » tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #4 : 05.03.2012 10:41:57 »

Minulla on ranneke jossa on niitä mangneetteja ei ole auttanut.
Onko sitten tarpeeksi en tiedä.
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #5 : 01.04.2012 22:22:28 »

Tiedätkö mistä se on tullut? Sen alkuperä varmasti ratkaisi asian hoidon.

Itselläni kolotus ja kättä vaivannut hermosärky lähti joogalla, ja rentoutumisen oppimisella.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #6 : 22.04.2012 03:24:30 »

Magnesium ja vahva b-vitamiini
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #7 : 22.04.2012 20:27:22 »

Minulla on ranneke jossa on niitä mangneetteja ei ole auttanut.
Onko sitten tarpeeksi en tiedä.

Ehkä eivät ole kyllin voimakkaita. Itse sain juuri melko pahan lihaskivun vasemmalle
puolelle ristiselän kohdalle, joka tosin ilmenee vain tietyssä liikkeessä, esim.
makuulta noustessa.  Mitä ilmeisin syy oli liian raskaiden käsipainojen nostelu
"äkistään" vuoronperään. Tasatahtinen nostelu on luultavasti vähemmän riskaabelia.

Aluksi kokeilin Voltarenia, mutta se ei juuri tuntunut auttavan. Ehkä olisi, mikäli
olisin käyttänyt sitä vähän pidemmän aikaa.

Päätin kuitenkin kokeilla magneettinappeja. Jouduin laittamaan peräti kolme
erittäin vahvaa neodyymimagneettia päällekkäin pariin kohtaa jotta sain kipureaktion
lievenemään muutamassa päivässä. Noh, ehkä se olisi parantunut omia aikojaankin,
mene tiedä.

Jos sinulla kyseessä on fibromyalgiatyyppinen kipu, siihen lienee vaikea löytää juuri mitään
paikallisesti vaikuttavaa apua, koska käsittääkseni viimeisimpien tutkimusten mukaan kivun syy on "korvien välissä",
eli aivot reagoivat normaaleihin kehosta tuleviin ärsykkeisiin ikäänkuin ne olisivat terveyttä
uhkaavia. Fibroon käytetään käsittääkseni esim. trisyklisiä masennuslääkkeitä (mm. Triptyl,
amitriptyliinihydrokloridi) pieninä annoksina.


« Viimeksi muokattu: 22.04.2012 22:12:50 kirjoittanut sideman » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 23.04.2012 00:15:16 »

Olen tässä pähkäillyt mikä auttaisi käden jomotuseen,ei oikein huvittaisi syödä särkylääkkeitäkään.
Olen kokeillut monenlaista konstia,se on jotain varmaankin hermosärkyä,nyt olen fysioterapiassa,mutta ei suuremmin ole auttanut.
lämpö tekee hyvää,ei viiti aina kulkea kauratyyny kädessä.
Olen kokeillut aromaöljyjä vähän auttaa hetkellisesti,akupunktiota myös ei auta.
Ole tullut siihen tulokseen,että se on kolmoislämmittimellä,jos mennään kiinalaiseenlääketieteeseen.
Jotain vinkkejä pyytäisin.


Oletko kokeillut energiahoitoa.  angel
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #9 : 23.04.2012 05:35:16 »

Kaverini luki jostain lehdestä kivien parantavasta voimasta.  Ostin yhdestä kaupasta talvilomaillessamme tiikerinsilmän, ja juuri siitä oli ollut juttua, että sillä olisi parantava vaikutus.  Olen pitänyt sitä nyt yöpöydällä muutaman yön, eikä olkapäätä ole kolottanut niin paljon kuin ennen.  Kaikkia kannattaa kokeilla, vaikka olisi kuinka epäileväinen!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #10 : 24.04.2012 22:14:04 »

No mikset sä ole tutkituttanut sitä kipukohtaa?
Ei itsehoito tai mikään vaihtoehtohoitokaan toimi jos ei tutkita eka kunnolla mistä on kyse
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: