?? Ei, en ollenkaan tiedä mitä ajat takaa, kerro ihmeessä lisää.
No mikäli tuo ei ollut sarkasmia (koitan olla olettamatta) niin tarkoitin että uskoisin että aika monessa tapauksessa se
totuus jää hämärän peittoon, ja saatetaan tehdä päätelmiä ja päätöksiä pelkkään epäilyyn nojaten. Esim. edellisessä
työpaikassani rahaa alkoi kadota ja tietysti silloin oli syytä epäillä että joku sitä vie. Ikinä ei varmuudella selvinnyt
että kuka vei ja mitä, kukaan ei tunnustanut mitään mutta kaksi ihmistä lähti. Minun intuitioni oli että toinen varasti,
ja toinen lähti koska ei kestänyt epäilyjä. Ehkä tässä nyt sitten vaan oletin että monet eivät tunnusta. Mielestäni nyt en
kuitenkaan yleistänyt? Ehkä asia on eri sitten noissa "varsinaisissa rikoksissa". Mene nyt sitten syyttämään kehonkielen
perusteella.
Sitä en lähde kommentoimaan että mikä on onnenpotku ja mikä ei, kun edes osatotuutta emme näistä "tapauksista" tiedä.
Sen nyt vain halusin tuoda esille että päätöksentekoa helpottamaanhan näitä kysymyksiä täällä kysytään varmasti
enimmäkseen, jolloin ne myös varmaan vaikuttavat siihen päätökseen, ainakin jonkin verran.
Mä nyt ainakin ymmärrän että sä ajat takaa että kaikki menee niinkun on tarkotettu. Oon vaan tyyppinä sellanen että otan
aika vakavasti jos mun sanomiset vaikuttaa jonkun ihmisen päätöksentekoon. Vaikkei olis kysymys kun
"mitä sä oot mieltä" tyyppisestä keskustelusta niin harkitsen aina aika tarkkaankin mitä sanon.
Ehkä mä sitten otan tämän ihan liian vakavasti ja huolestuin ihan turhaan muiden puolesta. Aika turhaa työtä
AthaMaarit sitten kyllä tekee jos täällä valtaosa vain ihan viihdemielessä kyselee, eikä anna vaikuttaa päätöksiin millään tavalla.
Anteeksi sekaannus.
VB